Foutieve aanname.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een sterke onafhankelijke vrouw die geen man nodig heeft.
Kaneel cockblockt graag anderen omdat hij zelf zo graag de celibaat uithangtquote:
Kaneel cockblockt mij niet hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaneel cockblockt graag anderen omdat hij zelf zo graag de celibaat uithangt
Mijn vader gaat naar hun concert. Is echt een grote fan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt alles van Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat de kaartjes zo duur zijn
Wat je favo van hen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt alles van Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat de kaartjes zo duur zijn
Oh wow, dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef artelligence het volgende:
Op de hoogte gesteld van twee appartementjes die vrijkomen in A'dam
Even bellen... Doei Zwolle(?)
Eigenlijk alles van Rumours, maar songbird misschien wel het meestquote:
Wacht, volgens mij heb je dat al eens gezegd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Eigenlijk alles van Rumours, maar songbird misschien wel het meest
En die van jou?
Het interesseert mij echt niet wie waar zijn leuter of tong in steekt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast wel want het is een van de beste albums ooit gemaakt (vind ik)quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wacht, volgens mij heb je dat al eens gezegd.Prachtig nummer inderdaad.
Ken niet genoeg nummers van ze om daar een oordeel over te vellen.
ohquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het interesseert mij echt niet wie waar zijn leuter of tong in steekt.
Zolang het maar niet in mij is.
Aww, jammerquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het interesseert mij echt niet wie waar zijn leuter of tong in steekt.
Zolang het maar niet in mij is.
Het was de eerste LP die m'n moeder kochtquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vast wel want het is een van de beste albums ooit gemaakt (vind ik)
Ik vind Landslide ook heel mooi, ken je die?
Ga je naar hun concert in Ziggo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het was de eerste LP die m'n moeder kocht, dus heb er weleens wat van meegekregen.
Ja, die is ook heel mooi. Heb een playlist van negen nummers van ze en daar staat 'ie tussen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het was de eerste LP die m'n moeder kocht, dus heb er weleens wat van meegekregen.
Ja, die is ook heel mooi. Heb een playlist van negen nummers van ze en daar staat 'ie tussen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Prima hoor. Volkie dat daar rondloopt, kunnen we tokkies kijken.
Mij cockblockt hij niet hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar is ook niemand anders voor nodigquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je naar hun concert in Ziggo?
De playlist staat hier ook aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Eerst even mijn serie af kijken maar daarna ga ik dat album meteen aan gooien
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar is ook niemand anders voor nodig
Sorry, was een open deur
Ik ben mijn tripje naar buiten aan het uitstellen tot het eind van de dag. Hopelijk is het dan minder ergquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil straks naar de hobbit op de fiets, maar het is zulk baggerweer.
Wel een eindje fietsen naar The Shirequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil straks naar de hobbit op de fiets, maar het is zulk baggerweer.
En zwemmen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een eindje fietsen naar The Shire.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde hem nog dicht gooien maar was al te laat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar is ook niemand anders voor nodig
Sorry, was een open deur
Dat word flink doortrappen. Al staat de wind naar het oosten dus wellicht helpt dat iets.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Feestje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |