Het woord alleen al stoort me.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
Waarom die haat op feminisme? Zien jullie het verschil niet tussen een feminist en een feminazi?
Fijn, dus je vind dat vrouwen niet hetzelfde mogen verdienen voor hetzelfde werk als mannen bijvoorbeeld. 1930 roept.quote:
Gemiddeld. Obesitas verhoogt de kans op een zooi andere ziektes weer enzo.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja? Ik vind mijzelf wel onder de categorie dik scharen, echter heb ik al 10 jaar geen gebruik gemaakt van de zorg.
De keren dat ik de afgelopen 20 jaar medische zorg nodig had, had dat niets met m'n overgewicht te makenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja? Ik vind mijzelf wel onder de categorie dik scharen, echter heb ik al 10 jaar geen gebruik gemaakt van de zorg.
Leg maar uit dan..quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want ook zonder medische reden is het altijd echt een keuze.
Als het zo makkelijk was, had iedereen maatje 36.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, je niet vol met aidszooi stoppen misschien.
Haha, tering.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fijn, dus je vind dat vrouwen niet hetzelfde mogen verdienen voor hetzelfde werk als mannen bijvoorbeeld. 1930 roept.
Dat is geen feminisme. Ik geloof dat je niet veel begrijpt van structurele ongelijkheid in de maatschappij. Fijn voor je.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat valt er vandaag de dag nog te feminiseren? Er zijn gvd zelfs quota in het bedrijfsleven man
Niet geforceerd. Een vrouw is in de regel vaker ziek, alleen daarom is er al een punt te maken dat een vrouw gemiddeld minder verdient.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fijn, dus je vind dat vrouwen niet hetzelfde mogen verdienen voor hetzelfde werk als mannen bijvoorbeeld. 1930 roept.
Niet elke stofwisseling is hetzelfde.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker. Noem 1 reden om anders dik te worden?
Ja, en je opa werd natuurlijk 90 ondanks dat hij pakjes shag achter elkaar oprookte.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is gewoon verifieerbaar onjuist.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, tering.
Vrouwen hebben exact dezelfde rechten en mogelijkheden als mannen en er is ook zelden tot nooit sprake van dat vrouwen minder geld krijgen voor hetzelfde werk dan mannen.
Tja, het is toch echt zo makkelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was, had iedereen maatje 36.
Barbquote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
Waarom die haat op feminisme? Zien jullie het verschil niet tussen een feminist en een feminazi?
Mijn gedachtequote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
Dan walg je niet per se van mensen met overgewicht, maar van mensen die zeiken maar geen actie ondernemen.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dit gaat wellicht niet aardig klinken, maar soit.
Ik walg er van, omdat ze vaak zeuren over hun kilo's, maar er niets aan doen. (Ik heb het dus niet over mensen die vanwege ziekte of medicatie dik zijn, nogmaals.)
Het zijn vaak vaak die slachtoffers van zichzelf. Dat is mijn ervaring in ieder geval.
Oh nu krijgen we dit.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet elke stofwisseling is hetzelfde.
Dat dus...quote:Op donderdag 11 december 2014 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was, had iedereen maatje 36.
Natuurlijk jongen.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is gewoon verifieerbaar onjuist.
Link naar de onderzoeken?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is gewoon verifieerbaar onjuist.
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet elke stofwisseling is hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |