Ik zou je toch niet mee vragen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feyenoord werd landskampioen toen
[..]
Ik zou toch nee zeggen.
Het veranderd ook zo snel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vertelde vorige week ook dat ik 18 ben
Bijna 20
Ik had het vroeger op school, als ik dan net over was naar een nieuw jaar, schreef ik boven mijn repetities altijd nog mijn klas van het jaar daar voor opquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nadenken over je adres of telefoonnummer vinden mensen ook altijd zo raar
Oh huh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee juist niet, daarom zeg ik het he
standaard tot maartquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:10 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik had het vroeger op school, als ik dan net over was naar een nieuw jaar, schreef ik boven mijn repetities altijd nog mijn klas van het jaar daar voor op
Ik schijn eruit te zien alsof ik mijn middelbareschooldiploma nog niet gehaald heb, volgens sommigen.quote:
repetities?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:10 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik had het vroeger op school, als ik dan net over was naar een nieuw jaar, schreef ik boven mijn repetities altijd nog mijn klas van het jaar daar voor op
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zou je toch niet mee vragen.
Ik had laatst sjans met iemand van 21quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schijn eruit te zien alsof ik mijn middelbareschooldiploma nog niet gehaald heb, volgens sommigen.
proefwerken, SO's, toetsen maar geen repetitiesquote:
Altijd grappig, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had laatst sjans met iemand van 21Hij schrok ook wel even toen ik zei hoe oud ik was geloof ik
Bij ons op school, tien jaar geleden, hadden we SO's en repetities. En ja, dat zijn toetsen en proefwerken. Repetitie telde zwaarder mee dan een SO. Maar geen idee waarom ik dan 60 zou klinken hoor. Alleen omdat jij het niet kent?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
proefwerken, SO's, toetsen maar geen repetities
quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had laatst sjans met iemand van 21Hij schrok ook wel even toen ik zei hoe oud ik was geloof ik
Ik schijnbaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb vanavond na mijn werk niks te doen, wie is in de buurt van arnhem?
Nee ik ken het wel, maar het is een ouderwets woord. Vandaar dat je dan oud klinktquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:13 schreef S15 het volgende:
[..]
Bij ons op school, tien jaar geleden, hadden we SO's en repetities. En ja, dat zijn toetsen en proefwerken. Repetitie telde zwaarder mee dan een SO. Maar geen idee waarom ik dan 60 zou klinken hoor. Alleen omdat jij het niet kent?
Bijna 30quote:
O vind ik wel meevallen. Op basis van foto's of irl? Op sommige foto's in je fobo lijk je wel wat jong, maar geen middelbareschooldiploma leeftijd. Zou je 24 geschat hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schijn eruit te zien alsof ik mijn middelbareschooldiploma nog niet gehaald heb, volgens sommigen.
Fijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:14 schreef S15 het volgende:
Ik ga een feestje vieren, omdat mijn moeder een hele goede uitslag heeft gehad
Ik kan er ook niets aan doen, dat ze het op mijn school zo noemdenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik ken het wel, maar het is een ouderwets woord. Vandaar dat je dan oud klinkt
I knowquote:
Vooral irl. Hoe oud ze me schatten is wel erg afhankelijk van hoe ik op dat moment gekleed ben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:14 schreef aeque het volgende:
[..]
O vind ik wel meevallen. Op basis van foto's of irl? Op sommige foto's in je fobo lijk je wel wat jong, maar geen middelbareschooldiploma leeftijd. Zou je 24 geschat hebben.
Ik geloof dat het bij mij erg veel verschil maakt wat ik aan heb en wat de context is. Soms zitten mensen ook spot on. Ouder word ik gelukkig zelden geschatquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:15 schreef Myraela het volgende:
Mijn uiterlijk is oud en versleten, mijn gedrag doet niet onder voor een kleuter. Dus mij schatten ze uiteindelijk meestal wel goed.
Mijne is veul ouder, dus ik voel me jongquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I knowMaar ik heb een jonger liefje dus dat houdt je jong
quote:
Dat valt toch wel mee?quote:
dat ligt maar net aan het perspectief hequote:
Dat ben je toch ook mopquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:20 schreef Barbusse het volgende:
Owdamn, nu voel ik me een oud vies mannetje
Je bent ouder dan mij, maar ik vind 30 niet oud.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt maar net aan het perspectief he
Iemand van 60 vind mij een jonge blom maar voor die knul van 21 ben ik natuurlijk gewoon een cougar
Lijkt me allemaal niet zo ingewikkeld
Heuj.quote:
Joh, je bent zo oud als je jezelf voelt!quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:20 schreef Barbusse het volgende:
Owdamn, nu voel ik me een oud vies mannetje
Oh, dan ben ik 22.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Joh, je bent zo oud als je jezelf voelt!
438quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Joh, je bent zo oud als je jezelf voelt!
De grijze haren op mn hoofd ook...een heel groot getalquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Leeftijd is maar een getal jongens.
Hoeveel schelen wij ook alweer qua leeftijd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik werd geboren stond dit op 1
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als ik je op date zou vragen, ben je spontaan niet meer celibaat.
hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik werd geboren stond dit op 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |