Thanks.quote:
Dat is best een aardige plek. Hoe groot is het en wat ben je er voor kwijt?quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Voldoende voor de herkansing.Totaal onverwacht.
Dank je.quote:
Thanks.quote:
Redelijk in het centrum ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is best een aardige plek. Hoe groot is het en wat ben je er voor kwijt?
Ik hoef nergens meer heen vandaag, lekker hoor dit weerquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef El_Thijs het volgende:
Wat een rotweer ineens, al kan je dan wel lekker binnen zitten en zo
Als ik ooit terug zou gaan naar NL, dan is het daar naartoequote:
Veel te veel toeristen manquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik ooit terug zou gaan naar NL, dan is het daar naartoe
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:03 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik hoef nergens meer heen vandaag, lekker hoor dit weer
Wat dacht je van waar ik nu woon dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel te veel toeristen man
Ik ken je niet, maar dan doe ik ook maar meequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.
Ik voel me bijna jarig met al die felicitaties.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat dacht je van waar ik nu woon dan?
Dat zou mij inderdaad storen aan Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe is het daar eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij hebt je Lair nogquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
zo veel merk je daar nou ook weer niet van hoor. Ze blijven binnen een bepaald gebiedquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou mij inderdaad storen aan Amsterdam.
Nee. Maltaquote:
20 graden en stralende zonquote:
Lair?quote:
Ohquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Malta
[..]
20 graden en stralende zon![]()
oh, hier nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Malta
[..]
20 graden en stralende zon![]()
Mijn zesdaagse weekend is vandaag al begonnen en zeilen zuigtquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Nog 1 dagje werken en dan 5 dagen weekend, ik ga denk ik een bootje huren voor een zeiltochtje
Zie je? Het wordt alleen maar nog ergerquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik schaar dit weer niet echt onder winters weer hoor
Nee joh, malle rhuquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn zesdaagse weekend is vandaag al begonnen en zeilen zuigt
quote:
En kakkersquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Firewall die hem blokkeert waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Jemig, ik wilde eens zien of dat Popcorn wat is, maar het werkt bij mij natuurlijk weer nietStomme internetn00b.
Wat is dat Popcorn? En wat betekent NARF?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Jemig, ik wilde eens zien of dat Popcorn wat is, maar het werkt bij mij natuurlijk weer nietStomme internetn00b.
Niet?quote:
Eerder veel juppen zou ik zeggen? Maar dat ligt misschien aan de plekjes waar ik komquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Op vrijdag 12 december 2014 14:01 schreef Barbusse het volgende:
Popcorn Time, Netflix, maar dan uitgebreider, gratis en illegaal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dat Popcorn? En wat betekent NARF?
Illegal?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Popcorn Time, Netflix, maar dan uitgebreider, gratis en illegaal.
Het is gewoon een appartement, geen man-cave of bachelor pad helaaschquote:
Hij doet het nu wel, maar als ik via ChromeCast kijk, blijft de tijdbalk onder in het scherm meelopenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Firewall die hem blokkeert waarschijnlijk.
Training Dungeon more likequote:
He verdorie. Dan hier maar op de bokszak rammen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is gewoon een appartement, geen man-cave of bachelor pad helaasch
Lewdquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog maar op de helft van mijn wijk, straks nog een paar uur in de regen
Nog niet vaak zo nat geweest, hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |