en dat soms jaquote:
Bel 112 gridlok heeft een hersenbloedingquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
Hehahea koffie over m'n beeldscherm, baas zit me aan te kijken met een vreemd gezicht![]()
![]()
toen zei ik dat ik z'n vrouw geneukt heb, begon hij nog harder te lachen wat hij zei dat die al 5 jaar dood was, toen zei ik dat ik s'avonds op het kerkhof werk, hebben we nog harder gelachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
Hehahea koffie over m'n beeldscherm, baas zit me aan te kijken met een vreemd gezicht![]()
![]()
toen zei ik dat ik z'n vrouw geneukt heb, begon hij nog harder te lachen wat hij zei dat die al 5 jaar dood was, toen zei ik dat ik s'avonds op het kerkhof werk, hebben we nog harder gelachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Serieus niet gelachen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bel 112 gridlok heeft een hersenbloeding
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha lolquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
toch vraag ik me af of er überhaupt iemand op dit moment een glimlach op zijn/haar gezicht heeft
Ik heb altijd zo'n domme grijns op m'n smoel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
toch vraag ik me af of er überhaupt iemand op dit moment een glimlach op zijn/haar gezicht heeft
Geenszinsquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
nee, maar bij jou zie ik altijd grumpy cat voor mequote:
Serieus?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar bij jou zie ik altijd grumpy cat voor me
ja, maar dan meer een perzische katquote:
hahaha geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan meer een perzische kat
Ja nu is het wel klaar.quote:
quote:
Huuuuuuuquote:
Ludo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |