quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar Modus heeft heel veel ervaring met vrouwen hoor.
Hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wajong lyphe?quote:
Samequote:
Eh ja, dit gaan we dus niet doen eh. Modus is als m'n broertje dus als ik hem retard noem, mag dat, maar als jij dat doet kun je paar botsen op je kanis krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Vooral van horen zeggen schijnbaar.
Gvdquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh ja, dit gaan we dus niet doen eh. Modus is als m'n broertje dus als ik hem retard noem, mag dat, maar als jij dat doet kun je paar botsen op je kanis krijgen.
Hoe groot is de familia nu onderhand voort.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh ja, dit gaan we dus niet doen eh. Modus is als m'n broertje dus als ik hem retard noem, mag dat, maar als jij dat doet kun je paar botsen op je kanis krijgen.
Ik zit veilig achter m'n scherm.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wat schattig. friendzone modusquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grootste familie van NL.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe groot is de familia nu onderhand voort.
quote:
Wel echt een nono maar zij komen er wel mee wegquote:
En wat is de relatie met Che_ nou.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ik heb een goeie!wacht kijk hahaha ;Dquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg je dit nu omdat dWc ook deel uitmaakt van die familie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ik heb een goeie!wacht kijk hahaha ;D
Zo groot als een TROS bananen
loooaaall
Wat insinueer je hier mee, Ludo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg je dit nu omdat dWc ook deel uitmaakt van die familie?
Che is m'n side bitch.quote:
Ik insemineer hiermee je zusje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik insemineer hiermee je zusje.
BweheheheNoem je z'n zusje nou een koe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |