quote:
Waarom gaan jullie er vanuit dat ik jullie bedoelde?quote:
Maar dat zijn dan ook de stiefkinderen qua juridische functiesquote:Op donderdag 11 december 2014 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fiscaal niet. Curatoren ook niet
.
Niemand neukt hierquote:Op donderdag 11 december 2014 09:33 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Waarom gaan jullie er vanuit dat ik jullie bedoelde?
Ik ben goed in breuken.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Wiskunde, de bouwsteen van het leven
Breuken was ik als kind niet zo goed in. Steeds van dat gips om je been
Awww,quote:Op donderdag 11 december 2014 09:48 schreef Jelia het volgende:
Ik geniet echt van opstaan met kutweer. Heerlijk hoe dan al m'n plannen in het water vallen
Hier gaan de plannen er juist van doorquote:Op donderdag 11 december 2014 09:48 schreef Jelia het volgende:
Ik geniet echt van opstaan met kutweer. Heerlijk hoe dan al m'n plannen in het water vallen
Je had een wet t-shirt contest op de planning begrijp ik?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier gaan de plannen er juist van door![]()
faxie word nat . rawrquote:Op donderdag 11 december 2014 09:51 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je had een wet t-shirt contest op de planning begrijp ik?
Wij fok!kers neuken niet man .quote:
Nou t-shirt is nogal koud hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 09:51 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je had een wet t-shirt contest op de planning begrijp ik?
Ik 12quote:Op donderdag 11 december 2014 09:54 schreef zeefje het volgende:
Ik heb bijdeweg 3 uur geslapen. Het is deze week allemaal 3/4/5 uur![]()
Dat kan ik echt niet. Ik kan mij niet meer herrinderen dat ik 12 uur heb geslapenquote:
Nicequote:Op donderdag 11 december 2014 09:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou t-shirt is nogal koud hoor![]()
Maar ik ga lekker het water op bij Neeltje JansWindkrachtje 8 en golven van 2,5-3 meter
jesusquote:Op donderdag 11 december 2014 09:55 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nice![]()
Met een orka, een boot of een Plankie?
[..]quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:54 schreef zeefje het volgende:
Ik heb bijdeweg 3 uur geslapen. Het is deze week allemaal 3/4/5 uur![]()
Maar: Hey, zullen we de liefde bedrijven? klinkt nietquote:Op donderdag 11 december 2014 09:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Wij fok!kers neuken niet man .hoe kom je erbij
Genoeg keuze:quote:Maar: Hey, zullen we de liefde bedrijven? klinkt niet
Genoeg keuze:quote:Op donderdag 11 december 2014 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar: Hey, zullen we de liefde bedrijven? klinkt niet
]quote:aan Venus offeren, aanduwen, afkarren, afrijden, afsteken, aftoppen, alle hoeken van de kamer/het bed laten zien, baarmoeder verven, ballen, batsen, het bed delen, bekennen, berijden, beuken, een beurt geven, bezwangeren, biechten, bijslapen, bonken, iemand de broek vol jong'n jaag'n (Oud-Twents), cohabiteren, coïre, coïteren (contaminatie van de twee voorgaande), consumeren, copuleren, dakken, dammen[1], dekken, het doen, de hele kamer (of: het hele bed) doorjagen, de kelder witten, de koffer induiken, de liefde bedrijven, de oudste beweging ter wereld maken, de puddingbuks doorladen, doktertje spelen, doppen, een doppie maken, d(o)uwen, een d(o)uw zetten, één vleesch worden, eigen inbreng geven aan, fietsen, flenzen, glijden, hokken, in de suikerpot roeren, ingaan tot, (de auto) inparkeren, keppe doen (West-Vlaams), ketsen, kezen, kieren, kierklappen, kitten, klepelen, knikkeren, krikken, masten, met de puddingbuks deur de vla-deus reur'n (Twents), mo(r)sen, naaien, naar bed gaan, een natte neus halen, nemen, neuken, nummeren, een nummertje maken, oliën-en-doorsmeren, op de muts gaan, op de schroef gaan, er overheen gaan/klappen, paalzitten, (iemand) pakken, palen, palen laaien (= palen laden (Brabants)), paren, partijtje gemengd dubbel spelen, een plaatje peperkoek eten/nemen, plat gaan, plempen, ploppen, poepen (alleen in België), poken, pompen, pookstoten, prikken, pruimen op sap zetten, een punt zetten, raggen, rammen, rampetampen, regelen, rijden, rimpelstiften, rollebollen, roompotje roeren, haar rozenperkje wieden, schaambeenbonken, sjemmen, slootpoken, soppen, sporten, steken, stoten, tjoppen, tunnelen, uw mannelijkheid in het geding brengen, van bil gaan, van de grond gaan/komen, van Wippestein gaan, een veeg geven, video kijken, vogelen, volblaffen, volstouwen, vossen, vozen, vrijen, vruchten plukken, wippen, worpen.
[/quote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |