quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar Modus heeft heel veel ervaring met vrouwen hoor.
Hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wajong lyphe?quote:
Samequote:
Eh ja, dit gaan we dus niet doen eh. Modus is als m'n broertje dus als ik hem retard noem, mag dat, maar als jij dat doet kun je paar botsen op je kanis krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Vooral van horen zeggen schijnbaar.
Gvdquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh ja, dit gaan we dus niet doen eh. Modus is als m'n broertje dus als ik hem retard noem, mag dat, maar als jij dat doet kun je paar botsen op je kanis krijgen.
Hoe groot is de familia nu onderhand voort.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh ja, dit gaan we dus niet doen eh. Modus is als m'n broertje dus als ik hem retard noem, mag dat, maar als jij dat doet kun je paar botsen op je kanis krijgen.
Ik zit veilig achter m'n scherm.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wat schattig. friendzone modusquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grootste familie van NL.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe groot is de familia nu onderhand voort.
quote:
Wel echt een nono maar zij komen er wel mee wegquote:
En wat is de relatie met Che_ nou.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ik heb een goeie!wacht kijk hahaha ;Dquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg je dit nu omdat dWc ook deel uitmaakt van die familie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ik heb een goeie!wacht kijk hahaha ;D
Zo groot als een TROS bananen
loooaaall
Wat insinueer je hier mee, Ludo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg je dit nu omdat dWc ook deel uitmaakt van die familie?
Che is m'n side bitch.quote:
Ik insemineer hiermee je zusje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik insemineer hiermee je zusje.
BweheheheNoem je z'n zusje nou een koe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Dat insemineer ik nergens.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je z'n zusje nou een koe?
Dikke onzin, ze is 1.57 ofzo en weegt nog geen 50kgquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je z'n zusje nou een koe?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik insemineer hiermee je zusje.
BwehehehehahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Moest lachenquote:
Vooral ook niet verder dan pagina 1 kijken. Flikker nu maar weer lekker op naar je andere SC KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - Usernominatie, Speculeren, emomeisjes met de rest van de cluster 4-bende, godse heikneuter.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikke onzin, ze is 1.57 ofzo en weegt nog geen 50kg
[..]
haha
Insemineer je hier nu mee dat Chloro onzin is en daarnaast ook nog dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Oké.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Wanneer begint dat kanker weekend nou is eindelijk. Alvorens het weekend begint is er al ellende op werk, met vriendin. Ga vanavond eerst een paar halve liters naar binnen werken en dan random mensen stompen.
Echt super boeiend, doei.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Wanneer begint dat kanker weekend nou is eindelijk. Alvorens het weekend begint is er al ellende op werk, met vriendin. Ga vanavond eerst een paar halve liters naar binnen werken en dan random mensen stompen.
Gewoon je vriendin een paar patsen geven. Daar is nog nooit iemand teleurgesteld door geraakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Wat seminar jij nou?!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Insemineer je hier nu mee dat Chloro onzin is en daarnaast ook nog dik?
Stoere boi met je ISquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
quote:
donders, wat stoer heequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Ik insemineer je de moeder.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Insemineer je hier nu mee dat Chloro onzin is en daarnaast ook nog dik?
Deze verborgen liefde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thanks voor de tip.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon je vriendin een paar patsen geven. Daar is nog nooit iemand teleurgesteld door geraakt.
potverdikkie, ruig verhaalquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Satékroketquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
semineer jij nou maar een kroketje.
Ik zou uit dankbaarheid een foto plaatsen wat subtiel lijkt op een geslachtsdeel ofzoquote:
Ik heb je rug, mongol.quote:
Inseminator bij het CBR lijkt me wel een mooie carrière move.quote:
serieus, ik wist niet dat dat bestondquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Smullers is vies behalve de sate kroketten![]()
lekkerste ever
Kan me nog een tijd herinneren dat wij dit soort dingen tegen jou zeiden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geeft niet man, kan gebeuren.
Nu opkankeren
Ik word hitsig van je taalgebruikquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geeft niet man, kan gebeuren.
Nu opkankeren
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan me nog een tijd herinneren dat wij dit soort dingen tegen jou zeiden.
Wat worden ze snel groot.*pinkt traantje weg
En dan toch blijven hequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
;D ;Pquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt serioesoequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus, ik wist niet dat dat bestond
Alles wat jij via dat insemineert lijkt op een Fiat Multipla dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inseminator bij het CBR lijkt me wel een mooie carrière move.
Dat is eerder een gehaktstaaf huhuhu snap je, want vleeslul huhuh hahaquote:
azn power, haha grappig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is eerder een gehaktstaaf huhuhu snap je, want vleeslul huhuh haha
Je hebt gewoon stiekem een oogje op Chai. Snappen we wel hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dan toch blijven heRuggengraat van staal.
hahaha veeg me opquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is eerder een gehaktstaaf huhuhu snap je, want vleeslul huhuh haha
jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt gewoon stiekem een oogje op Chai. Snappen we wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jaHeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Nou hier heb je me aardig mee te pakken hoor!!! Emotioneel he-le-maal stuk nu.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Vooral ook niet verder dan pagina 1 kijken. Flikker nu maar weer lekker op naar je andere SC KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - Usernominatie, Speculeren, emomeisjes met de rest van de cluster 4-bende, godse heikneuter.
Wow, wat doe je racistisch :squote:
Gvdquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Vooral ook niet verder dan pagina 1 kijken. Flikker nu maar weer lekker op naar je andere SC KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - Usernominatie, Speculeren, emomeisjes met de rest van de cluster 4-bende, godse heikneuter.
Anders houden Modus en jij gewoon op met je als een wicky gedragen naar elkaar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou hier heb je me aardig mee te pakken hoor!!! Emotioneel he-le-maal stuk nu.
ja is echt kk grappig hequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvdik had dit nog niet eens gelezen
Gelachen
Oh oké sryquote:
Ja, leer er eens vanquote:
Heb liever een laagpolig karpetquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou je nog steeds meenemen op m'n vliegend tapijt hoor ;s
wow doe nie sow raciest kurwaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever een laagpolig karpet
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, leer er eens van
Modus > blauwenaaktslak
Moest ik ook om lachen, blauwenaaktslak toen Krio dat zei hahahah
Doe zelf niet, scortumquote:
Haha okequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Leren van een autist die 5 toetsen weet te vinden op zijn toetsenbord.Oke.
Het knulletje mag ook koffie zetten en post rondbrengen op een ministerie hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Leren van een autist die 5 toetsen weet te vinden op zijn toetsenbord.Oke.
ze zegt scortum, dan bedoelt ze scortumquote:
Nee, scortum. Latijn.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Het knulletje mag ook koffie zetten en post rondbrengen op een ministerie hoor..
Nee want als ik dat zou doen kan ik nooit jouw infantiele posts 'lezen' uitgemergelde witte biafraan dat je der half leeft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Het knulletje mag ook koffie zetten en post rondbrengen op een ministerie hoor..
quote:
Meh je probeert te hard man, vaker gezegdquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want als ik dat zou doen kan ik nooit jouw infantiele posts 'lezen' uitgemergelde witte biafraan dat je der half leeft.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meh je probeert te hard man, vaker gezegd
quote:
Oh dus je hebt tussendoor ook gewoon geen reet te doen. Snap ik ook wel, 4 koffierondjes op een dag, 2x post.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want als ik dat zou doen kan ik nooit jouw infantiele posts 'lezen' uitgemergelde witte biafraan dat je der half leeft.
Ik ben vandaag vrij klapstoel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh dus je hebt tussendoor ook gewoon geen reet te doen. Snap ik ook wel, 4 koffierondjes op een dag, 2x post.
Is dit een originele Wicky of wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |