HOE HOERRRRquote:
Beetje leven in de tentquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Wel grappig dat de halve pagina al gaat over die domme reactie van 2NutZ. Hahah lol
Ludo..quote:
Als ik moest kiezen tussen geen muziek of josti band is de keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje leven in de tentleer er nou eens van.
jostiband? ze hebben wel ritme yoquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen geen muziek of josti band is de keuze snel gemaakt.
haha ik vond het serieus geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
Oké ik stop, maar wil er graag bij vertellen dat ik het serieus echt geweldig gevonden heb hahaha![]()
Zou het zo nogmaals lezen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha ik vond het serieus geweldig
komt omdat je niet weet wanneer je moet stoppenquote:
Te vroeg gestopt denk je?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat je niet weet wanneer je moet stoppen
Doe je dat ook nog eens een keer. Normaal post je alleen in stomme SC's de hele dag en nooit meer hierquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef Chai het volgende:
Maar ik heb wel bijgedragen aan het vullen van dit topic, zo ben ik dan ook wel weer
is chai over gelopen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je dat ook nog eens een keer. Normaal post je alleen in stomme SC's de hele dag en nooit meer hier
flierefluiter die alle sc's aandoet. sc sletjequote:
sc polygamie is best goed te doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
flierefluiter die alle sc's aandoet. sc sletje
Dat zalquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sc polygamie is best goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |