Je bent oud en verrimpeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
Ik ben lekker zacht hoor![]()
Maar nu slapen![]()
This post is worthless without pics.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:41 schreef artelligence het volgende:
Goedemorgen! Ik draag sinds jaren weer een stropdas
Ik moest ook verplicht weerquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:41 schreef artelligence het volgende:
Goedemorgen! Ik draag sinds jaren weer een stropdas
Minder?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:04 schreef Samzz het volgende:
Volgens Faxie is er minder wind dan gisteren. Nou, dat geloven we dan maar terwijl de takken van de bomen waaien.
Hij zei gisteren dat het vandaag minder hard zou waaien dan het gisteren deedquote:
Bij mij niet verplicht. Leuk initiatief van een collega om een 'formal' Friday (New York chique mocht ook) in het leven te roepen. Grappig om je collega's in pak te zien. Pas alleen niet meer in mijn broekquote:
Koekkoek, het waait juist harder..quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat het vandaag minder hard zou waaien dan het gisteren deed.
Beetje regen en een beetje wind en 95% kan meer normaal rijdenquote:
Ja in de ochtend in de kustgebieden. Rest hetzelde en vanaf 12 zakt het in.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koekkoek, het waait juist harder..
Dat is wel positief dus. En eigenlijk rijden ze dus altijd abnormaal?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje regen en een beetje wind en 95% kan meer normaal rijden
+niet ergens tussen geplaktquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is wel positief dus. En eigenlijk rijden ze dus altijd abnormaal?
Voorlopig waait het het hier in Budel net zo hard als dat het in Rotterdam deed..quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja in de ochtend in de kustgebieden. Rest hetzelde en vanaf 12 zakt het in.
Ik liet gdv de harmoniekaarten zien. Die zijn samengesteld door de knmi. Raad eens welke de weerberichten gebruiken
Dan zou je juist nu kunnen gaan toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja in de ochtend in de kustgebieden. Rest hetzelde en vanaf 12 zakt het in.
Ik liet gdv de harmoniekaarten zien. Die zijn samengesteld door de knmi. Raad eens welke de weerberichten gebruiken
Ben aan het werkquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zou je juist nu kunnen gaan toch?
Had gisteren vrij en ben om 12 uur klaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer
Staat er een keer een lekker windje.
Ik zonder maar ik had wel een tentje opgezet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:01 schreef Inolvidable het volgende:
Nieuwsflash van vandaag:
Nederland in rep en roer door stormpje en Kaneel is vandaag wakker geworden met onderbroek.
Dit wordt nu al een topdag.
12u op een fiets?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij de halve dag buiten rond zou moeten fietsen zou je het toch ook kut vinden
Wie gaat er dan ook fietsen als je kunt rijden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij de halve dag buiten rond zou moeten fietsen zou je het toch ook kut vinden
Nouja, vanavond wordt het iig leukquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, wonen in Amsterdam kost je 2 maanden tot een jaar van je leven door Schiphol..quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef artelligence het volgende:
Op de hoogte gesteld van twee appartementjes die vrijkomen in A'dam
Even bellen... Doei Zwolle(?)
Amsterdam, nee art doe het niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef artelligence het volgende:
Op de hoogte gesteld van twee appartementjes die vrijkomen in A'dam
Even bellen... Doei Zwolle(?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |