ik ken eugene niet persoonlijk dus het zal mij vrij weinig interesserenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben jij niet blij dat Eugene weer vrij is? Misgunner..
WEsley had een fiets gejat om die brieven te bezorgen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Leuk dat Eugene vrij is, doe de groeten aan Francisco ik krijg nog een paar euro van hem.
ja man was inval omdat bedriffa omin veel omzet maakte terwijl winkel 4 dagen per week gesloten was haha administratie doorgekeken maar vrijgesproken omdat me oom voor hem goeie advocaat voor hem had gerregeldquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben jij niet blij dat Eugene weer vrij is? Misgunner..
Gelukkig maar, ik maakte me best veel kopzorgen om Eugene! Misschien dat ik vanavond even langskom.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man was inval omdat bedriffa omin veel omzet maakte terwijl winkel 4 dagen per week gesloten was haha administratie doorgekeken maar vrijgesproken omdat me oom voor hem goeie advocaat voor hem had gerregeld
klopt man zitten alweer noodramen in de portiek geen probleem we betalen in deze flatten 455 euro ecxl gas en licht en nog 80 service kosten dus in pricipe kunnen ze voor dat geld elke maand 1 doorschieten hahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:43 schreef Pharkus het volgende:
Hij kan toch niks bewijzen van die schietpartij. Gewoon de poppo laten komen.
is goed mattie mss ben ik dan bij chimeid maar ze app niet terug dus wss aanwezig man hahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik maakte me best veel kopzorgen om Eugene! Misschien dat ik vanavond even langskom.
Het is popo kaulo boeler.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:43 schreef Pharkus het volgende:
Hij kan toch niks bewijzen van die schietpartij. Gewoon de poppo laten komen.
Yo Argo/spngebos/heman/etc!! alles goed?quote:
ah, dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yo Argo/spngebos/heman/etc!! alles goed?
Dat snap ik volledig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil wel in de geest van dit topic blijven uiteraard.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nog geen problemen gehad met de vloerverwarming op de ring?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yo Argo/spngebos/heman/etc!! alles goed?
Antillianen spelen graag Domino's en dan met zo veel mogelijk lawaai het liefst.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
Is domino een eufemisme?
En zo ja, voor wat?
Domino als dat kinderspel met van die steentjes aan elkaar leggen om getallen te leren kennen? Op straat? Serieus?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Antillianen spelen graag Domino's en dan met zo veel mogelijk lawaai het liefst.
Ja serieusquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Domino als dat kinderspel met van die steentjes aan elkaar leggen om getallen te leren kennen? Op straat? Serieus?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja serieusgaat wel gepaard met veel gelach, drank en sigaren meestal.
Aiii thanks voor de link broer!quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:38 schreef trucker3 het volgende:
Yo Gülmez!
Ik zat gisteravond nietsvermoedend een beetje te zappen en zag plotseling bij DWDD je mattie Feis!
FEIS bij de DWDD
Wat een eindbaas![]()
Shout out naar me nikkers Gülmez, broertje Ozan, neef Ibrahim, baas Francisco en koning Feis!
klopt manquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Domino als dat kinderspel met van die steentjes aan elkaar leggen om getallen te leren kennen? Op straat? Serieus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |