Close enoughquote:
Hoefden er vandaag geen poederbrieven onderschept te worden?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij klapstoel.
Nee die had je moeder allemaal opgesnoven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoefden er vandaag geen poederbrieven onderschept te worden?
nicequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
Net alles nog een keer gelezen hahaha![]()
Nice
lol weer gelachen
lol weer gelachenquote:
hahaha geweldigquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Óók alles weer opnieuw gelezen?
*Oókquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Óók alles weer opnieuw gelezen?
• aquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
kan iemand even een kleine opsomming maken voor de werkende mens die niet aan z'n beeldscherm zit vast geplakt?
hahaha geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
kan iemand even een kleine opsomming maken voor de werkende mens die niet aan z'n beeldscherm zit vast geplakt?
lol weer gelachenquote:
en dat soms jaquote:
Bel 112 gridlok heeft een hersenbloedingquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
Hehahea koffie over m'n beeldscherm, baas zit me aan te kijken met een vreemd gezicht![]()
![]()
toen zei ik dat ik z'n vrouw geneukt heb, begon hij nog harder te lachen wat hij zei dat die al 5 jaar dood was, toen zei ik dat ik s'avonds op het kerkhof werk, hebben we nog harder gelachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
Hehahea koffie over m'n beeldscherm, baas zit me aan te kijken met een vreemd gezicht![]()
![]()
toen zei ik dat ik z'n vrouw geneukt heb, begon hij nog harder te lachen wat hij zei dat die al 5 jaar dood was, toen zei ik dat ik s'avonds op het kerkhof werk, hebben we nog harder gelachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Serieus niet gelachen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bel 112 gridlok heeft een hersenbloeding
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha lolquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
toch vraag ik me af of er überhaupt iemand op dit moment een glimlach op zijn/haar gezicht heeft
Ik heb altijd zo'n domme grijns op m'n smoel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
toch vraag ik me af of er überhaupt iemand op dit moment een glimlach op zijn/haar gezicht heeft
Geenszinsquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
nee, maar bij jou zie ik altijd grumpy cat voor mequote:
Serieus?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar bij jou zie ik altijd grumpy cat voor me
ja, maar dan meer een perzische katquote:
hahaha geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan meer een perzische kat
Ja nu is het wel klaar.quote:
quote:
Huuuuuuuquote:
Ludo.quote:
HOE HOERRRRquote:
Beetje leven in de tentquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Wel grappig dat de halve pagina al gaat over die domme reactie van 2NutZ. Hahah lol
Ludo..quote:
Als ik moest kiezen tussen geen muziek of josti band is de keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje leven in de tentleer er nou eens van.
jostiband? ze hebben wel ritme yoquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen geen muziek of josti band is de keuze snel gemaakt.
haha ik vond het serieus geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
Oké ik stop, maar wil er graag bij vertellen dat ik het serieus echt geweldig gevonden heb hahaha![]()
Zou het zo nogmaals lezen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha ik vond het serieus geweldig
komt omdat je niet weet wanneer je moet stoppenquote:
Te vroeg gestopt denk je?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat je niet weet wanneer je moet stoppen
Doe je dat ook nog eens een keer. Normaal post je alleen in stomme SC's de hele dag en nooit meer hierquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef Chai het volgende:
Maar ik heb wel bijgedragen aan het vullen van dit topic, zo ben ik dan ook wel weer
is chai over gelopen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je dat ook nog eens een keer. Normaal post je alleen in stomme SC's de hele dag en nooit meer hier
flierefluiter die alle sc's aandoet. sc sletjequote:
sc polygamie is best goed te doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
flierefluiter die alle sc's aandoet. sc sletje
Dat zalquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sc polygamie is best goed te doen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
Is dat ook een nieuwe ontwikkeling Chai? dat je je inmiddels al zo speciaal voelt dat je niet meer quote?
Is dat ook een nieuwe ontwikkeling Chai? dat je je inmiddels al zo speciaal voelt dat je niet meer quote?
Is dit een retorische vraag?quote:
Hehehequote:
En waarschijnlijk gaat hij ook nog lang duren.quote:
Nee wicky speelt alleen op hier als iemand het er over heeft. Instant facepalm hier dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:59 schreef Chai het volgende:
Mis je de rage quotes?Sorry maar ik ben niet goed in snel posts terugvinden zonder de sherlockfunctie.
Serieus?quote:
Na het nogmaals te hebben gelezen kom ik toch tot de conclusie dat ik weldegelijk moest lachen, dus nee.quote:
Die troep nogmaals lezenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na het nogmaals te hebben gelezen kom ik toch tot de conclusie dat ik weldegelijk moest lachen, dus nee.
Ik heb je "wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf? lijken op elkaar"-grap meermaals succesvol gekopieerd, waarvoor dankquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na het nogmaals te hebben gelezen kom ik toch tot de conclusie dat ik weldegelijk moest lachen, dus nee.
wat is het verschil tussen een accu en een aspergeveld? op een accu zitten maar 2 polenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb je "wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf? lijken op elkaar"-grap meermaals succesvol gekopieerd, waarvoor dank.
Zou de hele shift zo werkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Weekend
Oh wacht, weekend is werken
terwijl je reed?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:23 schreef madeliefff het volgende:
leuk man, 2 SC. godver mijn auto was bijna dood vandaag, er waren 2 pilaren ervoor gevallen, had zomaar erop kunnen zijn.
nee hehe op de parkeeplaats, zonder mij erinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |