Je bent oud en verrimpeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
Ik ben lekker zacht hoor![]()
Maar nu slapen![]()
This post is worthless without pics.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:41 schreef artelligence het volgende:
Goedemorgen! Ik draag sinds jaren weer een stropdas
Ik moest ook verplicht weerquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:41 schreef artelligence het volgende:
Goedemorgen! Ik draag sinds jaren weer een stropdas
Minder?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:04 schreef Samzz het volgende:
Volgens Faxie is er minder wind dan gisteren. Nou, dat geloven we dan maar terwijl de takken van de bomen waaien.
Hij zei gisteren dat het vandaag minder hard zou waaien dan het gisteren deedquote:
Bij mij niet verplicht. Leuk initiatief van een collega om een 'formal' Friday (New York chique mocht ook) in het leven te roepen. Grappig om je collega's in pak te zien. Pas alleen niet meer in mijn broekquote:
Koekkoek, het waait juist harder..quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat het vandaag minder hard zou waaien dan het gisteren deed.
Beetje regen en een beetje wind en 95% kan meer normaal rijdenquote:
Ja in de ochtend in de kustgebieden. Rest hetzelde en vanaf 12 zakt het in.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koekkoek, het waait juist harder..
Dat is wel positief dus. En eigenlijk rijden ze dus altijd abnormaal?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje regen en een beetje wind en 95% kan meer normaal rijden
+niet ergens tussen geplaktquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is wel positief dus. En eigenlijk rijden ze dus altijd abnormaal?
Voorlopig waait het het hier in Budel net zo hard als dat het in Rotterdam deed..quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja in de ochtend in de kustgebieden. Rest hetzelde en vanaf 12 zakt het in.
Ik liet gdv de harmoniekaarten zien. Die zijn samengesteld door de knmi. Raad eens welke de weerberichten gebruiken
Dan zou je juist nu kunnen gaan toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja in de ochtend in de kustgebieden. Rest hetzelde en vanaf 12 zakt het in.
Ik liet gdv de harmoniekaarten zien. Die zijn samengesteld door de knmi. Raad eens welke de weerberichten gebruiken
Ben aan het werkquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zou je juist nu kunnen gaan toch?
Had gisteren vrij en ben om 12 uur klaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer
Staat er een keer een lekker windje.
Ik zonder maar ik had wel een tentje opgezet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:01 schreef Inolvidable het volgende:
Nieuwsflash van vandaag:
Nederland in rep en roer door stormpje en Kaneel is vandaag wakker geworden met onderbroek.
Dit wordt nu al een topdag.
12u op een fiets?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij de halve dag buiten rond zou moeten fietsen zou je het toch ook kut vinden
Wie gaat er dan ook fietsen als je kunt rijden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij de halve dag buiten rond zou moeten fietsen zou je het toch ook kut vinden
Nouja, vanavond wordt het iig leukquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, wonen in Amsterdam kost je 2 maanden tot een jaar van je leven door Schiphol..quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef artelligence het volgende:
Op de hoogte gesteld van twee appartementjes die vrijkomen in A'dam
Even bellen... Doei Zwolle(?)
Amsterdam, nee art doe het niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef artelligence het volgende:
Dat wordt geen Korps Commandotroepen voor hem dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
De eerste militair alweer in de bus, arme jongen is een beetje ziek
Zal vast meevallenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wordt geen Korps Commandotroepen voor hem dan.
Dat leuke plekje heb ik dan nog nooit ontdekt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik vind Amsterdam kei leuk! Als je een beetje op een leuke plek woont dan
Nou ja als meneer al in de bus gaat zitten omdat hij ziekjes is, zie ik hem niet achter vijandelijke linies. Ik ga er nu vanuit dat mocht dat het geval zijn, hij met de satelliet telefoon zijn moeder belt.quote:
Hij mocht van de commandant in de bus vertoeven, dus zal vast een goede reden voor zijn..quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als meneer al in de bus gaat zitten omdat hij ziekjes is, zie ik hem niet achter vijandelijke linies. Ik ga er nu vanuit dat mocht dat het geval zijn, hij met de satelliet telefoon zijn moeder belt.
Ah, nieuws op de radio gehoord? Ik heb 27 jaar in Friesland gewoond, geteerd op alle frisse lucht, niet ver van de Waddenzee. Maar ik heb ook gerookt, gedronken en ongezond gegeten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, wonen in Amsterdam kost je 2 maanden tot een jaar van je leven door Schiphol..
Woh. Waarom?quote:
Zwakste schakel moet je er op een gegeven moment uithalen. Als dat geen oneervol ontslag op gaat leveren...quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij mocht van de commandant in de bus vertoeven, dus zal vast een goede reden voor zijn..
Je heb een gezin toch? 'Nuff saidquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:35 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat leuke plekje heb ik dan nog nooit ontdekt.![]()
Ik vind enkele winkels leuk die er zijn maar dat was het dan ook.
Het is dat ik er om de hoek woon en er soms wel heen moetwant bij ons hebben ze geen winkels
Whehe, hoorde het op het nieuws jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, nieuws op de radio gehoord? Ik heb 27 jaar in Friesland gewoond, geteerd op alle frisse lucht, niet ver van de Waddenzee. Maar ik heb ook gerookt, gedronken en ongezond gegeten.
Ik zal wel rond mijn 75ste doodgaan. Mooie leeftijd.
Ja maar Volendam en omgeving is nou ook niet bepaald erg rustig hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je heb een gezin toch? 'Nuff said. Mijn vader ging, toen hij zo oud was als ik nu, van Amsterdam naar Friesland om te settelen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, hoorde het op het nieuws ja
Ik zie wel wanneer mijn tijd erop zit
Ik vind oud-west echt heel erg leukquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:35 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat leuke plekje heb ik dan nog nooit ontdekt.![]()
Ik vind enkele winkels leuk die er zijn maar dat was het dan ook.
Het is dat ik er om de hoek woon en er soms wel heen moetwant bij ons hebben ze geen winkels
Of vanmiddag van de Moerdijkbrug waaien met 32 militairenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:47 schreef artelligence het volgende:
[..]precies. Je kunt morgen onder een bus terecht komen (no pun)
Wel erg gezellig met de jaarlijkse kermis.Ik heb me daar als toerist een keer tot diep ion de nacht vermaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ja maar Volendam en omgeving is nou ook niet bepaald erg rustig hoor
Vergeet het gehalte van Noord-Hollanders nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Moppert het volgende:
Het is best een leuke omgeving alles is heel groots, sinterklaas, kerst, halloween , kermis
Voor de kermis moet je toch echt in Tilburg zijn!quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:00 schreef yats het volgende:
[..]
Wel erg gezellig met de jaarlijkse kermis.Ik heb me daar als toerist een keer tot diep ion de nacht vermaakt.
Ook, al is Volendam ook een enorme beleving met de kermis. En daarnaast wat betaalbaarder dan Tilburg. Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomerquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor de kermis moet je toch echt in Tilburg zijn!
Doorgesnoven slettebakken ja...quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:13 schreef Moppert het volgende:
Heb je wel eens een volendamse mee gemaakt?ken je de verhalen?
Spreek je nu af voor de zomer van 2015?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ook, al is Volendam ook een enorme beleving met de kermis. En daarnaast wat betaalbaarder dan Tilburg. Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomer
Ik heb nooit zo naar dat liedje geluisterd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:17 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk is de betekenis achter Little Lies van Fleetwood Mac best mooi. Iemand die haar kop in het zand wil steken wat betreft het mislukken van haar relatie en haar partner daarom vraagt haar lieve leugentjes te vertellen.
Het is wel waar hoor. Qua kermis zou ik zeggen heb je meer aan tilburg,quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doorgesnoven slettebakken ja...
J/k
Nee, kwam er ook bij toeval achter eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo naar dat liedje geluisterd.
Dat is wel mooi.
Dat nummer is heerlijk Ik luister naar Blondie Heart Of Glassquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:17 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk is de betekenis achter Little Lies van Fleetwood Mac best mooi. Iemand die haar kop in het zand wil steken wat betreft het mislukken van haar relatie en haar partner daarom vraagt haar lieve leugentjes te vertellen.
Prima hoor. Volkie dat daar rondloopt, kunnen we tokkies kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ook, al is Volendam ook een enorme beleving met de kermis. En daarnaast wat betaalbaarder dan Tilburg. Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomer
hoe kan dat nou? Moet ze de kermis op haar rug nemen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomer
Ik ben een sterke vrouw.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? Moet ze de kermis op haar rug nemen?
Een sterke onafhankelijke vrouw die geen man nodig heeft.quote:
Misschien op haar rug na de kermis?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? Moet ze de kermis op haar rug nemen?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een sterke onafhankelijke vrouw die geen man nodig heeft.
Foutieve aanname.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een sterke onafhankelijke vrouw die geen man nodig heeft.
Kaneel cockblockt graag anderen omdat hij zelf zo graag de celibaat uithangtquote:
Kaneel cockblockt mij niet hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaneel cockblockt graag anderen omdat hij zelf zo graag de celibaat uithangt
Mijn vader gaat naar hun concert. Is echt een grote fan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt alles van Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat de kaartjes zo duur zijn
Wat je favo van hen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt alles van Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat de kaartjes zo duur zijn
Oh wow, dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef artelligence het volgende:
Eigenlijk alles van Rumours, maar songbird misschien wel het meestquote:
Wacht, volgens mij heb je dat al eens gezegd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Eigenlijk alles van Rumours, maar songbird misschien wel het meest
En die van jou?
Het interesseert mij echt niet wie waar zijn leuter of tong in steekt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast wel want het is een van de beste albums ooit gemaakt (vind ik)quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wacht, volgens mij heb je dat al eens gezegd.Prachtig nummer inderdaad.
Ken niet genoeg nummers van ze om daar een oordeel over te vellen.
ohquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het interesseert mij echt niet wie waar zijn leuter of tong in steekt.
Zolang het maar niet in mij is.
Aww, jammerquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het interesseert mij echt niet wie waar zijn leuter of tong in steekt.
Zolang het maar niet in mij is.
Het was de eerste LP die m'n moeder kochtquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vast wel want het is een van de beste albums ooit gemaakt (vind ik)
Ik vind Landslide ook heel mooi, ken je die?
Ga je naar hun concert in Ziggo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het was de eerste LP die m'n moeder kocht, dus heb er weleens wat van meegekregen.
Ja, die is ook heel mooi. Heb een playlist van negen nummers van ze en daar staat 'ie tussen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het was de eerste LP die m'n moeder kocht, dus heb er weleens wat van meegekregen.
Ja, die is ook heel mooi. Heb een playlist van negen nummers van ze en daar staat 'ie tussen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Prima hoor. Volkie dat daar rondloopt, kunnen we tokkies kijken.
Mij cockblockt hij niet hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar is ook niemand anders voor nodigquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je naar hun concert in Ziggo?
De playlist staat hier ook aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Eerst even mijn serie af kijken maar daarna ga ik dat album meteen aan gooien
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar is ook niemand anders voor nodig
Sorry, was een open deur
Ik ben mijn tripje naar buiten aan het uitstellen tot het eind van de dag. Hopelijk is het dan minder ergquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil straks naar de hobbit op de fiets, maar het is zulk baggerweer.
Wel een eindje fietsen naar The Shirequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:
En zwemmen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een eindje fietsen naar The Shire.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde hem nog dicht gooien maar was al te laat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar is ook niemand anders voor nodig
Sorry, was een open deur
Dat word flink doortrappen. Al staat de wind naar het oosten dus wellicht helpt dat iets.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Feestje?quote:
Ik ben gister in m'n kansloze eentje naar de bios geweestquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gister in m'n kansloze eentje naar de bios geweest
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gister in m'n kansloze eentje naar de bios geweest
quote:
Voldoende voor de herkansing.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Voldoende voor de herkansing.Totaal onverwacht.
Thanks.quote:
Gratsquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Wat voor vak was het?quote:
Dank je.quote:
Verschillende. Het ging over landschappen, hydrologie, beetje economie en vegetatiekunde. Ik vond het echt een pittige toets en het leren ervoor was ook lastig. En ik dacht echt dat ik hem weer niet gehaald had.quote:
Zo, klinkt als abracadabra voor mij. Fijn dat je het dan toch gehaald hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Verschillende. Het ging over landschappen, hydrologie, beetje economie en vegetatiekunde. Ik vond het echt een pittige toets en het leren ervoor was ook lastig. En ik dacht echt dat ik hem weer niet gehaald had.Maar ik had geluk.
In welk deel van amsterdam?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef artelligence het volgende:
Zoo... Binnenkort bezichtigingsafspraken maken
Doe het niet Art, doe het nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef artelligence het volgende:
Zoo... Binnenkort bezichtigingsafspraken maken
Godverdomme Jofuno ik kan het niet meer aan!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zie je nou dat coke snuiven slecht voor je is...
Ohnoesquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Godverdomme Jofuno ik kan het niet meer aan!
Ik en coke.
Hoezo.. O. Oh. Ik dacht cocaïne.quote:
Klopt, anders zou het Coke moeten zijn. Met hoofdletter.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hoezo.. O. Oh. Ik dacht cocaïne.
Hehe ik werk al bijna twee jaar in Amsterdamquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe het niet Art, doe het niet
Oh dat is best oke! Ik zou zelf liever wat meer richting kinkerstraat schuiven, maar zo ver weg zit je dan niet!quote:
Feli!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Thanks.quote:
Dat is best een aardige plek. Hoe groot is het en wat ben je er voor kwijt?quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dank je.quote:
Thanks.quote:
Redelijk in het centrum ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is best een aardige plek. Hoe groot is het en wat ben je er voor kwijt?
Ik hoef nergens meer heen vandaag, lekker hoor dit weerquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef El_Thijs het volgende:
Wat een rotweer ineens, al kan je dan wel lekker binnen zitten en zo
Als ik ooit terug zou gaan naar NL, dan is het daar naartoequote:
Veel te veel toeristen manquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik ooit terug zou gaan naar NL, dan is het daar naartoe
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:03 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik hoef nergens meer heen vandaag, lekker hoor dit weer
Wat dacht je van waar ik nu woon dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel te veel toeristen man
Ik ken je niet, maar dan doe ik ook maar meequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.
Ik voel me bijna jarig met al die felicitaties.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat dacht je van waar ik nu woon dan?
Dat zou mij inderdaad storen aan Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe is het daar eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij hebt je Lair nogquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
zo veel merk je daar nou ook weer niet van hoor. Ze blijven binnen een bepaald gebiedquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou mij inderdaad storen aan Amsterdam.
Nee. Maltaquote:
20 graden en stralende zonquote:
Lair?quote:
Ohquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Malta
[..]
20 graden en stralende zon![]()
oh, hier nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Malta
[..]
20 graden en stralende zon![]()
Mijn zesdaagse weekend is vandaag al begonnen en zeilen zuigtquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Nog 1 dagje werken en dan 5 dagen weekend, ik ga denk ik een bootje huren voor een zeiltochtje
Zie je? Het wordt alleen maar nog ergerquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik schaar dit weer niet echt onder winters weer hoor
Nee joh, malle rhuquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn zesdaagse weekend is vandaag al begonnen en zeilen zuigt
quote:
En kakkersquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Firewall die hem blokkeert waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Jemig, ik wilde eens zien of dat Popcorn wat is, maar het werkt bij mij natuurlijk weer nietStomme internetn00b.
Wat is dat Popcorn? En wat betekent NARF?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Jemig, ik wilde eens zien of dat Popcorn wat is, maar het werkt bij mij natuurlijk weer nietStomme internetn00b.
Niet?quote:
Eerder veel juppen zou ik zeggen? Maar dat ligt misschien aan de plekjes waar ik komquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Op vrijdag 12 december 2014 14:01 schreef Barbusse het volgende:
Popcorn Time, Netflix, maar dan uitgebreider, gratis en illegaal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dat Popcorn? En wat betekent NARF?
Illegal?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Popcorn Time, Netflix, maar dan uitgebreider, gratis en illegaal.
Het is gewoon een appartement, geen man-cave of bachelor pad helaaschquote:
Hij doet het nu wel, maar als ik via ChromeCast kijk, blijft de tijdbalk onder in het scherm meelopenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Firewall die hem blokkeert waarschijnlijk.
Training Dungeon more likequote:
He verdorie. Dan hier maar op de bokszak rammen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is gewoon een appartement, geen man-cave of bachelor pad helaasch
Lewdquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog maar op de helft van mijn wijk, straks nog een paar uur in de regen
Nog niet vaak zo nat geweest, hehe.
Wel pas na volgende week?quote:
Chromecast heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij doet het nu wel, maar als ik via ChromeCast kijk, blijft de tijdbalk onder in het scherm meelopen
zo koud is het ook weer nietquote:
Hebben jullie een 2de date?quote:
Je wil yats?quote:
Ik word alleen nog wakker voor eten en tv-series dus kom met een van de twee.quote:
Maar die woont in Volendam begrijp ik?quote:
Niets is beter dan slapen terwijl het regent en stormt, die kou beeld ik me er wel bij in!quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zo koud is het ook weer niet
Ik had al wat eetvoorstellen gedaan. Maar het zal wel friet wordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik word alleen nog wakker voor eten en tv-series dus kom met een van de twee.
Ik heb haar ook gedate.quote:
Ik heb een matig kacheltje op mijn kamer, dus die kou heb ik er wel bijquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Niets is beter dan slapen terwijl het regent en stormt, die kou beeld ik me er wel bij in!
Arnhem toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar die woont in Volendam begrijp ik?
Liefdequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had al wat eetvoorstellen gedaan. Maar het zal wel friet worden
quote:
Ze zoekt de moed om mij te vragenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
Inolvi probeert ze allemaal uit. En terecht.
Als ik je op date zou vragen, ben je spontaan niet meer celibaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zoekt de moed om mij te vragen
Nu heb ik zin in patat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had al wat eetvoorstellen gedaan. Maar het zal wel friet worden
Slechts 1 manier om daar achter te komen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als ik je op date zou vragen, ben je spontaan niet meer celibaat.
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
1995! Zijn ze hier allemaal zo jong?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad
Wel een knap meisje om te zien trouwens.
Ik niet, ik ben van 86quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1995! Zijn ze hier allemaal zo jong?
Bwehequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
True.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
'95quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh dan maak ik al geen kansquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef S15 het volgende:
[..]
Inderdaad
Wel een knap meisje om te zien trouwens.
Die mensen zijn al volwassen, de wereld haalt je inquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Klopt, ik hou nu alleen een winterslaap dus daar zullen omheen moeten plannen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts 1 manier om daar achter te komen.
Feyenoord werd landskampioen toenquote:
Ik zou toch nee zeggen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt, ik hou nu alleen een winterslaap dus daar zullen omheen moeten plannen.
Ik zou je ouder hebben geschat.quote:
nou ja, ze zijn 19.... Volwassen kunnen we beter even in het midden latenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die mensen zijn al volwassen, de wereld haalt je in
Want jij bent zo oud.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die mensen zijn al volwassen, de wereld haalt je in
Only youquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik was even in de war met uit welk jaar ik kom.! Maar 92 dus.
Ik vertelde vorige week ook dat ik 18 benquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vergeet ook wel eens hoe oud ik ben.!
Volwassenheid, dat heb ik nog niet eens bereiktquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja, ze zijn 19.... Volwassen kunnen we beter even in het midden laten
Nadenken over je adres of telefoonnummer vinden mensen ook altijd zo raarquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat jij 19 bentquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou je toch niet mee vragen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feyenoord werd landskampioen toen
[..]
Ik zou toch nee zeggen.
Het veranderd ook zo snel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vertelde vorige week ook dat ik 18 ben
Bijna 20
Ik had het vroeger op school, als ik dan net over was naar een nieuw jaar, schreef ik boven mijn repetities altijd nog mijn klas van het jaar daar voor opquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nadenken over je adres of telefoonnummer vinden mensen ook altijd zo raar
Oh huh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee juist niet, daarom zeg ik het he
standaard tot maartquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:10 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik had het vroeger op school, als ik dan net over was naar een nieuw jaar, schreef ik boven mijn repetities altijd nog mijn klas van het jaar daar voor op
Ik schijn eruit te zien alsof ik mijn middelbareschooldiploma nog niet gehaald heb, volgens sommigen.quote:
repetities?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:10 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik had het vroeger op school, als ik dan net over was naar een nieuw jaar, schreef ik boven mijn repetities altijd nog mijn klas van het jaar daar voor op
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zou je toch niet mee vragen.
Ik had laatst sjans met iemand van 21quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schijn eruit te zien alsof ik mijn middelbareschooldiploma nog niet gehaald heb, volgens sommigen.
proefwerken, SO's, toetsen maar geen repetitiesquote:
Altijd grappig, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had laatst sjans met iemand van 21Hij schrok ook wel even toen ik zei hoe oud ik was geloof ik
Bij ons op school, tien jaar geleden, hadden we SO's en repetities. En ja, dat zijn toetsen en proefwerken. Repetitie telde zwaarder mee dan een SO. Maar geen idee waarom ik dan 60 zou klinken hoor. Alleen omdat jij het niet kent?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
proefwerken, SO's, toetsen maar geen repetities
quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had laatst sjans met iemand van 21Hij schrok ook wel even toen ik zei hoe oud ik was geloof ik
Ik schijnbaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb vanavond na mijn werk niks te doen, wie is in de buurt van arnhem?
Nee ik ken het wel, maar het is een ouderwets woord. Vandaar dat je dan oud klinktquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:13 schreef S15 het volgende:
[..]
Bij ons op school, tien jaar geleden, hadden we SO's en repetities. En ja, dat zijn toetsen en proefwerken. Repetitie telde zwaarder mee dan een SO. Maar geen idee waarom ik dan 60 zou klinken hoor. Alleen omdat jij het niet kent?
Bijna 30quote:
O vind ik wel meevallen. Op basis van foto's of irl? Op sommige foto's in je fobo lijk je wel wat jong, maar geen middelbareschooldiploma leeftijd. Zou je 24 geschat hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schijn eruit te zien alsof ik mijn middelbareschooldiploma nog niet gehaald heb, volgens sommigen.
Fijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:14 schreef S15 het volgende:
Ik ga een feestje vieren, omdat mijn moeder een hele goede uitslag heeft gehad
Ik kan er ook niets aan doen, dat ze het op mijn school zo noemdenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik ken het wel, maar het is een ouderwets woord. Vandaar dat je dan oud klinkt
I knowquote:
Vooral irl. Hoe oud ze me schatten is wel erg afhankelijk van hoe ik op dat moment gekleed ben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:14 schreef aeque het volgende:
[..]
O vind ik wel meevallen. Op basis van foto's of irl? Op sommige foto's in je fobo lijk je wel wat jong, maar geen middelbareschooldiploma leeftijd. Zou je 24 geschat hebben.
Ik geloof dat het bij mij erg veel verschil maakt wat ik aan heb en wat de context is. Soms zitten mensen ook spot on. Ouder word ik gelukkig zelden geschatquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:15 schreef Myraela het volgende:
Mijn uiterlijk is oud en versleten, mijn gedrag doet niet onder voor een kleuter. Dus mij schatten ze uiteindelijk meestal wel goed.
Mijne is veul ouder, dus ik voel me jongquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I knowMaar ik heb een jonger liefje dus dat houdt je jong
quote:
Dat valt toch wel mee?quote:
dat ligt maar net aan het perspectief hequote:
Dat ben je toch ook mopquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:20 schreef Barbusse het volgende:
Owdamn, nu voel ik me een oud vies mannetje
Je bent ouder dan mij, maar ik vind 30 niet oud.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt maar net aan het perspectief he
Iemand van 60 vind mij een jonge blom maar voor die knul van 21 ben ik natuurlijk gewoon een cougar
Lijkt me allemaal niet zo ingewikkeld
Heuj.quote:
Joh, je bent zo oud als je jezelf voelt!quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:20 schreef Barbusse het volgende:
Owdamn, nu voel ik me een oud vies mannetje
Oh, dan ben ik 22.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Joh, je bent zo oud als je jezelf voelt!
438quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Joh, je bent zo oud als je jezelf voelt!
De grijze haren op mn hoofd ook...een heel groot getalquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Leeftijd is maar een getal jongens.
Hoeveel schelen wij ook alweer qua leeftijd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik werd geboren stond dit op 1
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik werd geboren stond dit op 1
En een cel maar een ruimtequote:Op vrijdag 12 december 2014 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Leeftijd is maar een getal jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |