Thanks.quote:
Dat is best een aardige plek. Hoe groot is het en wat ben je er voor kwijt?quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Voldoende voor de herkansing.Totaal onverwacht.
Dank je.quote:
Thanks.quote:
Redelijk in het centrum ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is best een aardige plek. Hoe groot is het en wat ben je er voor kwijt?
Ik hoef nergens meer heen vandaag, lekker hoor dit weerquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef El_Thijs het volgende:
Wat een rotweer ineens, al kan je dan wel lekker binnen zitten en zo
Als ik ooit terug zou gaan naar NL, dan is het daar naartoequote:
Veel te veel toeristen manquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik ooit terug zou gaan naar NL, dan is het daar naartoe
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:03 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik hoef nergens meer heen vandaag, lekker hoor dit weer
Wat dacht je van waar ik nu woon dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel te veel toeristen man
Ik ken je niet, maar dan doe ik ook maar meequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.
Ik voel me bijna jarig met al die felicitaties.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat dacht je van waar ik nu woon dan?
Dat zou mij inderdaad storen aan Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel te veel toeristen man
Hoe is het daar eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij hebt je Lair nogquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
zo veel merk je daar nou ook weer niet van hoor. Ze blijven binnen een bepaald gebiedquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou mij inderdaad storen aan Amsterdam.
Nee. Maltaquote:
20 graden en stralende zonquote:
Lair?quote:
Ohquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Malta
[..]
20 graden en stralende zon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |