Ik vind dat mensen het zelf moeten weten. Als je graag dik wil zijn, why not.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind ook niet eens zo veel mis met obesitas. Ja toffer voor de eigenaar van het lichaam als je wat afvalt voor je gezondheid, maar dat geld ook voor roken, mensen die nooit bewegen etc
Hier nog een feministe hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar op beide industrieen hoor je vaak hetzelfde commentaar op het gebrek aan realisme.
Vanuit de feministenhoek, maar toch
Je zegt zelf al dat het publiek dat ermee bereikt wordt het niet per se ziet als kunst, maar als iets hoe zij zelf ook zouden willen zijn. Wat de intentie ervan is maakt voor de gevolgen niet uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:37 schreef Jelia het volgende:
[..]
Hier nog een feministe hoor![]()
Maar ik zeg al, fashion is kunst, dat hoeft niet realistisch te zijn. Al vind ik die magere modellen ook niks aan om naakt te zien, en is het kwalijk dat ze een "voorbeeldfunctie" vervullen voor jonge meiden.
je mag altijd wat vinden, maar ik hou persoonlijk wel meer van meningen die onderbouwd zijn dan kort door de bocht geneuzel. Maar dat heb ik helaas over elk onderwerpquote:Op donderdag 11 december 2014 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik vind ook dat ik er wel iets van mag vinden als mensen overgewicht hebben. Is ook mijn goed recht.
Immer terechte klacht.quote:
Defensive much?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je mag altijd wat vinden, maar ik hou persoonlijk wel meer van meningen die onderbouwd zijn dan kort door de bocht geneuzel. Maar dat heb ik helaas over elk onderwerp
Wat bedoel je met afkeuren?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
Nee echt dik zijn zonder medische reden, keur ik af.
En als mensen bijvoorbeeld vinden dat overgewicht hebben blijk geeft van een lakse houding tegenover je eigen lichaam en ze dat persoonlijk afkeuren, vind je dat dan onderbouwing genoeg?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je mag altijd wat vinden, maar ik hou persoonlijk wel meer van meningen die onderbouwd zijn dan kort door de bocht geneuzel. Maar dat heb ik helaas over elk onderwerp
Ik keur je haar blonderen af.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
Wat maakt dat je het afkeurt dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
In het verleden heeft het ons wel wat gebracht. Ik heb het over hedendaags feminisme.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik had deze periode gendergeschiedenis.
Feminisme___!!!
![]()
Waarom zou je afkeuren dat anderen een lakse houding tegenover hun lichaam hebben? Beetje als zeggen: "ik keur het af dat je niet elke dag douched". Slechte persoonlijke hygiene. Klinkt toch enorm raar?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als mensen bijvoorbeeld vinden dat overgewicht hebben blijk geeft van een lakse houding tegenover je eigen lichaam en ze dat persoonlijk afkeuren, vind je dat dan onderbouwing genoeg?
Ja want ook zonder medische reden is het altijd echt een keuze.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:38 schreef Jelia het volgende:
Ja, je niet vol met aidszooi stoppen misschien.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want ook zonder medische reden is het altijd echt een keuze.
Dat is ook echt altijd het geval.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, je niet vol met aidszooi stoppen misschien.
Ja, anders word je niet dik hè.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook echt altijd het geval.
Het maakt geen enkel verschil of je het afkeurt of nietquote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je afkeuren dat anderen een lakse houding tegenover hun lichaam hebben? Beetje als zeggen: "ik keur het af dat je niet elke dag douched". Slechte persoonlijke hygiene. Klinkt toch enorm raar?
Over het algemeen welquote:Op donderdag 11 december 2014 11:35 schreef Jelia het volgende:
[..]
The real deal is altijd beter, mag ik aannemen![]()
Ik weet niet wat gemiddeld is qua man/vrouw.
Jazeker. Op kosten van de baas ook nog, genot.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je even haten op feminisme en dikkertjes?
Het is allebei niets.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
Waarom die haat op feminisme? Zien jullie het verschil niet tussen een feminist en een feminazi?
Dat vind ik ook zoiets. Laat die mensen gewoon.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef bamibij het volgende:
Enige wat je kan zeggen is dat dikkerdjes meer zorgkosten maken gemiddeld.
Maar verder lijkt t me echt geen pretje hoor om (zwaar) overgewicht te hebben. Alleen al dat je altijd wordt nagekeken als je een frietje haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |