quote:
Voldoende voor de herkansing.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Voldoende voor de herkansing.Totaal onverwacht.
Thanks.quote:
Gratsquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Wat voor vak was het?quote:
Dank je.quote:
Verschillende. Het ging over landschappen, hydrologie, beetje economie en vegetatiekunde. Ik vond het echt een pittige toets en het leren ervoor was ook lastig. En ik dacht echt dat ik hem weer niet gehaald had.quote:
Zo, klinkt als abracadabra voor mij. Fijn dat je het dan toch gehaald hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Verschillende. Het ging over landschappen, hydrologie, beetje economie en vegetatiekunde. Ik vond het echt een pittige toets en het leren ervoor was ook lastig. En ik dacht echt dat ik hem weer niet gehaald had.Maar ik had geluk.
In welk deel van amsterdam?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef artelligence het volgende:
Zoo... Binnenkort bezichtigingsafspraken maken
Doe het niet Art, doe het nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef artelligence het volgende:
Zoo... Binnenkort bezichtigingsafspraken maken
Godverdomme Jofuno ik kan het niet meer aan!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zie je nou dat coke snuiven slecht voor je is...
Ohnoesquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Godverdomme Jofuno ik kan het niet meer aan!
Ik en coke.
Hoezo.. O. Oh. Ik dacht cocaïne.quote:
Klopt, anders zou het Coke moeten zijn. Met hoofdletter.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hoezo.. O. Oh. Ik dacht cocaïne.
Hehe ik werk al bijna twee jaar in Amsterdamquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe het niet Art, doe het niet
Oh dat is best oke! Ik zou zelf liever wat meer richting kinkerstraat schuiven, maar zo ver weg zit je dan niet!quote:
Feli!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |