nooitquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer komt Wickie weer terug, want eerlijk is eerlijk, met hem in de gelederen vult zo'n topic vele malen sneller.
Herhaaldelijk niet poetsen van zijn tanden?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij in herhaling blijft vallen.
hahaha geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Herhaaldelijk niet poetsen van zijn tanden?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Herhaaldelijk niet poetsen van zijn tanden?
Ruimt lekker op toch.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Op maandag worden mensen suïcidaal van deze TT.
net als een liquidatiegolfquote:
Ik pleeg wel zelfmoord voor de intercity van Salatrel, kan hij lekker op tijd weer huiswaarts.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben de login van mijn fashionblog kwijt.
Haha ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:34 schreef Modus het volgende:
Stel nou he dat de vaste groep hier 4 topics per dag volpost, maar als dan vrijwel dezelfde groep tegelijkertijd ook in een andere SC met elkaar praat en ook 4 topics per dag doet, dat zou wel wat eh apart zijn, nietwaar?
Ik zoek de komende dagen naar een oplossing.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moeten we zonder je update? hoe weet ik nu wat ik moeten kopen..?
Verberg je maar weer achter je onzekerheid door lekker mee te lachen met je vriendjes.quote:
quequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:34 schreef Modus het volgende:
Stel nou he dat de vaste groep hier 4 topics per dag volpost, maar als dan vrijwel dezelfde groep tegelijkertijd ook in een andere SC met elkaar praat en ook 4 topics per dag doet, dat zou wel wat eh apart zijn, nietwaar?
Hahahahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zoek de komende dagen naar een oplossing.
[..]
Verberg je maar weer achter je onzekerheid door lekker mee te lachen met je vriendjes.
R&P / [SC Relaties #990] Broekies & poesjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij je daar mee bezig houdt..quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:34 schreef Modus het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef Modus het volgende:
[..]
R&P / [SC Relaties #990] Broekies & poesjes
SEX / [SEX SC #2471] Sex, drugs en nog meer sex!
95% van de mensen daar post in beide topics tegelijkertijd, de hele dag door, alleen maar over dezelfde uitgekauwde nononderwerpen, met dezelfde mensen.. Moet je nou voorstellen dat Veer Nootmans jij krio dwc Chai gianni 4bEe Ludo op dit moment ook in de Fernandes ofzo posten, ook over niks, net zoals in de KLB SC.
Dan moet er toch wel íemand zijn die denkt 'wat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow in het kwadraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
[..]
95% van de mensen daar post in beide topics tegelijkertijd, de hele dag door, alleen maar over dezelfde uitgekauwde nononderwerpen, met dezelfde mensen.. Moet je nou voorstellen dat Veer Nootmans jij krio dwc Chai gianni 4bEe Ludo op dit moment ook in de Fernandes ofzo posten, ook over niks, net zoals in de KLB SC.
Dan moet er toch wel íemand zijn die denkt 'wat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, sneakers, dat is pas een top onderwerp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Nou hier heb je me aardig mee te pakken hoor!!! Emotioneel he-le-maal stuk nu.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, sneakers, dat is pas een top onderwerp.
[..]
Dan moet er toch wel íemand zijn die denkt 'wat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Da's ook weer niet de bedoeling. Ik vind het alleen frappant dat uitgerekend iemand die enkel in KLBSC en LIF topics over schoenen post, op een verdwaalde 'quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou hier heb je me aardig mee te pakken hoor!!! Emotioneel he-le-maal stuk nu.
Echt hequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:09 schreef Gridlok het volgende:
Fuck me wat een droeftoeters in die 2 SC's.
Ja, jij snapt het wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's ook weer niet de bedoeling. Ik vind het alleen frappant dat uitgerekend iemand die enkel in KLBSC en LIF topics over schoenen post, op een verdwaalde '' in een nachtbagger topic na, andere users uitlacht om hun beperkte postgedrag.
" Ik heb eens gelezen dat het krijgen van een zoon of dochter te maken heeft met penis lengte.quote:
[..]
Dan moet er toch wel íemand zijn die denkt 'wat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet wat ik moet zeggen. Gewoon wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Dope fit wel die tech core van je.quote:
mensen met psychoses die blijven hangen in een bad tripquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Ik heb eens gelezen dat het krijgen van een zoon of dochter te maken heeft met penis lengte.
Sperma met een y-chromosoom (dat dus een jongetje kan worden) zwemt sneller, maar heeft minder uithoudingsvermogen.
Sperma met een x-chromosoom (dus meisje) zwemt langzamer maar houdt het langer vol.
Dus mannen met kortere piemels zouden meer kans hebben op een meisje. "
wtf is dit.
kankerjongquote:
Gefeliciteerd met je dochter xxxquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Ik heb eens gelezen dat het krijgen van een zoon of dochter te maken heeft met penis lengte.
Sperma met een y-chromosoom (dat dus een jongetje kan worden) zwemt sneller, maar heeft minder uithoudingsvermogen.
Sperma met een x-chromosoom (dus meisje) zwemt langzamer maar houdt het langer vol.
Dus mannen met kortere piemels zouden meer kans hebben op een meisje. "
wtf is dit.
Okquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je dochter xxx
Niet?quote:
Kun je lachen, maar Modus heeft heel veel ervaring met vrouwen hoor.quote:
Waarom?quote:
Dit.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar Modus heeft heel veel ervaring met vrouwen hoor.
Vooral van horen zeggen schijnbaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Modus het volgende:
Zoveel vrouwen gehoord die maar wat blij waren als bleek dat ze zich daar niet meer druk om hoefden te maken. De meeste mannen maakt het uiteindelijk ook echt geen reet uit of je er nu wel of niet een pluk op hebt staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |