Heb liever een laagpolig karpetquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou je nog steeds meenemen op m'n vliegend tapijt hoor ;s
wow doe nie sow raciest kurwaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever een laagpolig karpet
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, leer er eens van
Modus > blauwenaaktslak
Moest ik ook om lachen, blauwenaaktslak toen Krio dat zei hahahah
Doe zelf niet, scortumquote:
Haha okequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Leren van een autist die 5 toetsen weet te vinden op zijn toetsenbord.Oke.
Het knulletje mag ook koffie zetten en post rondbrengen op een ministerie hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Leren van een autist die 5 toetsen weet te vinden op zijn toetsenbord.Oke.
Nee, scortum. Latijn.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Het knulletje mag ook koffie zetten en post rondbrengen op een ministerie hoor..
Nee want als ik dat zou doen kan ik nooit jouw infantiele posts 'lezen' uitgemergelde witte biafraan dat je der half leeft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Het knulletje mag ook koffie zetten en post rondbrengen op een ministerie hoor..
quote:
Meh je probeert te hard man, vaker gezegdquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want als ik dat zou doen kan ik nooit jouw infantiele posts 'lezen' uitgemergelde witte biafraan dat je der half leeft.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meh je probeert te hard man, vaker gezegd
quote:
Oh dus je hebt tussendoor ook gewoon geen reet te doen. Snap ik ook wel, 4 koffierondjes op een dag, 2x post.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want als ik dat zou doen kan ik nooit jouw infantiele posts 'lezen' uitgemergelde witte biafraan dat je der half leeft.
Ik ben vandaag vrij klapstoel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh dus je hebt tussendoor ook gewoon geen reet te doen. Snap ik ook wel, 4 koffierondjes op een dag, 2x post.
Is dit een originele Wicky of wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |