Je heb een gezin toch? 'Nuff saidquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:35 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat leuke plekje heb ik dan nog nooit ontdekt.![]()
Ik vind enkele winkels leuk die er zijn maar dat was het dan ook.
Het is dat ik er om de hoek woon en er soms wel heen moetwant bij ons hebben ze geen winkels
Whehe, hoorde het op het nieuws jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, nieuws op de radio gehoord? Ik heb 27 jaar in Friesland gewoond, geteerd op alle frisse lucht, niet ver van de Waddenzee. Maar ik heb ook gerookt, gedronken en ongezond gegeten.
Ik zal wel rond mijn 75ste doodgaan. Mooie leeftijd.
Ja maar Volendam en omgeving is nou ook niet bepaald erg rustig hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je heb een gezin toch? 'Nuff said. Mijn vader ging, toen hij zo oud was als ik nu, van Amsterdam naar Friesland om te settelen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, hoorde het op het nieuws ja
Ik zie wel wanneer mijn tijd erop zit
Ik vind oud-west echt heel erg leukquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:35 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat leuke plekje heb ik dan nog nooit ontdekt.![]()
Ik vind enkele winkels leuk die er zijn maar dat was het dan ook.
Het is dat ik er om de hoek woon en er soms wel heen moetwant bij ons hebben ze geen winkels
Of vanmiddag van de Moerdijkbrug waaien met 32 militairenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:47 schreef artelligence het volgende:
[..]precies. Je kunt morgen onder een bus terecht komen (no pun)
Wel erg gezellig met de jaarlijkse kermis.Ik heb me daar als toerist een keer tot diep ion de nacht vermaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ja maar Volendam en omgeving is nou ook niet bepaald erg rustig hoor
Vergeet het gehalte van Noord-Hollanders nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Moppert het volgende:
Het is best een leuke omgeving alles is heel groots, sinterklaas, kerst, halloween , kermis
Voor de kermis moet je toch echt in Tilburg zijn!quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:00 schreef yats het volgende:
[..]
Wel erg gezellig met de jaarlijkse kermis.Ik heb me daar als toerist een keer tot diep ion de nacht vermaakt.
Ook, al is Volendam ook een enorme beleving met de kermis. En daarnaast wat betaalbaarder dan Tilburg. Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomerquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor de kermis moet je toch echt in Tilburg zijn!
Doorgesnoven slettebakken ja...quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:13 schreef Moppert het volgende:
Heb je wel eens een volendamse mee gemaakt?ken je de verhalen?
Spreek je nu af voor de zomer van 2015?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ook, al is Volendam ook een enorme beleving met de kermis. En daarnaast wat betaalbaarder dan Tilburg. Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomer
Ik heb nooit zo naar dat liedje geluisterd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:17 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk is de betekenis achter Little Lies van Fleetwood Mac best mooi. Iemand die haar kop in het zand wil steken wat betreft het mislukken van haar relatie en haar partner daarom vraagt haar lieve leugentjes te vertellen.
Het is wel waar hoor. Qua kermis zou ik zeggen heb je meer aan tilburg,quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doorgesnoven slettebakken ja...
J/k
Nee, kwam er ook bij toeval achter eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo naar dat liedje geluisterd.
Dat is wel mooi.
Dat nummer is heerlijk Ik luister naar Blondie Heart Of Glassquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:17 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk is de betekenis achter Little Lies van Fleetwood Mac best mooi. Iemand die haar kop in het zand wil steken wat betreft het mislukken van haar relatie en haar partner daarom vraagt haar lieve leugentjes te vertellen.
Prima hoor. Volkie dat daar rondloopt, kunnen we tokkies kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ook, al is Volendam ook een enorme beleving met de kermis. En daarnaast wat betaalbaarder dan Tilburg. Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomer
hoe kan dat nou? Moet ze de kermis op haar rug nemen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomer
Ik ben een sterke vrouw.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? Moet ze de kermis op haar rug nemen?
Een sterke onafhankelijke vrouw die geen man nodig heeft.quote:
Misschien op haar rug na de kermis?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? Moet ze de kermis op haar rug nemen?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een sterke onafhankelijke vrouw die geen man nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |