Maar: Hey, zullen we de liefde bedrijven? klinkt nietquote:Op donderdag 11 december 2014 09:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Wij fok!kers neuken niet man .hoe kom je erbij
Genoeg keuze:quote:Maar: Hey, zullen we de liefde bedrijven? klinkt niet
Genoeg keuze:quote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar: Hey, zullen we de liefde bedrijven? klinkt niet
]quote:aan Venus offeren, aanduwen, afkarren, afrijden, afsteken, aftoppen, alle hoeken van de kamer/het bed laten zien, baarmoeder verven, ballen, batsen, het bed delen, bekennen, berijden, beuken, een beurt geven, bezwangeren, biechten, bijslapen, bonken, iemand de broek vol jong'n jaag'n (Oud-Twents), cohabiteren, coïre, coïteren (contaminatie van de twee voorgaande), consumeren, copuleren, dakken, dammen[1], dekken, het doen, de hele kamer (of: het hele bed) doorjagen, de kelder witten, de koffer induiken, de liefde bedrijven, de oudste beweging ter wereld maken, de puddingbuks doorladen, doktertje spelen, doppen, een doppie maken, d(o)uwen, een d(o)uw zetten, één vleesch worden, eigen inbreng geven aan, fietsen, flenzen, glijden, hokken, in de suikerpot roeren, ingaan tot, (de auto) inparkeren, keppe doen (West-Vlaams), ketsen, kezen, kieren, kierklappen, kitten, klepelen, knikkeren, krikken, masten, met de puddingbuks deur de vla-deus reur'n (Twents), mo(r)sen, naaien, naar bed gaan, een natte neus halen, nemen, neuken, nummeren, een nummertje maken, oliën-en-doorsmeren, op de muts gaan, op de schroef gaan, er overheen gaan/klappen, paalzitten, (iemand) pakken, palen, palen laaien (= palen laden (Brabants)), paren, partijtje gemengd dubbel spelen, een plaatje peperkoek eten/nemen, plat gaan, plempen, ploppen, poepen (alleen in België), poken, pompen, pookstoten, prikken, pruimen op sap zetten, een punt zetten, raggen, rammen, rampetampen, regelen, rijden, rimpelstiften, rollebollen, roompotje roeren, haar rozenperkje wieden, schaambeenbonken, sjemmen, slootpoken, soppen, sporten, steken, stoten, tjoppen, tunnelen, uw mannelijkheid in het geding brengen, van bil gaan, van de grond gaan/komen, van Wippestein gaan, een veeg geven, video kijken, vogelen, volblaffen, volstouwen, vossen, vozen, vrijen, vruchten plukken, wippen, worpen.
[/quote
Probeer het positief te zien: liever hangwallen dan hangballenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
neehangwallen van hier tot parijs
Ik vind dat beter klinken als neukenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar: Hey, zullen we de liefde bedrijven? klinkt niet
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:55 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nice![]()
Met een orka, een boot of een Plankie?
die heb ik ookquote:Op donderdag 11 december 2014 09:58 schreef Jelia het volgende:
[..]
Probeer het positief te zien: liever hangwallen dan hangballen
Hey, zullen we de liefde bedrijven?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat beter klinken als neuken
Wees blij dat alleen de wallen hangenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
neehangwallen van hier tot parijs
Gdvquote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ook een optie, die kan over water lopen hoorde ik
neen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hey, zullen we de liefde bedrijven?
Iemand zal je maar vragen of je wilt dammen en ze trekken ineens hun kleren uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Genoeg keuze:
aan Venus offeren, aanduwen, afkarren, afrijden, afsteken, aftoppen, alle hoeken van de kamer/het bed laten zien, baarmoeder verven, ballen, batsen, het bed delen, bekennen, berijden, beuken, een beurt geven, bezwangeren, biechten, bijslapen, bonken, iemand de broek vol jong'n jaag'n (Oud-Twents), cohabiteren, coïre, coïteren (contaminatie van de twee voorgaande), consumeren, copuleren, dakken, dammen[1], dekken, het doen, de hele kamer (of: het hele bed) doorjagen, de kelder witten, de koffer induiken, de liefde bedrijven, de oudste beweging ter wereld maken, de puddingbuks doorladen, doktertje spelen, doppen, een doppie maken, d(o)uwen, een d(o)uw zetten, één vleesch worden, eigen inbreng geven aan, fietsen, flenzen, glijden, hokken, in de suikerpot roeren, ingaan tot, (de auto) inparkeren, keppe doen (West-Vlaams), ketsen, kezen, kieren, kierklappen, kitten, klepelen, knikkeren, krikken, masten, met de puddingbuks deur de vla-deus reur'n (Twents), mo(r)sen, naaien, naar bed gaan, een natte neus halen, nemen, neuken, nummeren, een nummertje maken, oliën-en-doorsmeren, op de muts gaan, op de schroef gaan, er overheen gaan/klappen, paalzitten, (iemand) pakken, palen, palen laaien (= palen laden (Brabants)), paren, partijtje gemengd dubbel spelen, een plaatje peperkoek eten/nemen, plat gaan, plempen, ploppen, poepen (alleen in België), poken, pompen, pookstoten, prikken, pruimen op sap zetten, een punt zetten, raggen, rammen, rampetampen, regelen, rijden, rimpelstiften, rollebollen, roompotje roeren, haar rozenperkje wieden, schaambeenbonken, sjemmen, slootpoken, soppen, sporten, steken, stoten, tjoppen, tunnelen, uw mannelijkheid in het geding brengen, van bil gaan, van de grond gaan/komen, van Wippestein gaan, een veeg geven, video kijken, vogelen, volblaffen, volstouwen, vossen, vozen, vrijen, vruchten plukken, wippen, worpen.
Das echt waar hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ook een optie, die kan over water lopen hoorde ik
Dagquote:Op donderdag 11 december 2014 10:00 schreef Faxie het volgende:
Tijd om te gaan![]()
Tot vanavond, als ik het overleef
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:00 schreef Jelia het volgende:
[..]dan houd ik m'n bek wel verder hahaha
Zo af en toequote:
Dat dus...En dan 20 minuten moeten fietsenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:48 schreef Jelia het volgende:
Ik geniet echt van opstaan met kutweer. Heerlijk hoe dan al m'n plannen in het water vallen
Ik moet elke dag een uur fietsen, niet klagenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zo af en toe
[..]
Dat dus...En dan 20 minuten moeten fietsen
Ok,het kan erger.Overigens is het niet erg om te moeten fietsen,behalve als het regent.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik moet elke dag een uur fietsen, niet klagen
en gladheidquote:Op donderdag 11 december 2014 10:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ok,het kan erger.Overigens is het niet erg om te moeten fietsen,behalve als het regent.
Ik ga gewoon niet opstaan vandaagquote:Op donderdag 11 december 2014 10:15 schreef Jelia het volgende:
Zo dikke blikseminslag hier vlakbij. Schrik me wederom de teringben doodsbang voor onweer
Verstandig!quote:Op donderdag 11 december 2014 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet opstaan vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |