Dat is al beter.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Montessorionderwijs
Ja, om nu de mening van elk kind over wat hij leuk vindt op school mee te laten wegen vind ik alleen ook weer zo wat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het gaat juist om de kinderen die het niet leuk vinden om dat te leren. Er wordt telkens maar aan de meerderheid gedacht. Er moet rekening gehouden worden met ieder kind! Ze zijn allemaal anders en daar moet het onderwijs dan ook op aangepast worden.
Ik heb overigens nooit Engels gehad om de lagere school en daar heb ik totaal niets mee geleden.
Dat is wel handig op een school ja, om iets te leren.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is al beter.![]()
Het gaat er gewoon om dat alles wat een kind tegenwoordig doet maar gericht is op leren, leren en nog eens leren.
Hoezo? Een leerkracht hoort aandacht te hebben voor ieder kind. Dat betekent niet dat hij/zij ieder kind in een psychologisch hok moet gaan plaatsen maar zijn methode waarop hij les geeft aan moet passen aan ieder kind. Ik vind dat heel het onderwijssysteem in Nederland eens flink op de schop moet.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, om nu de mening van elk kind over wat hij leuk vindt op school mee te laten wegen vind ik alleen ook weer zo wat.
Dat heb ik gedaan en lost ook niet alles op.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Montessorionderwijs
Je krijgt dan alleen maar dat de samenleving nog egocentrischer wordt dan dat hij al is. Ik ben van mening dat school moet draaien om samenwerking om ze op te voeden als onderdeel van de maatschappij. Daarnaast vind ik wel dat er wel gekeken moet worden op persoonlijk vlak wat goed bij het kind past. Een beetje 50/50 idee zeg maar.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, om nu de mening van elk kind over wat hij leuk vindt op school mee te laten wegen vind ik alleen ook weer zo wat.
Het zijn geen leermachines maar mensen. Het gaat er om dat ook de opvoeding alleen maar gericht is op leren. Een kind moet heel de dag maar leren.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is wel handig op een school ja, om iets te leren.![]()
Ja. Dat is wat een kind de hele dag door doet, dingen leren.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het zijn geen leermachines maar mensen. Het gaat er om dat ook de opvoeding alleen maar gericht is op leren. Een kind moet heel de dag maar leren.
Omdat het negen van de tien keer over bullshit dingen gaat. Wtf heb ik in m'n leven aan breuken gehad? Een simpele keersom maken is af en toe wel handig maar staartdelingen, breuken, noem het maar op.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind eigenlijk juist dat kinderen eigenlijk best weinig leren op een school waar ze zo'n groot gedeelte van hun tijd doorbrengen, voor zoveel jaren. Zou veel meer kunnen zijn als het onderwijs meer geld kreeg, door het kleinschaliger te maken vooral.
Dit is een grap hoop ik?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat het negen van de tien keer over bullshit dingen gaat. Wtf heb ik in m'n leven aan breuken gehad? Een simpele keersom maken is af en toe wel handig maar staartdelingen, breuken, noem het maar op.
Zonder breuken zou ik anders niet ver komen in wat ik doe in mijn dagelijks levenquote:Op donderdag 11 december 2014 00:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat het negen van de tien keer over bullshit dingen gaat. Wtf heb ik in m'n leven aan breuken gehad? Een simpele keersom maken is af en toe wel handig maar staartdelingen, breuken, noem het maar op.
Nee. Als me wil uitleggen waarom breuken en staartdelingen mij verder hebben gebracht in het leven, be my guest.quote:
Omdat breuken een vrij fundamenteel begrip zijn in rekenen. Iets dat je in groep 3-4 al helemaal zou moeten kennen. Alles in het leven is zo'n beetje tot stand gekomen door rekenen en wiskunde.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee. Als me wil uitleggen waarom breuken en staartdelingen mij verder hebben gebracht in het leven, be my guest.
Ik begrijp best dat het fundamenteel is hoor. Ik heb er alleen niets aan gehad.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat breuken een vrij fundamenteel begrip zijn in rekenen. Iets dat je in groep 3-4 al helemaal zou moeten kennen. Alles in het leven is zo'n beetje tot stand gekomen door rekenen en wiskunde.
Nee hoor, breuken komen wel een stukje later dan in groep 4, eerder groep 6 ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat breuken een vrij fundamenteel begrip zijn in rekenen. Iets dat je in groep 3-4 al helemaal zou moeten kennen. Alles in het leven is zo'n beetje tot stand gekomen door rekenen en wiskunde.
Uit het onderwijs schrappen dus.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat het fundamenteel is hoor. Ik heb er alleen niets aan gehad.
Graag.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit het onderwijs schrappen dus.
Als al die mensen die de machines die jij gebruikt maken etc op de basisschool geen breuken hadden geleerd, had je leven er nu heel anders uitgezien natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat wordt echt een topshow als we jonge kinderen de fundamenten van vrijwel alle wetenschappen niet uitleggen.quote:
Dan gaat het om een bepaalde sector. Die mensen hadden tijdens hun HBO of Universitaire opleiding makkelijk breuken kunnen leren. Mijn inziens hoort het niet thuis in een basisopleiding want niet alle kinderen willen met machines gaan werken. Taal is echter wel belangrijk omdat je daar altijd mee te maken hebt, dat soort dingen moeten in een basispakket. Het is belangrijk om te weten hoe de wereld in elkaar steekt, om een bepaalde algemene kennis te ontwikkelen, het is niet belangrijk om alle kinderen breuken te laten leren.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als al die mensen die de machines die jij gebruikt maken etc op de basisschool geen breuken hadden geleerd, had je leven er nu heel anders uitgezien natuurlijk.
quote:Op donderdag 11 december 2014 00:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan gaat het om een bepaalde sector. Die mensen hadden tijdens hun HBO of Universitaire opleiding makkelijk breuken kunnen leren. Mijn inziens hoort het niet thuis in een basisopleiding want niet alle kinderen willen met machines gaan werken. Taal is echter wel belangrijk omdat je daar altijd mee te maken hebt, dat soort dingen moeten in een basispakket. Het is belangrijk om te weten hoe de wereld in elkaar steekt, om een bepaalde algemene kennis te ontwikkelen, het is niet belangrijk om alle kinderen breuken te laten leren.
Volgens mij zijn het allang niet meer alleen de fundamenten.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wordt echt een topshow als we jonge kinderen de fundamenten van vrijwel alle wetenschappen niet uitleggen.
Dat is het wel. Het heeft niet met machines te maken, het heeft met het fundament van ELKE wetenschap/elk vak wat je maar kan bedenken zo'n beetje te maken. Het is minstens net zo fundamenteel als Engels.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan gaat het om een bepaalde sector. Die mensen hadden tijdens hun HBO of Universitaire opleiding makkelijk breuken kunnen leren. Mijn inziens hoort het niet thuis in een basisopleiding want niet alle kinderen willen met machines gaan werken. Taal is echter wel belangrijk omdat je daar altijd mee te maken hebt, dat soort dingen moeten in een basispakket. Het is belangrijk om te weten hoe de wereld in elkaar steekt, om een bepaalde algemene kennis te ontwikkelen, het is niet belangrijk om alle kinderen breuken te laten leren.
Waarom?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijdens hun vervolgopleiding? Dan is het daar al veel en veel te laat voor.
Sorry, maar ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat je basisschoolrekenen niet als fundament beschouwt.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allang niet meer alleen de fundamenten.
Dat heb je mij niet horen zeggen. Veel dingen zijn gewoon achterhaald en niet meer van deze tijd. Bovendien zijn sommige dingen gewoon niet nodig, vind ik. Daar verschillen de meningen blijkbaar over.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat je basisschoolrekenen niet als fundament beschouwt.
Als kind heb je het veel makkelijker om dat soort dingen als vanzelfsprekend en logisch te gaan beschouwen, zodat je een basis hebt om verder te komen met je abstracte inzicht tijdens verder vervolgonderwijs. Eurocenten zijn ook breuken, dus ook als je achter de kassa komt werk je met breuken.quote:
Dan kunnen we ze net zo goed alles leren.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als kind heb je het veel makkelijker om dat soort dingen als vanzelfsprekend en logisch te gaan beschouwen, zodat je een basis hebt om verder te komen met je abstracte inzicht tijdens verder vervolgonderwijs. Eurocenten zijn ook breuken, dus ook als je achter de kassa komt werk je met breuken.
Dat soort belangrijke dingen wel wat mij betreft ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan kunnen we ze net zo goed alles leren.
Dat weet je alleen niet van tevoren.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen, maatschappijleer, filosofie, politicologie, psychologie....quote:Op donderdag 11 december 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Noem eens een vak wat je zou willen geven zonder de essentie van rekenen.
Zonder enige vorm van statistiek? Sterkte.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen, maatschappijleer, filosofie, politicologie, psychologie....
Nee, voor allemaal. Iets met statistiek, en abstractheidsniveau.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maatschappijwetenschappen, maatschappijleer, filosofie, politicologie, psychologie....
Ik kom om in de statistiek joh.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zonder dat ik daarvoor moet weten wat een breuk is, ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zonder enige vorm van statistiek? Sterkte.
Nee. Dat is echt onmogelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zonder dat ik daarvoor moet weten wat een breuk is, ja.
Ja maar ik hoef toch niet te weten of 4/8 meer is als 3/7 etc.?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Dat is echt onmogelijk.
Je weet toch wat 0,50 is.
De formules bestaan een en al uit breuken. Wordt lastig rekenen dan als je niet weet hoe die werken.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zonder dat ik daarvoor moet weten wat een breuk is, ja.
Dat zou ik vooral doen ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:24 schreef Inolvidable het volgende:
Maar goed ik ga deze discussie eventjes verlaten. Doeg!
Noem eens een ding wat je leert op de basisschool wat niet terugkomt in statistiek?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef toch niet te weten of 4/8 meer is als 3/7 etc.?![]()
Ik geloof best dat er uiteindelijk overal statistiek in zit. Om dat te begrijpen heb je echt niet alles uit het basisrekenonderwijs nodig hoor.
Ik wist niet dat er bij psychologie formules gebruikt werden.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De formules bestaan een en al uit breuken. Wordt lastig rekenen dan als je niet weet hoe die werken.
Verstandig, je maakt jezelf redelijk belachelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:24 schreef Inolvidable het volgende:
Maar goed ik ga deze discussie eventjes verlaten. Doeg!
Dit moet een troll zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verstandig, je maakt jezelf redelijk belachelijk.
Elke wetenschappelijke opleiding maakt gebruik van formules en zelfs bij HBO toegepaste psychologie zal je formules nodig hebben voor het interpreteren van testscores en dergelijke.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er bij psychologie formules gebruikt werden.
Nee hoor, ik ken iemand uit het basisonderwijs die het ook zielig vond dat kinderen staartdelingen moesten kunnen maken enzoquote:
Mag hopen dat die niet meer voor de klas staat.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken iemand uit het basisonderwijs die het ook zielig vond dat kinderen staartdelingen moesten kunnen maken enzo
Helaas.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:30 schreef Jelia het volgende:
[..]
Mag hopen dat die niet meer voor de klas staat.
Een beetje pabo-student weet donders hoed het belang van dat soort vaardigheden.
Volgens mij luisteren jullie maar half.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Noem eens een ding wat je leert op de basisschool wat niet terugkomt in statistiek?
Nee, dat heb je niet gezegd.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Volgens mij luisteren jullie maar half.
Ik zeg toch dat ze er te diep op ingaan. Als je die basisvaardigheden onder de knie hebt, vind ik niet dat er nog dieper op ingegaan moet worden.
Bij rechten doen we daar niet aan. Juristen haten alles dat met rekenen te maken heeftquote:Op donderdag 11 december 2014 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke wetenschappelijke opleiding maakt gebruik van formules en zelfs bij HBO toegepaste psychologie zal je formules nodig hebben voor het interpreteren van testscores en dergelijke.
Ik begrijp je wel degelijk maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:19 schreef Jelia het volgende:
Aeque volgens mij begrijp je mij niet.
Dat je hulp aanvaard en behandeld wordt wil nog niet altijd zeggen dat de situatie en ziekte daardoor verbeterd.
Maargoed, ik ga aan dat onderwerp een eind breien want dat staat me te dichtbij.
quote:Op donderdag 11 december 2014 00:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel degelijk maar ik ben het er niet mee eens.
En wat betreft het laten van de discussie omdat het te dichtbij staat, ik wou eigenlijk bijna precies hetzelfde zeggen.
Jawel hoor. Toen was je er alleen nog niet.quote:
beta wetenschap beste wetenschapquote:Op donderdag 11 december 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Bij rechten doen we daar niet aan. Juristen haten alles dat met rekenen te maken heeft
inb4 dat rechten niet wetenschappelijk is
Wtf schijnt je buuf met een lamp in je huisquote:Op donderdag 11 december 2014 01:02 schreef Jelia het volgende:
Godverdomme ik over de zeik net dat er iemand met een felle lamp naar binnen scheen..
..Is het de buurvrouw
Ja die zijn niet helemaal lekker geloof ik. Zo ontzettend vervelend die mensen.quote:Op donderdag 11 december 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf schijnt je buuf met een lamp in je huis
Fiscaal nietquote:Op donderdag 11 december 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Bij rechten doen we daar niet aan. Juristen haten alles dat met rekenen te maken heeft
Cheesecakequote:Op donderdag 11 december 2014 08:40 schreef Myraela het volgende:
Yay, mijn nieuwe fornuis komt vandaag.Vroeg kerstcadeau van mijn moeder.
Na een maand niet bakken kan ik vandaag weer bakken.
Wat zal ik gaan maken?
Vind ik echt geen tering aan.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Red velvet cake. Geen idee hoe dat zou moeten maar vind het heerlijk.
Ib ben er groot voorstander van dat rechten op universiteiten wordt onderwezen maar wetenschappelijk in de zin van hypothesen opstellen vanuit de empirie, waarheidsvinding door middel van kwantitatief toetsen en dat soort zaken... Tja, daar kun je toch echt vraagtekens bij zetten.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt, hoor. Hoewel straffen wel op wetenschap gebaseerd zijn. Maar dat is dan ook alles.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ib ben er groot voorstander van dat rechten op universiteiten wordt onderwezen maar wetenschappelijk in de zin van hypothesen opstellen vanuit de empirie, waarheidsvinding door middel van kwantitatief toetsen en dat soort zaken... Tja, daar kun je toch echt vraagtekens bij zetten.
Is dat duur, jaquote:
Nouja, ik wil het best wel eens maken. Zo heel duur is het ook weer niet. Maar je maakt het van amandelmeel en dat kost al 5 euro. Dus dan nog de eieren en alles voor de vulling, kost het net zoveel als een taart.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat duur, ja? Nooit geweten.
Euh... Appelkruimeltaart?
Ja, dan is het relatief gezien wel duur, dus.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik wil het best wel eens maken. Zo heel duur is het ook weer niet. Maar je maakt het van amandelmeel en dat kost al 5 euro. Dus dan nog de eieren en alles voor de vulling, kost het net zoveel als een taart.
Wat een beetje overdreven is, want ik ga het niet eens eten.Misschien dit weekend, dan bak ik gewoon voor de collega's van twi.
quote:
Waarom gaan jullie er vanuit dat ik jullie bedoelde?quote:
Maar dat zijn dan ook de stiefkinderen qua juridische functiesquote:Op donderdag 11 december 2014 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fiscaal niet. Curatoren ook niet
.
Niemand neukt hierquote:Op donderdag 11 december 2014 09:33 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Waarom gaan jullie er vanuit dat ik jullie bedoelde?
Ik ben goed in breuken.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Wiskunde, de bouwsteen van het leven
Breuken was ik als kind niet zo goed in. Steeds van dat gips om je been
Awww,quote:Op donderdag 11 december 2014 09:48 schreef Jelia het volgende:
Ik geniet echt van opstaan met kutweer. Heerlijk hoe dan al m'n plannen in het water vallen
Hier gaan de plannen er juist van doorquote:Op donderdag 11 december 2014 09:48 schreef Jelia het volgende:
Ik geniet echt van opstaan met kutweer. Heerlijk hoe dan al m'n plannen in het water vallen
Je had een wet t-shirt contest op de planning begrijp ik?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier gaan de plannen er juist van door![]()
faxie word nat . rawrquote:Op donderdag 11 december 2014 09:51 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je had een wet t-shirt contest op de planning begrijp ik?
Wij fok!kers neuken niet man .quote:
Nou t-shirt is nogal koud hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 09:51 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je had een wet t-shirt contest op de planning begrijp ik?
Ik 12quote:Op donderdag 11 december 2014 09:54 schreef zeefje het volgende:
Ik heb bijdeweg 3 uur geslapen. Het is deze week allemaal 3/4/5 uur![]()
Dat kan ik echt niet. Ik kan mij niet meer herrinderen dat ik 12 uur heb geslapenquote:
Nicequote:Op donderdag 11 december 2014 09:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou t-shirt is nogal koud hoor![]()
Maar ik ga lekker het water op bij Neeltje JansWindkrachtje 8 en golven van 2,5-3 meter
jesusquote:Op donderdag 11 december 2014 09:55 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nice![]()
Met een orka, een boot of een Plankie?
[..]quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:54 schreef zeefje het volgende:
Ik heb bijdeweg 3 uur geslapen. Het is deze week allemaal 3/4/5 uur![]()
Maar: Hey, zullen we de liefde bedrijven? klinkt nietquote:Op donderdag 11 december 2014 09:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Wij fok!kers neuken niet man .hoe kom je erbij
Genoeg keuze:quote:Maar: Hey, zullen we de liefde bedrijven? klinkt niet
Genoeg keuze:quote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar: Hey, zullen we de liefde bedrijven? klinkt niet
]quote:aan Venus offeren, aanduwen, afkarren, afrijden, afsteken, aftoppen, alle hoeken van de kamer/het bed laten zien, baarmoeder verven, ballen, batsen, het bed delen, bekennen, berijden, beuken, een beurt geven, bezwangeren, biechten, bijslapen, bonken, iemand de broek vol jong'n jaag'n (Oud-Twents), cohabiteren, coïre, coïteren (contaminatie van de twee voorgaande), consumeren, copuleren, dakken, dammen[1], dekken, het doen, de hele kamer (of: het hele bed) doorjagen, de kelder witten, de koffer induiken, de liefde bedrijven, de oudste beweging ter wereld maken, de puddingbuks doorladen, doktertje spelen, doppen, een doppie maken, d(o)uwen, een d(o)uw zetten, één vleesch worden, eigen inbreng geven aan, fietsen, flenzen, glijden, hokken, in de suikerpot roeren, ingaan tot, (de auto) inparkeren, keppe doen (West-Vlaams), ketsen, kezen, kieren, kierklappen, kitten, klepelen, knikkeren, krikken, masten, met de puddingbuks deur de vla-deus reur'n (Twents), mo(r)sen, naaien, naar bed gaan, een natte neus halen, nemen, neuken, nummeren, een nummertje maken, oliën-en-doorsmeren, op de muts gaan, op de schroef gaan, er overheen gaan/klappen, paalzitten, (iemand) pakken, palen, palen laaien (= palen laden (Brabants)), paren, partijtje gemengd dubbel spelen, een plaatje peperkoek eten/nemen, plat gaan, plempen, ploppen, poepen (alleen in België), poken, pompen, pookstoten, prikken, pruimen op sap zetten, een punt zetten, raggen, rammen, rampetampen, regelen, rijden, rimpelstiften, rollebollen, roompotje roeren, haar rozenperkje wieden, schaambeenbonken, sjemmen, slootpoken, soppen, sporten, steken, stoten, tjoppen, tunnelen, uw mannelijkheid in het geding brengen, van bil gaan, van de grond gaan/komen, van Wippestein gaan, een veeg geven, video kijken, vogelen, volblaffen, volstouwen, vossen, vozen, vrijen, vruchten plukken, wippen, worpen.
[/quote
Probeer het positief te zien: liever hangwallen dan hangballenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
neehangwallen van hier tot parijs
Ik vind dat beter klinken als neukenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar: Hey, zullen we de liefde bedrijven? klinkt niet
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:55 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nice![]()
Met een orka, een boot of een Plankie?
die heb ik ookquote:Op donderdag 11 december 2014 09:58 schreef Jelia het volgende:
[..]
Probeer het positief te zien: liever hangwallen dan hangballen
Hey, zullen we de liefde bedrijven?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat beter klinken als neuken
Wees blij dat alleen de wallen hangenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
neehangwallen van hier tot parijs
Gdvquote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ook een optie, die kan over water lopen hoorde ik
neen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hey, zullen we de liefde bedrijven?
Iemand zal je maar vragen of je wilt dammen en ze trekken ineens hun kleren uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Genoeg keuze:
aan Venus offeren, aanduwen, afkarren, afrijden, afsteken, aftoppen, alle hoeken van de kamer/het bed laten zien, baarmoeder verven, ballen, batsen, het bed delen, bekennen, berijden, beuken, een beurt geven, bezwangeren, biechten, bijslapen, bonken, iemand de broek vol jong'n jaag'n (Oud-Twents), cohabiteren, coïre, coïteren (contaminatie van de twee voorgaande), consumeren, copuleren, dakken, dammen[1], dekken, het doen, de hele kamer (of: het hele bed) doorjagen, de kelder witten, de koffer induiken, de liefde bedrijven, de oudste beweging ter wereld maken, de puddingbuks doorladen, doktertje spelen, doppen, een doppie maken, d(o)uwen, een d(o)uw zetten, één vleesch worden, eigen inbreng geven aan, fietsen, flenzen, glijden, hokken, in de suikerpot roeren, ingaan tot, (de auto) inparkeren, keppe doen (West-Vlaams), ketsen, kezen, kieren, kierklappen, kitten, klepelen, knikkeren, krikken, masten, met de puddingbuks deur de vla-deus reur'n (Twents), mo(r)sen, naaien, naar bed gaan, een natte neus halen, nemen, neuken, nummeren, een nummertje maken, oliën-en-doorsmeren, op de muts gaan, op de schroef gaan, er overheen gaan/klappen, paalzitten, (iemand) pakken, palen, palen laaien (= palen laden (Brabants)), paren, partijtje gemengd dubbel spelen, een plaatje peperkoek eten/nemen, plat gaan, plempen, ploppen, poepen (alleen in België), poken, pompen, pookstoten, prikken, pruimen op sap zetten, een punt zetten, raggen, rammen, rampetampen, regelen, rijden, rimpelstiften, rollebollen, roompotje roeren, haar rozenperkje wieden, schaambeenbonken, sjemmen, slootpoken, soppen, sporten, steken, stoten, tjoppen, tunnelen, uw mannelijkheid in het geding brengen, van bil gaan, van de grond gaan/komen, van Wippestein gaan, een veeg geven, video kijken, vogelen, volblaffen, volstouwen, vossen, vozen, vrijen, vruchten plukken, wippen, worpen.
Das echt waar hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ook een optie, die kan over water lopen hoorde ik
Dagquote:Op donderdag 11 december 2014 10:00 schreef Faxie het volgende:
Tijd om te gaan![]()
Tot vanavond, als ik het overleef
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:00 schreef Jelia het volgende:
[..]dan houd ik m'n bek wel verder hahaha
Zo af en toequote:
Dat dus...En dan 20 minuten moeten fietsenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:48 schreef Jelia het volgende:
Ik moet elke dag een uur fietsen, niet klagenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zo af en toe
[..]
Dat dus...En dan 20 minuten moeten fietsen
Ok,het kan erger.Overigens is het niet erg om te moeten fietsen,behalve als het regent.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik moet elke dag een uur fietsen, niet klagen
en gladheidquote:Op donderdag 11 december 2014 10:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ok,het kan erger.Overigens is het niet erg om te moeten fietsen,behalve als het regent.
Ik ga gewoon niet opstaan vandaagquote:Op donderdag 11 december 2014 10:15 schreef Jelia het volgende:
Zo dikke blikseminslag hier vlakbij. Schrik me wederom de teringben doodsbang voor onweer
Verstandig!quote:Op donderdag 11 december 2014 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet opstaan vandaag
Dat is mijn gedachte al sinds ik opgestaan ben.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet opstaan vandaag
Alle gammavakken komen met rekenen in aanrakingquote:Op donderdag 11 december 2014 00:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja en hoe de zetelverdeling tot stand komt is ook gewoon natte vinger werk natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 10:26 schreef Lokasenna het volgende:
Als politicus hoef je niet te kunnen rekenen.
Je kunt dan gewoon doen alsof.
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en hoe de zetelverdeling tot stand komt is ook gewoon natte vinger werk natuurlijk
Wie was toch ook al weer dat mutsje dat in de tweede kamer ook zo onderuit ging op statistiek?
Gelukkig is het een PVV-erquote:
Het is niet zo koud, alleen nat.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gelukkig is het een PVV-er
Weet iemand of het te koud is voor een panty?
Tnxquote:Op donderdag 11 december 2014 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zo koud, alleen nat.
Misschien moet ik dat even doen om niet zenuwachtig te zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beetje porno kijken in de ochtend. Niks mis mee
Waarvoor?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat even doen om niet zenuwachtig te zijn.
Oh een afspraak die ik vanmiddag heb.quote:
Dat is wel veilig, dan kun je in elk geval niets kijken dat het daglicht niet kan verdragen.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beetje porno kijken in de ochtend. Niks mis mee
Halve dingen zeggen zodat de rest moet gaan van 'oh wat dan?' is wel een dingetje in deze SC he?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh een afspraak die ik vanmiddag heb.
Hehe.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel veilig, dan kun je in elk geval niets kijken dat het daglicht niet kan verdragen.
Nee hoor, maar ik hoef hier toch niet perse te zeggen waarvoor ik een afspraak heb? Ik ben gewoon zenuwachtig voor een afspraak.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Halve dingen zeggen zodat de rest moet gaan van 'oh wat dan?' is wel een dingetje in deze SC he?
Succes in elk geval met je afspraak.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik hoef hier toch niet perse te zeggen waarvoor ik een afspraak heb? Ik ben gewoon zenuwachtig voor een afspraak.
Nee maar je verwacht wel een reactie anders kun je het net zo goed niet zeggenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik hoef hier toch niet perse te zeggen waarvoor ik een afspraak heb? Ik ben gewoon zenuwachtig voor een afspraak.
Gewoon even wat Max Hardcore kijken je bent ontspannenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Die "Stoppen met Porno"?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik las ergens dat topic waarin al die lijstjes met pornoactrices stonden, ik was een beetje onder de indruk dat mensen dat soort dingen echt onthouden
Die ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die "Stoppen met Porno"?
Ik weet er ook best veel. Zodat ik ze snel op kan zoeken als ik behoefte heb.
Dank je.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Succes in elk geval met je afspraak.
Het gaat erom dat ik er zenuwachtig voor ben, maakt toch niet zo uit wat het dan is?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar je verwacht wel een reactie anders kun je het net zo goed niet zeggen
Sorry, ik ben gewoon geen fan van dat gemiep
Dank.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon even wat Max Hardcore kijken je bent ontspannen
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
Katten die op je rug gaan liggen terwijl je op je buik ligt
Lief is dat! Doen m'n honden ookquote:Op donderdag 11 december 2014 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
Katten die op je rug gaan liggen terwijl je op je buik ligt
Hier ook al meerdere keren. Hij is zover ik zag bij de nieuwe bioscoop ingeslagen.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:15 schreef Jelia het volgende:
Zo dikke blikseminslag hier vlakbij. Schrik me wederom de teringben doodsbang voor onweer
Meestal kijk je ook niet naar een gezicht als je porno kijkt lijkt me?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die ja.
Ik kijk daar veel te weinig porno voor, zou er niet een aan haar gezicht herkennen denk ik.
Er zitten wel meestal wat gezichtsclose-ups tussen toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:57 schreef yats het volgende:
[..]
Meestal kijk je ook niet naar een gezicht als je porno kijkt lijkt me?
En succes aeque!
Sommige mensen vinden dat heel opwindend.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:57 schreef yats het volgende:
[..]
Meestal kijk je ook niet naar een gezicht als je porno kijkt lijkt me?
En succes aeque!
Was dat niet zo'n verschil tussen vrouwen en mannen porno? Dat wij ook gezichtsuitdrukkingen willen zien, hele lijven die om elkaar heen kronkelen etc. Gewoon het totaal plaatjequote:Op donderdag 11 december 2014 10:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat heel opwindend.
Geen idee. Maar laatst een interview waarin een man aangaf dat juist heel opwindend te vinden. Close-up van de vrouw haar gezicht, vooral als ze klaar kwam. Hij keek ook meer romantische/sensuele porno.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n verschil tussen vrouwen en mannen porno? Dat wij ook gezichtsuitdrukkingen willen zien, hele lijven die om elkaar heen kronkelen etc. Gewoon het totaal plaatje
En dat mannen vooral pompende onderdelen willen zien?
Dat wel, al zijn dat meestal niet de stukken die ik het meest interessant vind. Maar dat zal wel het verschil tussen mannen en vrouwen zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zitten wel meestal wat gezichtsclose-ups tussen toch?
Dat hoeft inderdaad ook niet,gewoon het totaalplaatjequote:Op donderdag 11 december 2014 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
In elk geval opwindender dan de close-ups waarin je alleen maar de piemel in de kut ziet stoten
Zij kraamt wel vaker pijnlijk domme dingen uit. Troela.quote:
Ik denk dat ze het generaliserend bedoelenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:07 schreef Fera het volgende:
Waarom altijd dat man/vrouw verschil? Bij iedereen is die voorkeur gewoon anders, geslacht is daar geen definitieve factor in.
Ik vind het juist leuker om te kijken naar dingen die ik zelf niet zo snel zou doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik raak zo afgeleid bij porno als niemand een pukkeltje heeft
Er is echt niets dat een beetje lijkt op hoe ik seks heb en dan vind ik het niet meer leuk
Aan de zijkant staat ook dat filmpje waarin van Gent van Groenlinks gefatshamed wordtquote:Op donderdag 11 december 2014 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij kraamt wel vaker pijnlijk domme dingen uit. Troela.
Ow nee ik bedoel niet de dingen maar meer de mensenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuker om te kijken naar dingen die ik zelf niet zo snel zou doen.
Ik moest een beetje huilen.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij kraamt wel vaker pijnlijk domme dingen uit. Troela.
Deze reactie.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow nee ik bedoel niet de dingen maar meer de mensen
Porno actrices zien er uit als een soort aliens. Dikke lagen plamuur, alles weg gewerkt, alles strak, continue van boven tot onder gewaxt
Als je een close up zou maken van mijn onderdelen zijn die toch echt minder strak, en er zijn vlekjes en plekjes en hobbels en bobbels
Niets mis mee, ik ben in bed ook nog nooit iemand tegen gekomen zonder vlekjes, plekjes, hobbels bobbels etc dus ik gok dat het meer de norm is dan porno maar daarom werkt porno-porno voor mij gewoon niet
amateur porno werkt beter
Dat zijn ze lang niet allemaal, genoeg pornoactrices die er vrij doorsnee uitzien, vind ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Porno actrices zien er uit als een soort aliens. Dikke lagen plamuur, alles weg gewerkt, alles strak, continue van boven tot onder gewaxt
Als je een close up zou maken van mijn onderdelen zijn die toch echt minder strak, en er zijn vlekjes en plekjes en hobbels en bobbels
Niets mis mee, ik ben in bed ook nog nooit iemand tegen gekomen zonder vlekjes, plekjes, hobbels bobbels etc dus ik gok dat het meer de norm is dan porno maar daarom werkt porno-porno voor mij gewoon niet
Ja, dat snap ik ook wel. Ik spreek dat juist tegen.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:08 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het generaliserend bedoelen
Met de huidige camerakwaliteit zie je echt wel alles hoor. Helemaal niemand is glad of vlekloos.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben ze serieus nog niet tegen gekomenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn ze lang niet allemaal, genoeg pornoactrices die er vrij doorsnee uitzien, vind ik.
En dat ook jaquote:Op donderdag 11 december 2014 11:16 schreef Fera het volgende:
Ik vind ze bijna allemaal lelijk. Zeker de mannen.
Dit klinkt alsof je 2 keer porno hebt gekeken in de jaren 90 en daar je mening op hebt gevormd.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben ze serieus nog niet tegen gekomen
Alleen al de belichting trouwens... En het is altijd aan een zwembad of op een kantoor of zo?
Het sausje van nepheid, overdachtheid etc is gewoon niet mijn ding
Scroll eens over de frontpage van een willekeurige pornoverzamelsite, soms zitten daar zelfs best wel gedrochten tussen. Rare moedervlekken en vetrolletjes ook vaak genoeg gezien.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben ze serieus nog niet tegen gekomen
Alleen al de belichting trouwens... En het is altijd aan een zwembad of op een kantoor of zo?
Allemaal van die patjakkers jaquote:Op donderdag 11 december 2014 11:16 schreef Fera het volgende:
Ik vind ze bijna allemaal lelijk. Zeker de mannen.
Is ook best lastig om in die posities vrij te zijn van vetrolletjesquote:Op donderdag 11 december 2014 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vooral de vetrolletjes, ja.
De meeste pornomeisjes zijn niet echt in vorm. Niet dik, maar het is niet dat ze superslank zijn.
Niet echt in vorm? Bitch, pleasequote:Op donderdag 11 december 2014 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
De meeste pornomeisjes zijn niet echt in vorm. Niet dik, maar het is niet dat ze superslank zijn.
Klopt.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ook best lastig om in die posities vrij te zijn van vetrolletjes
Altijd die momenten dat ik me besefte dat een sportschool geen overbodige luxe zou zijn
Ik stoor me niet aan een beetje vet. De meeste vind ik gewoon slank en sommige zijn iets voller, maar dat misstaat niet per se.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoor, ik kijk nog geregeld porno.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je 2 keer porno hebt gekeken in de jaren 90 en daar je mening op hebt gevormd.
Als er helemaal niets beweegt vinden veel mensen het ook wel minder opwindend, denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Als je kijkt naar bijvoorbeeld een Lexi Belle, die vrij populair is, die heeft gewoon een klein buikje en die trilt ook gezellig mee.
Ik word er niet geil van, nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:20 schreef Jelia het volgende:
Jullie kijken de verkeerde porno gok ik zomaarof je houdt er gewoon niet van. Kan ook natuurlijk.
Ik heb liever een leuk amateur studentje met een pensjequote:Op donderdag 11 december 2014 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan een beetje vet. De meeste vind ik gewoon slank en sommige zijn iets voller, maar dat misstaat niet per se.
Dat filmpje was wel pijnlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat gezicht van van Gent,
Iedere keer weer prachtig.
Brr, als ik dat zie zet ik het echt meteen weer uit. Putjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb liever een leuk amateur studentje met een pensjeEn putjes in haar reet
Dan kun je net zo goed Barbie neuken.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er helemaal niets beweegt vinden veel mensen het ook wel minder opwindend, denk ik.
Nee, het misstaat de meeste niet, nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan een beetje vet. De meeste vind ik gewoon slank en sommige zijn iets voller, maar dat misstaat niet per se.
Ik heb werkelijk waar nog nooit iets van kantoorporno gezienquote:Op donderdag 11 december 2014 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk nog geregeld porno.
Hmm, dat zou kunnen. Dat het dan te plastic aanvoelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als er helemaal niets beweegt vinden veel mensen het ook wel minder opwindend, denk ik.
Ja sorry maar het is ook gewoon bizar om dat soort dingen in de tweede kamer te horenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat gezicht van van Gent,
Iedere keer weer prachtig.
Enorm preuts.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:23 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk nooit porno, ben ik nu preuts?
Eigenlijk wel. Toch moet ik altijd weer lachen.quote:
Ik weet niet. Ik vind het niet meer bizar dan alle andere persoonlijke aanvallen.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja sorry maar het is ook gewoon bizar om dat soort dingen in de tweede kamer te horen
Jij beoefent het, dat is een geldige reden.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:23 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk nooit porno, ben ik nu preuts?
Nee ik ook niet, maar ik vind dat persoonlijke aanvallen gewoon echt niet kunnen op de werkvloer. Laat staan in de tweede kamer.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Toch moet ik altijd weer lachen.
Als het met een sympathiek persoon was geweest waarschijnlijk niet. Maar van Gent
[..]
Ik weet niet. Ik vind het niet meer bizar dan alle andere persoonlijke aanvallen.
Dat is in mijn ogen juist een positief iets.Niemand is perfect,ook die actrices niet.En er is niets mis met een klein buikje bij een vrouw.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Als je kijkt naar bijvoorbeeld een Lexi Belle, die vrij populair is, die heeft gewoon een klein buikje en die trilt ook gezellig mee.
Met een groot buikje ook niet, smaken verschillen. En zo lang het geen ongezond overgewicht is ala obesitas, niks aan de hand lijkt me.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen juist een positief iets.Niemand is perfect,ook die actrices niet.En er is niets mis met een klein buikje bij een vrouw.
Ik moet zeggen,ik kijk het als ik het om me heen hoor niet heel vaak vergeleken met de meeste mannen.Ik vind seks hebben stukken beter dan porno kijken en het in je eentje moeten doen.Daar is letterlijk geen fuck aan.Alleen bij gebrek aan een partner moeten die behoeftes af en toe toch vervuld worden.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:20 schreef Jelia het volgende:
Jullie kijken de verkeerde porno gok ik zomaarof je houdt er gewoon niet van. Kan ook natuurlijk.
Vind ik niet echt een vergelijking, eigenlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
De pornowereld vind ik qua realisme nog lang niet zo verknipt als de modellenwereld, in elk geval.
En vergeet deze topshow niet:quote:Op donderdag 11 december 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik vind dat persoonlijke aanvallen gewoon echt niet kunnen op de werkvloer. Laat staan in de tweede kamer.
Ik vond dat hele 'doe normaal man' ook echt te ver gaan
Het hoeft van mij niet perfect te zijn, maar ik kijk liever naar een aantrekkelijke vrouw dan een gemiddelde vrouw.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen juist een positief iets.Niemand is perfect,ook die actrices niet.En er is niets mis met een klein buikje bij een vrouw.
Maar op beide industrieen hoor je vaak hetzelfde commentaar op het gebrek aan realisme.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:33 schreef Jelia het volgende:
[..]
Vind ik niet echt een vergelijking, eigenlijk.
Porno gaat om lust.
Fashion is kunst.
Eens. Hoewel ik ook steeds meer modellen met een atletisch lichaam zie.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
De pornowereld vind ik qua realisme nog lang niet zo verknipt als de modellenwereld, in elk geval.
The real deal is altijd beter, mag ik aannemenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet zeggen,ik kijk het als ik het om me heen hoor niet heel vaak vergeleken met de meeste mannen.Ik vind seks hebben stukken beter dan porno kijken en het in je eentje moeten doen.Daar is letterlijk geen fuck aan.Alleen bij gebrek aan een partner moeten die behoeftes af en toe toch vervuld worden.
Ik vind ook niet eens zo veel mis met obesitas. Ja toffer voor de eigenaar van het lichaam als je wat afvalt voor je gezondheid, maar dat geld ook voor roken, mensen die nooit bewegen etcquote:Op donderdag 11 december 2014 11:31 schreef Jelia het volgende:
[..]
Met een groot buikje ook niet, smaken verschillen. En zo lang het geen ongezond overgewicht is ala obesitas, niks aan de hand lijkt me.
wie bepaald wat kunst is? Seks kan ook kunst zijn als je het mij vraagt, en mode hoeft dat dan weer niet te zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 11:33 schreef Jelia het volgende:
[..]
Vind ik niet echt een vergelijking, eigenlijk.
Porno gaat om lust.
Fashion is kunst.
Ik vind dat mensen het zelf moeten weten. Als je graag dik wil zijn, why not.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind ook niet eens zo veel mis met obesitas. Ja toffer voor de eigenaar van het lichaam als je wat afvalt voor je gezondheid, maar dat geld ook voor roken, mensen die nooit bewegen etc
Hier nog een feministe hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar op beide industrieen hoor je vaak hetzelfde commentaar op het gebrek aan realisme.
Vanuit de feministenhoek, maar toch
Je zegt zelf al dat het publiek dat ermee bereikt wordt het niet per se ziet als kunst, maar als iets hoe zij zelf ook zouden willen zijn. Wat de intentie ervan is maakt voor de gevolgen niet uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:37 schreef Jelia het volgende:
[..]
Hier nog een feministe hoor![]()
Maar ik zeg al, fashion is kunst, dat hoeft niet realistisch te zijn. Al vind ik die magere modellen ook niks aan om naakt te zien, en is het kwalijk dat ze een "voorbeeldfunctie" vervullen voor jonge meiden.
je mag altijd wat vinden, maar ik hou persoonlijk wel meer van meningen die onderbouwd zijn dan kort door de bocht geneuzel. Maar dat heb ik helaas over elk onderwerpquote:Op donderdag 11 december 2014 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik vind ook dat ik er wel iets van mag vinden als mensen overgewicht hebben. Is ook mijn goed recht.
Immer terechte klacht.quote:
Defensive much?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je mag altijd wat vinden, maar ik hou persoonlijk wel meer van meningen die onderbouwd zijn dan kort door de bocht geneuzel. Maar dat heb ik helaas over elk onderwerp
Wat bedoel je met afkeuren?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
Nee echt dik zijn zonder medische reden, keur ik af.
En als mensen bijvoorbeeld vinden dat overgewicht hebben blijk geeft van een lakse houding tegenover je eigen lichaam en ze dat persoonlijk afkeuren, vind je dat dan onderbouwing genoeg?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je mag altijd wat vinden, maar ik hou persoonlijk wel meer van meningen die onderbouwd zijn dan kort door de bocht geneuzel. Maar dat heb ik helaas over elk onderwerp
Ik keur je haar blonderen af.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
Wat maakt dat je het afkeurt dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
In het verleden heeft het ons wel wat gebracht. Ik heb het over hedendaags feminisme.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik had deze periode gendergeschiedenis.
Feminisme___!!!
![]()
Waarom zou je afkeuren dat anderen een lakse houding tegenover hun lichaam hebben? Beetje als zeggen: "ik keur het af dat je niet elke dag douched". Slechte persoonlijke hygiene. Klinkt toch enorm raar?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als mensen bijvoorbeeld vinden dat overgewicht hebben blijk geeft van een lakse houding tegenover je eigen lichaam en ze dat persoonlijk afkeuren, vind je dat dan onderbouwing genoeg?
Ja want ook zonder medische reden is het altijd echt een keuze.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
Ja, je niet vol met aidszooi stoppen misschien.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want ook zonder medische reden is het altijd echt een keuze.
Dat is ook echt altijd het geval.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, je niet vol met aidszooi stoppen misschien.
Ja, anders word je niet dik hè.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook echt altijd het geval.
Het maakt geen enkel verschil of je het afkeurt of nietquote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je afkeuren dat anderen een lakse houding tegenover hun lichaam hebben? Beetje als zeggen: "ik keur het af dat je niet elke dag douched". Slechte persoonlijke hygiene. Klinkt toch enorm raar?
Over het algemeen welquote:Op donderdag 11 december 2014 11:35 schreef Jelia het volgende:
[..]
The real deal is altijd beter, mag ik aannemen![]()
Ik weet niet wat gemiddeld is qua man/vrouw.
Jazeker. Op kosten van de baas ook nog, genot.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je even haten op feminisme en dikkertjes?
Het is allebei niets.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
Waarom die haat op feminisme? Zien jullie het verschil niet tussen een feminist en een feminazi?
Dat vind ik ook zoiets. Laat die mensen gewoon.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef bamibij het volgende:
Enige wat je kan zeggen is dat dikkerdjes meer zorgkosten maken gemiddeld.
Maar verder lijkt t me echt geen pretje hoor om (zwaar) overgewicht te hebben. Alleen al dat je altijd wordt nagekeken als je een frietje haalt
Dit gaat wellicht niet aardig klinken, maar soit.quote:
Ja? Ik vind mijzelf wel onder de categorie dik scharen, echter heb ik al 10 jaar geen gebruik gemaakt van de zorg.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef bamibij het volgende:
Enige wat je kan zeggen is dat dikkerdjes meer zorgkosten maken gemiddeld.
Maar verder lijkt t me echt geen pretje hoor om (zwaar) overgewicht te hebben. Alleen al dat je altijd wordt nagekeken als je een frietje haalt
Wat valt er vandaag de dag nog te feminiseren? Er zijn gvd zelfs quota in het bedrijfsleven manquote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
Waarom die haat op feminisme? Zien jullie het verschil niet tussen een feminist en een feminazi?
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, anders word je niet dik hè.
Het woord alleen al stoort me.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
Fijn, dus je vind dat vrouwen niet hetzelfde mogen verdienen voor hetzelfde werk als mannen bijvoorbeeld. 1930 roept.quote:
Gemiddeld. Obesitas verhoogt de kans op een zooi andere ziektes weer enzo.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja? Ik vind mijzelf wel onder de categorie dik scharen, echter heb ik al 10 jaar geen gebruik gemaakt van de zorg.
De keren dat ik de afgelopen 20 jaar medische zorg nodig had, had dat niets met m'n overgewicht te makenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja? Ik vind mijzelf wel onder de categorie dik scharen, echter heb ik al 10 jaar geen gebruik gemaakt van de zorg.
Leg maar uit dan..quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want ook zonder medische reden is het altijd echt een keuze.
Als het zo makkelijk was, had iedereen maatje 36.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, je niet vol met aidszooi stoppen misschien.
Haha, tering.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fijn, dus je vind dat vrouwen niet hetzelfde mogen verdienen voor hetzelfde werk als mannen bijvoorbeeld. 1930 roept.
Dat is geen feminisme. Ik geloof dat je niet veel begrijpt van structurele ongelijkheid in de maatschappij. Fijn voor je.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat valt er vandaag de dag nog te feminiseren? Er zijn gvd zelfs quota in het bedrijfsleven man
Niet geforceerd. Een vrouw is in de regel vaker ziek, alleen daarom is er al een punt te maken dat een vrouw gemiddeld minder verdient.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fijn, dus je vind dat vrouwen niet hetzelfde mogen verdienen voor hetzelfde werk als mannen bijvoorbeeld. 1930 roept.
Niet elke stofwisseling is hetzelfde.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker. Noem 1 reden om anders dik te worden?
Ja, en je opa werd natuurlijk 90 ondanks dat hij pakjes shag achter elkaar oprookte.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is gewoon verifieerbaar onjuist.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, tering.
Vrouwen hebben exact dezelfde rechten en mogelijkheden als mannen en er is ook zelden tot nooit sprake van dat vrouwen minder geld krijgen voor hetzelfde werk dan mannen.
Tja, het is toch echt zo makkelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was, had iedereen maatje 36.
Barbquote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
Mijn gedachtequote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
Dan walg je niet per se van mensen met overgewicht, maar van mensen die zeiken maar geen actie ondernemen.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dit gaat wellicht niet aardig klinken, maar soit.
Ik walg er van, omdat ze vaak zeuren over hun kilo's, maar er niets aan doen. (Ik heb het dus niet over mensen die vanwege ziekte of medicatie dik zijn, nogmaals.)
Het zijn vaak vaak die slachtoffers van zichzelf. Dat is mijn ervaring in ieder geval.
Oh nu krijgen we dit.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet elke stofwisseling is hetzelfde.
Dat dus...quote:Op donderdag 11 december 2014 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was, had iedereen maatje 36.
Natuurlijk jongen.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is gewoon verifieerbaar onjuist.
Link naar de onderzoeken?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is gewoon verifieerbaar onjuist.
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet elke stofwisseling is hetzelfde.
Jammer dit...Hoezo keur je katten af?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik keur mensen met katten ook afEn aso's in auto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |