valt mee binnenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:24 schreef madeliefff het volgende:
Zo hee Waait t bij jullie ook zo hard?
klinkt alsof het buiten wel tekeer gaat jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
joh. Maar buiten? Ik hoor het binnen btw
Dat zal het Nederlandse klimaat leren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
als het morgen ook zo'n schijtweer is, komen dit jaar al mijn kerstcadeau's van bol.com
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
als het morgen ook zo'n schijtweer is, komen dit jaar al mijn kerstcadeau's van bol.com
Zit ik ook over te denken, al ben ik altijd bang dat het te laat komt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
mwa, met nog dik anderhalve week te gaan moet dat wel goed komenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit ik ook over te denken, al ben ik altijd bang dat het te laat komt.
of drankdozijn. maar ik ga toch liever naar mijn eigen slijterquote:
Latoya en Tamara.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:59 schreef Snowbells het volgende:
Hehe, raad eens wie er naar Nicki Minaj gaat
Jij heet Tamara toch?quote:
fylaxquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:59 schreef Snowbells het volgende:
Hehe, raad eens wie er naar Nicki Minaj gaat
was te verwacht.quote:
Ziggo domequote:Op vrijdag 12 december 2014 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij heet Tamara toch?
Maar leukwaar is dat?
Vóór 23:00 besteld is de volgende dag in huis Gquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit ik ook over te denken, al ben ik altijd bang dat het te laat komt.
die zie je nog wel als je helemaal achterin de zaal zitquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ziggo dome. Ik heb golden circle dus ik zie haar booty recht voor mijn neus dan
Ja beloven doen ze wel maar nakomen....quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Vóór 23:00 besteld is de volgende dag in huis G
Oh ncie. Nooit geweest daarquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ziggo dome. Ik heb golden circle dus ik zie haar booty recht voor mijn neus dan
Een gebied vooraan het podium speciaal voor mensen met die ticket, zodat je zo dichtbij mogelijk staatquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zie je nog wel als je helemaal achterin de zaal zit
maar wat is golden circle?
hoeveel?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een gebied vooraan het podium speciaal voor mensen met die ticket, zodat je zo dichtbij mogelijk staatje betaald er ook wel wat meer voor
Sorry ik wist niets betersquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:02 schreef Chai het volgende:
Waarom deze TT? Het topic is toch nog open tot dinsdag.
Valt ook totaal niet op hequote:
het was me nog niet opgevallen, maar dit de nieuwe argo was, maar het zou goed kunnen jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry ik wist niets beters
[..]
Valt ook totaal niet op he![]()
gewoon onder een nieuw account posten maar wel precies zo als voorheen. Dat flikt ie nu al voor de zoveelste keer. En dan ook nog glashard ontkennen
![]()
Zou God leuk vinden zeg :s
hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:17 schreef Salatrel het volgende:
Hatseflats mijn eigen trein gesloopt en als beloning met de thalys terug naar roffa
storing in het snelheid beveiliging systeem. Die moest dus buiten bedrijf gezet worden maar dan mag je niet verder dan eerstestation waar reparatie of uuitwisseling mogelijk is. Dat was in dit geval Amsterdamquote:
hoeveel vertraging heb je veroorzaaktquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
storing in het snelheid beveiliging systeem. Die moest dus buiten bedrijf gezet worden maar dan mag je niet verder dan eerstestation waar reparatie of uuitwisseling mogelijk is. Dat was in dit geval Amsterdam
+25quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel vertraging heb je veroorzaakt
Dan is het ook alweer bijna weekend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:02 schreef Chai het volgende:
Waarom deze TT? Het topic is toch nog open tot dinsdag.
3 keer zoveelquote:
Op maandag worden mensen suïcidaal van deze TT.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan is het ook alweer bijna weekend.
Omdat hij in herhaling blijft vallen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer komt Wickie weer terug, want eerlijk is eerlijk, met hem in de gelederen vult zo'n topic vele malen sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |