Je bent oud en verrimpeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
Ik ben lekker zacht hoor![]()
Maar nu slapen![]()
This post is worthless without pics.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:41 schreef artelligence het volgende:
Goedemorgen! Ik draag sinds jaren weer een stropdas
Ik moest ook verplicht weerquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:41 schreef artelligence het volgende:
Goedemorgen! Ik draag sinds jaren weer een stropdas
Minder?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:04 schreef Samzz het volgende:
Volgens Faxie is er minder wind dan gisteren. Nou, dat geloven we dan maar terwijl de takken van de bomen waaien.
Hij zei gisteren dat het vandaag minder hard zou waaien dan het gisteren deedquote:
Bij mij niet verplicht. Leuk initiatief van een collega om een 'formal' Friday (New York chique mocht ook) in het leven te roepen. Grappig om je collega's in pak te zien. Pas alleen niet meer in mijn broekquote:
Koekkoek, het waait juist harder..quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat het vandaag minder hard zou waaien dan het gisteren deed.
Beetje regen en een beetje wind en 95% kan meer normaal rijdenquote:
Ja in de ochtend in de kustgebieden. Rest hetzelde en vanaf 12 zakt het in.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koekkoek, het waait juist harder..
Dat is wel positief dus. En eigenlijk rijden ze dus altijd abnormaal?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje regen en een beetje wind en 95% kan meer normaal rijden
+niet ergens tussen geplaktquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is wel positief dus. En eigenlijk rijden ze dus altijd abnormaal?
Voorlopig waait het het hier in Budel net zo hard als dat het in Rotterdam deed..quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja in de ochtend in de kustgebieden. Rest hetzelde en vanaf 12 zakt het in.
Ik liet gdv de harmoniekaarten zien. Die zijn samengesteld door de knmi. Raad eens welke de weerberichten gebruiken
Dan zou je juist nu kunnen gaan toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja in de ochtend in de kustgebieden. Rest hetzelde en vanaf 12 zakt het in.
Ik liet gdv de harmoniekaarten zien. Die zijn samengesteld door de knmi. Raad eens welke de weerberichten gebruiken
Ben aan het werkquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zou je juist nu kunnen gaan toch?
Had gisteren vrij en ben om 12 uur klaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer
Staat er een keer een lekker windje.
Ik zonder maar ik had wel een tentje opgezet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:01 schreef Inolvidable het volgende:
Nieuwsflash van vandaag:
Nederland in rep en roer door stormpje en Kaneel is vandaag wakker geworden met onderbroek.
Dit wordt nu al een topdag.
12u op een fiets?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij de halve dag buiten rond zou moeten fietsen zou je het toch ook kut vinden
Wie gaat er dan ook fietsen als je kunt rijden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij de halve dag buiten rond zou moeten fietsen zou je het toch ook kut vinden
Nouja, vanavond wordt het iig leukquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, wonen in Amsterdam kost je 2 maanden tot een jaar van je leven door Schiphol..quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef artelligence het volgende:
Op de hoogte gesteld van twee appartementjes die vrijkomen in A'dam
Even bellen... Doei Zwolle(?)
Amsterdam, nee art doe het niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef artelligence het volgende:
Dat wordt geen Korps Commandotroepen voor hem dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
De eerste militair alweer in de bus, arme jongen is een beetje ziek
Zal vast meevallenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wordt geen Korps Commandotroepen voor hem dan.
Dat leuke plekje heb ik dan nog nooit ontdekt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik vind Amsterdam kei leuk! Als je een beetje op een leuke plek woont dan
Nou ja als meneer al in de bus gaat zitten omdat hij ziekjes is, zie ik hem niet achter vijandelijke linies. Ik ga er nu vanuit dat mocht dat het geval zijn, hij met de satelliet telefoon zijn moeder belt.quote:
Hij mocht van de commandant in de bus vertoeven, dus zal vast een goede reden voor zijn..quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als meneer al in de bus gaat zitten omdat hij ziekjes is, zie ik hem niet achter vijandelijke linies. Ik ga er nu vanuit dat mocht dat het geval zijn, hij met de satelliet telefoon zijn moeder belt.
Ah, nieuws op de radio gehoord? Ik heb 27 jaar in Friesland gewoond, geteerd op alle frisse lucht, niet ver van de Waddenzee. Maar ik heb ook gerookt, gedronken en ongezond gegeten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, wonen in Amsterdam kost je 2 maanden tot een jaar van je leven door Schiphol..
Woh. Waarom?quote:
Zwakste schakel moet je er op een gegeven moment uithalen. Als dat geen oneervol ontslag op gaat leveren...quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij mocht van de commandant in de bus vertoeven, dus zal vast een goede reden voor zijn..
Je heb een gezin toch? 'Nuff saidquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:35 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat leuke plekje heb ik dan nog nooit ontdekt.![]()
Ik vind enkele winkels leuk die er zijn maar dat was het dan ook.
Het is dat ik er om de hoek woon en er soms wel heen moetwant bij ons hebben ze geen winkels
Whehe, hoorde het op het nieuws jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, nieuws op de radio gehoord? Ik heb 27 jaar in Friesland gewoond, geteerd op alle frisse lucht, niet ver van de Waddenzee. Maar ik heb ook gerookt, gedronken en ongezond gegeten.
Ik zal wel rond mijn 75ste doodgaan. Mooie leeftijd.
Ja maar Volendam en omgeving is nou ook niet bepaald erg rustig hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je heb een gezin toch? 'Nuff said. Mijn vader ging, toen hij zo oud was als ik nu, van Amsterdam naar Friesland om te settelen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, hoorde het op het nieuws ja
Ik zie wel wanneer mijn tijd erop zit
Ik vind oud-west echt heel erg leukquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:35 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat leuke plekje heb ik dan nog nooit ontdekt.![]()
Ik vind enkele winkels leuk die er zijn maar dat was het dan ook.
Het is dat ik er om de hoek woon en er soms wel heen moetwant bij ons hebben ze geen winkels
Of vanmiddag van de Moerdijkbrug waaien met 32 militairenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:47 schreef artelligence het volgende:
[..]precies. Je kunt morgen onder een bus terecht komen (no pun)
Wel erg gezellig met de jaarlijkse kermis.Ik heb me daar als toerist een keer tot diep ion de nacht vermaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ja maar Volendam en omgeving is nou ook niet bepaald erg rustig hoor
Vergeet het gehalte van Noord-Hollanders nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Moppert het volgende:
Het is best een leuke omgeving alles is heel groots, sinterklaas, kerst, halloween , kermis
Voor de kermis moet je toch echt in Tilburg zijn!quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:00 schreef yats het volgende:
[..]
Wel erg gezellig met de jaarlijkse kermis.Ik heb me daar als toerist een keer tot diep ion de nacht vermaakt.
Ook, al is Volendam ook een enorme beleving met de kermis. En daarnaast wat betaalbaarder dan Tilburg. Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomerquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor de kermis moet je toch echt in Tilburg zijn!
Doorgesnoven slettebakken ja...quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:13 schreef Moppert het volgende:
Heb je wel eens een volendamse mee gemaakt?ken je de verhalen?
Spreek je nu af voor de zomer van 2015?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ook, al is Volendam ook een enorme beleving met de kermis. En daarnaast wat betaalbaarder dan Tilburg. Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomer
Ik heb nooit zo naar dat liedje geluisterd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:17 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk is de betekenis achter Little Lies van Fleetwood Mac best mooi. Iemand die haar kop in het zand wil steken wat betreft het mislukken van haar relatie en haar partner daarom vraagt haar lieve leugentjes te vertellen.
Het is wel waar hoor. Qua kermis zou ik zeggen heb je meer aan tilburg,quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doorgesnoven slettebakken ja...
J/k
Nee, kwam er ook bij toeval achter eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo naar dat liedje geluisterd.
Dat is wel mooi.
Dat nummer is heerlijk Ik luister naar Blondie Heart Of Glassquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:17 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk is de betekenis achter Little Lies van Fleetwood Mac best mooi. Iemand die haar kop in het zand wil steken wat betreft het mislukken van haar relatie en haar partner daarom vraagt haar lieve leugentjes te vertellen.
Prima hoor. Volkie dat daar rondloopt, kunnen we tokkies kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ook, al is Volendam ook een enorme beleving met de kermis. En daarnaast wat betaalbaarder dan Tilburg. Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomer
hoe kan dat nou? Moet ze de kermis op haar rug nemen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Maar je mag me wel het tegendeel bewijzen komende zomer
Ik ben een sterke vrouw.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? Moet ze de kermis op haar rug nemen?
Een sterke onafhankelijke vrouw die geen man nodig heeft.quote:
Misschien op haar rug na de kermis?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? Moet ze de kermis op haar rug nemen?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een sterke onafhankelijke vrouw die geen man nodig heeft.
Foutieve aanname.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een sterke onafhankelijke vrouw die geen man nodig heeft.
Kaneel cockblockt graag anderen omdat hij zelf zo graag de celibaat uithangtquote:
Kaneel cockblockt mij niet hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaneel cockblockt graag anderen omdat hij zelf zo graag de celibaat uithangt
Mijn vader gaat naar hun concert. Is echt een grote fan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt alles van Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat de kaartjes zo duur zijn
Wat je favo van hen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Echt alles van Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat de kaartjes zo duur zijn
Oh wow, dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef artelligence het volgende:
Eigenlijk alles van Rumours, maar songbird misschien wel het meestquote:
Wacht, volgens mij heb je dat al eens gezegd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Eigenlijk alles van Rumours, maar songbird misschien wel het meest
En die van jou?
Het interesseert mij echt niet wie waar zijn leuter of tong in steekt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kaneel cockblockt graag anderen omdat hij zelf zo graag de celibaat uithangt
Vast wel want het is een van de beste albums ooit gemaakt (vind ik)quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wacht, volgens mij heb je dat al eens gezegd.Prachtig nummer inderdaad.
Ken niet genoeg nummers van ze om daar een oordeel over te vellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |