Ik heb nooit zo naar dat liedje geluisterd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:17 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk is de betekenis achter Little Lies van Fleetwood Mac best mooi. Iemand die haar kop in het zand wil steken wat betreft het mislukken van haar relatie en haar partner daarom vraagt haar lieve leugentjes te vertellen.
Het is wel waar hoor. Qua kermis zou ik zeggen heb je meer aan tilburg,quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doorgesnoven slettebakken ja...
J/k
Nee, kwam er ook bij toeval achter eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo naar dat liedje geluisterd.
Dat is wel mooi.
Dat nummer is heerlijk Ik luister naar Blondie Heart Of Glassquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:17 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk is de betekenis achter Little Lies van Fleetwood Mac best mooi. Iemand die haar kop in het zand wil steken wat betreft het mislukken van haar relatie en haar partner daarom vraagt haar lieve leugentjes te vertellen.
Prima hoor. Volkie dat daar rondloopt, kunnen we tokkies kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ook, al is Volendam ook een enorme beleving met de kermis. En daarnaast wat betaalbaarder dan Tilburg. Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomer
hoe kan dat nou? Moet ze de kermis op haar rug nemen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomer
Ik ben een sterke vrouw.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? Moet ze de kermis op haar rug nemen?
Een sterke onafhankelijke vrouw die geen man nodig heeft.quote:
Misschien op haar rug na de kermis?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? Moet ze de kermis op haar rug nemen?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een sterke onafhankelijke vrouw die geen man nodig heeft.
Foutieve aanname.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een sterke onafhankelijke vrouw die geen man nodig heeft.
Kaneel cockblockt graag anderen omdat hij zelf zo graag de celibaat uithangtquote:
Kaneel cockblockt mij niet hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaneel cockblockt graag anderen omdat hij zelf zo graag de celibaat uithangt
Mijn vader gaat naar hun concert. Is echt een grote fan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt alles van Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat de kaartjes zo duur zijn
Wat je favo van hen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt alles van Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat de kaartjes zo duur zijn
Oh wow, dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef artelligence het volgende:
Op de hoogte gesteld van twee appartementjes die vrijkomen in A'dam
Even bellen... Doei Zwolle(?)
Eigenlijk alles van Rumours, maar songbird misschien wel het meestquote:
Wacht, volgens mij heb je dat al eens gezegd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Eigenlijk alles van Rumours, maar songbird misschien wel het meest
En die van jou?
Het interesseert mij echt niet wie waar zijn leuter of tong in steekt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaneel cockblockt graag anderen omdat hij zelf zo graag de celibaat uithangt
Vast wel want het is een van de beste albums ooit gemaakt (vind ik)quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wacht, volgens mij heb je dat al eens gezegd.Prachtig nummer inderdaad.
Ken niet genoeg nummers van ze om daar een oordeel over te vellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |