Dat insemineer ik nergens.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je z'n zusje nou een koe?
Dikke onzin, ze is 1.57 ofzo en weegt nog geen 50kgquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je z'n zusje nou een koe?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik insemineer hiermee je zusje.
BwehehehehahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Moest lachenquote:
Vooral ook niet verder dan pagina 1 kijken. Flikker nu maar weer lekker op naar je andere SC KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - Usernominatie, Speculeren, emomeisjes met de rest van de cluster 4-bende, godse heikneuter.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikke onzin, ze is 1.57 ofzo en weegt nog geen 50kg
[..]
haha
Insemineer je hier nu mee dat Chloro onzin is en daarnaast ook nog dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Oké.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Wanneer begint dat kanker weekend nou is eindelijk. Alvorens het weekend begint is er al ellende op werk, met vriendin. Ga vanavond eerst een paar halve liters naar binnen werken en dan random mensen stompen.
Echt super boeiend, doei.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Wanneer begint dat kanker weekend nou is eindelijk. Alvorens het weekend begint is er al ellende op werk, met vriendin. Ga vanavond eerst een paar halve liters naar binnen werken en dan random mensen stompen.
Gewoon je vriendin een paar patsen geven. Daar is nog nooit iemand teleurgesteld door geraakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Wat seminar jij nou?!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Insemineer je hier nu mee dat Chloro onzin is en daarnaast ook nog dik?
Stoere boi met je ISquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
quote:
donders, wat stoer heequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Ik insemineer je de moeder.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Insemineer je hier nu mee dat Chloro onzin is en daarnaast ook nog dik?
Deze verborgen liefde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh ja, dit gaan we dus niet doen eh. Modus is als m'n broertje dus als ik hem retard noem, mag dat, maar als jij dat doet kun je paar botsen op je kanis krijgen.
Thanks voor de tip.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon je vriendin een paar patsen geven. Daar is nog nooit iemand teleurgesteld door geraakt.
potverdikkie, ruig verhaalquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Satékroketquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
semineer jij nou maar een kroketje.
Ik zou uit dankbaarheid een foto plaatsen wat subtiel lijkt op een geslachtsdeel ofzoquote:
Ik heb je rug, mongol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |