Pak even een drankje en zet wat sombere muziek op.quote:Op maandag 8 december 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Komt (uiteindelijk) wel goed
[..]
Dat niet.Het was een prima gesprek,alleen de strekking is duidelijk.
[..]
Ja, ik, eventjes
[..]
Ze vind me leuk en aardig,we hebben het inderdaad gezellig, maar ze heeft geen vlinders. Nu heeft ze die sowieso maar 1x gehad in haar leven, maar de strekking is duidelijk.
Knuf terug.quote:Op maandag 8 december 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
*knuffel voor jou*
Herkenbaar gevoel ook
quote:
Ik vind het een goede vraag anders.quote:
Nee zowel pot als nat zijn meestal vrouwen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Mannen, vrouwen, allemaal een pot nat.
Zijn we ook niet!quote:Op maandag 8 december 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, zo zijn we nooit gelijk natuurlijk.
Ik wil wel oordelen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
Ik had dit weekend wat kleding gekocht (had niets voor de winter) en ik twijfel nu de hele tijd of het me wel of niet goed staat.
![]()
Pics.quote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
Ik had dit weekend wat kleding gekocht (had niets voor de winter) en ik twijfel nu de hele tijd of het me wel of niet goed staat.
![]()
van jezelf weet ik niet, maar Royco1 approves.quote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Jelia het volgende:
Zou ik nu nog een pizza mogen maken van mezelf?
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
![]()
Dat werkt niet, daar heb ik ervaring meequote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pak even een drankje en zet wat sombere muziek op.
Even schelden op vrouwen en de wereld. je hand kapot slaan op een verkeersbord en je kunt er weer tegen.
Thxs for the support, al geloof ik er niet zo in.quote:
Beide liefde, maar voor de 1 net iets meer dan voor de ander. Niet echt discriminatie volgens mij.quote:
quote:
Wij zijn lief en zachtquote:
Zal het doorgeven aan Jeliaquote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
van jezelf weet ik niet, maar Royco1 approves.
Ik had het wel aan Hep gevraagd. Zegt hij bij één shirtje wel: "Wow, hierin komen je tieten wel goed in uit. Deze moet je houden".quote:
En ik ben lief en heb iets hards.quote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beide liefde, maar voor de 1 net iets meer dan voor de ander. Niet echt discriminatie volgens mij.
[..]
[..]
Wij zijn lief en zacht
quote:
O nee, dat vind ik eng.quote:
Duidelijk toch.quote:Op maandag 8 december 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het wel aan Hep gevraagd. Zegt hij bij één shirtje wel: "Wow, hierin komen je tieten wel goed in uit. Deze moet je houden".
Natte man:quote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee zowel pot als nat zijn meestal vrouwen.
Wel eerlijk!quote:Op maandag 8 december 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het wel aan Hep gevraagd. Zegt hij bij één shirtje wel: "Wow, hierin komen je tieten wel goed in uit. Deze moet je houden".
Ik denk dat jij met deze opmerking prima mijn punt voor mij maaktquote:Op maandag 8 december 2014 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik ben lief en heb iets hards.
Dus je punt is?
Dat kan. Daar kan ik je verder niet mee helpen helaas.quote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat werkt niet, daar heb ik ervaring mee
[..]
Thxs for the support, al geloof ik er niet zo in.
Just do it.quote:
Ja, maar mijn buikje was ook wel zichtbaar. Niet dat die niet altijd zichtbaar is, maar soms komt die wat prominenter naar voren. Maar het is wel een shirt met een leuke print. Struggles.quote:
Jij houdt niet van harde dingen?quote:Op maandag 8 december 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met deze opmerking prima mijn punt voor mij maakt
Zo vervelend is dat, objectieve mensen vinden lijkt een onmogelijke opgavequote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
![]()
Houd ik van.quote:
Ik wist wel dat je pot was.quote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beide liefde, maar voor de 1 net iets meer dan voor de ander. Niet echt discriminatie volgens mij.
[..]
[..]
Wij zijn lief en zacht
quote:Op maandag 8 december 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natte man:
[ afbeelding ]
Pol Pot, ook man:
[ afbeelding ]
Moet ik nu nog foto's gaan maken?quote:
Maar dat verwachten ze hier van mij.quote:Op maandag 8 december 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik vind soms de bijpassende opmerkingen wat minder gepast.
Een paar van mijn huisgenoten ook, dus ik hou hem maar zoveel mogelijk uit de woonkamer.quote:Op maandag 8 december 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind ze lief, maar ben allergisch.
Jup.quote:Op maandag 8 december 2014 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo vervelend is dat, objectieve mensen vinden lijkt een onmogelijke opgave
I know. Ooit komt t vast goedquote:Op maandag 8 december 2014 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan. Daar kan ik je verder niet mee helpen helaas.
Ja, maar de prijskaartjes zitten er nog aan. Het kan nog terug.quote:Op maandag 8 december 2014 23:38 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet het dragen. Daarvoor heb je het namelijk gekocht
Ik weet naar welk shirt je het meest uitkijktquote:
Ik ben altijd eerlijk als iemand mij zoiets vraagt.quote:Op maandag 8 december 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup.
Mijn moeder is altijd wel heel eerlijk. Dat is fijn. Maar soms lijkt ze dan wel weer wat ouderwets. Dat ze niet weet dat sommige kleren bijvoorbeeld wat losser hoort te vallen. Dan zegt ze meteen dat het te groot is.
It's a burdenquote:Op maandag 8 december 2014 23:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk als iemand mij zoiets vraagt.
Te eerlijk voor sommige
Ja okay, ik was even vergeten dat je natuurlijk je goede bad boy reputatie hebt hoog te houden.quote:Op maandag 8 december 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat verwachten ze hier van mij.
In het echt ben ik heel anders natuurlijk.
Ik waardeer dat juist. Liever dat het even pijn doet dan dat ik maanden voor lul loop tot dat ik zelf door heb dat het inderdaad niet staat.quote:Op maandag 8 december 2014 23:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk als iemand mij zoiets vraagt.
Te eerlijk voor sommige
Is het iets wat je normaal niet draagt maar wel gekocht hebt en daarom twijfelt?quote:Op maandag 8 december 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar de prijskaartjes zitten er nog aan. Het kan nog terug.
juist.quote:Op maandag 8 december 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja okay, ik was even vergeten dat je natuurlijk je goede bad boy reputatie hebt hoog te houden.
Ik twijfel omdat ik heel vaak iets koop wat me leuk lijkt, maar na een tijdje dragen denk ik: "Meh, ik heb geen stijl/smaak".quote:Op maandag 8 december 2014 23:41 schreef rival het volgende:
[..]
Is het iets wat je normaal niet draagt maar wel gekocht hebt en daarom twijfelt?
Of vind je het leuk maar twijfel je vanwege de rest van de wereld?
Daar ben ik zo slecht in. Dingen bij elkaar zoeken die matchen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
Soms kom je erachter dat iets wat je gekocht hebt eigenlijk niet staat, tenzij je dat ene getailleerde zwarte jasje er ook bij zou kopen. En zo blijf je naar de winkel gaan.
Struggles.
Ik vertel iemand rustig dat ze het imho beter terug kunnen brengen als dat zo is...quote:Op maandag 8 december 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik waardeer dat juist. Liever dat het even pijn doet dan dat ik maanden voor lul loop tot dat ik zelf door heb dat het inderdaad niet staat.
Kom dan maar op met de foto'squote:Op maandag 8 december 2014 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik twijfel omdat ik heel vaak iets koop wat me leuk lijkt, maar na een tijdje dragen denk ik: "Meh, ik heb geen stijl/smaak".Dus ben nu telkens bang voor een miskoop.
Ik zei net al, ik heb geen goede spiegel hier. Ik kan geen foto's maken waar ik helemaal op sta. En ik heb nu niemand hier die foto's van mij kan maken.quote:
Je moet zo'n meisje in de winkel matchende spullen voor je laten zoeken, als het een beetje rustig is hoef je zelf niet eens door de winkel te lopen maar komt ze gewoon dingen langsbrengen bij het pashokjequote:Op maandag 8 december 2014 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik zo slecht in. Dingen bij elkaar zoeken die matchen.En soms matchen ze het in de winkel al met iets, maar dan ben ik zo eigenwijs dat niet te kopen want dan vind ik mezelf niet origineel.
Ik koop rustig de gehele 'paspop' als ze die leuk aangekleed hebben...quote:Op maandag 8 december 2014 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik zo slecht in. Dingen bij elkaar zoeken die matchen.En soms matchen ze het in de winkel al met iets, maar dan ben ik zo eigenwijs dat niet te kopen want dan vind ik mezelf niet origineel.
Yats woont vlakbijquote:Op maandag 8 december 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei net al, ik heb geen goede spiegel hier. Ik kan geen foto's maken waar ik helemaal op sta. En ik heb nu niemand hier die foto's van mij kan maken.
Ik moet er altijd goed op letten dat ik iets koop wat vrouwelijk is. Vroeger liep ik er te mannelijk bij.quote:Op maandag 8 december 2014 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je nog ff twijfelenquote:Op maandag 8 december 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei net al, ik heb geen goede spiegel hier. Ik kan geen foto's maken waar ik helemaal op sta. En ik heb nu niemand hier die foto's van mij kan maken.
Dit klinkt heel erg bekend helaas. Boeide mij toen ook echt niet wat ik aan had. Nu iets meer, maar nog zeer weinig eigenlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet er altijd goed op letten dat ik iets koop wat vrouwelijk is. Vroeger liep ik er te mannelijk bij.
Wel een goede tip. Hoewel ik vaak winkel in drukke ketens waar het goedkoop is. Dan heeft niemand echt tijd om te helpen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet zo'n meisje in de winkel matchende spullen voor je laten zoeken, als het een beetje rustig is hoef je zelf niet eens door de winkel te lopen maar komt ze gewoon dingen langsbrengen bij het pashokje
Hahaha wat dan?quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me een beetje een junkie.
Ik vind het al een paar maanden het verkeerde moment om te stoppen met blowen
Haha Miss Etam.quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een goede tip. Hoewel ik vaak winkel in drukke ketens waar het goedkoop is. Dan heeft niemand echt tijd om te helpen.
Al was ik laatst wel in de Miss Etam (ja, lach maar mensen) en toen was er een erg lief vrouwtje dat een prachtige broek voor me heeft gevonden.
En ik heb altijd moeite met broeken vinden die goed passen en leuk staan. En de broek was ook nog eens afgeprijsd, dus ik nam er gelijk twee.
Strak in je trainingspak?quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg bekend helaas. Boeide mij toen ook echt niet wat ik aan had. Nu iets meer, maar nog zeer weinig eigenlijk.
Misschien kunnen we elkaar KO slaan? Alleen eer ik daar ben dan is het weer een uur laterquote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef artelligence het volgende:
Ik kan niet slapen.
Dus ga ik maar fok!ken. Ook niet verstandig, wekker gaat over 6 uurtjes. Wie komt me KO slaan?
Oh en deze voor yats:
Maar wat niet is, kan nog komen. Tenzij je er geen zin meer in hebt natuurlijk.
Lekker butchquote:Op maandag 8 december 2014 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet er altijd goed op letten dat ik iets koop wat vrouwelijk is. Vroeger liep ik er te mannelijk bij.
Ze hebben daar leuke spullen, je moet er alleen zo goed zoeken tussen alle veel te kleurige oudewijvenkleren. Ook hebben ze maar weinig kleinere maten vaak, dus ik koop bij hun bijna alleen online.quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een goede tip. Hoewel ik vaak winkel in drukke ketens waar het goedkoop is. Dan heeft niemand echt tijd om te helpen.
Al was ik laatst wel in de Miss Etam (ja, lach maar mensen) en toen was er een erg lief vrouwtje dat een prachtige broek voor me heeft gevonden.
En ik heb altijd moeite met broeken vinden die goed passen en leuk staan. En de broek was ook nog eens afgeprijsd, dus ik nam er gelijk twee.
Dat weiger ik principieel. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik vind het dan te saai en standaard omdat zo'n pop het al aan heeft.quote:Op maandag 8 december 2014 23:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik koop rustig de gehele 'paspop' als ze die leuk aangekleed hebben...
Is nog mijn maat ook dus ik kan dat letterlijk kopen
Die moet morgen gewoon weer werken.quote:
Ik koop wel eens shirts van de mannenafdeling. Omdat er geen vrouwelijke variant van is.quote:Op maandag 8 december 2014 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom stoppen? Minderen geen optie?quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me een beetje een junkie.
Ik vind het al een paar maanden het verkeerde moment om te stoppen met blowen
Dan vind ik dat ik mijn slaap hard nodig heb vanwege een drukke week, of dat ik het verdiend heb omdat ik zo hard gewerkt hebquote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Jelia het volgende:
[..]
Hahaha wat dan?
Krijg ik nu ook wel zin an!
*stapt in de auto*quote:Op maandag 8 december 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Mjeh, dat is weer een uur later inderdaad. Wel goed idee overigens. Gewoon keihard met de hoofden tegen elkaar beuken en bij elkaar KO in de armen vallen en slapen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kunnen we elkaar KO slaan? Alleen eer ik daar ben dan is het weer een uur later
En nu zijn het cocktailjurkjes?quote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, nee dat niet (gelukkig). Gewoon veel simpele shirtjes zonder echt pasvorm ofzo.
Zolang je niet wilt stoppen gaat het ook niet lukken, dus steek er nog maar eentje opquote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ik mijn slaap hard nodig heb vanwege een drukke week, of dat ik het verdiend heb omdat ik zo hard gewerkt heb
Dus ik steek er nog maar eentje op
Hahaha you go!quote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ik mijn slaap hard nodig heb vanwege een drukke week, of dat ik het verdiend heb omdat ik zo hard gewerkt heb
Dus ik steek er nog maar eentje op
Staat toch bekend als zo'n huismoeder-met-kort-pittig-kapsel-winkel?quote:Op maandag 8 december 2014 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha Miss Etam.
Wat is daar grappig aan?
Ja, dat inderdaad. Ik heb juist wel een wat grotere maat, dus ze hebben wel altijd iets in mijn maat. Alleen vind ik te stijl vaak te truttig.quote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hebben daar leuke spullen, je moet er alleen zo goed zoeken tussen alle veel te kleurige oudewijvenkleren. Ook hebben ze maar weinig kleinere maten vaak, dus ik koop bij hun bijna alleen online.
en wat wordt de volgende gewaagde stap?quote:Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, I wish. Ik zei dat het nu iets beter was geworden. Soms zit er zowaar een pasvorm in.
Ik kan het altijd wel bij één houden. Maar ik draai dan ook niet zelf en koop van die dure voorgedraaide. Dus mijn portemonnee houdt me tegen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik ben een beetje zwak, als er op een dag een is gerookt, komen er toch wel meer
Dank je, ooit komt t vast goed, al is daten duidelijk niet mijn ding. Als in, alle vrouwen vinden me leuk en gezellig, maar net niet leuk genoeg blijkbaar. Het is niet anders, ik ben gewoon net als Belgie, leuk maar net niet de plek waar je wil zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef artelligence het volgende:
Ik kan niet slapen.
Dus ga ik maar fok!ken. Ook niet verstandig, wekker gaat over 6 uurtjes. Wie komt me KO slaan?
Oh en deze voor yats:
Maar wat niet is, kan nog komen. Tenzij je er geen zin meer in hebt natuurlijk.
Geen idee nog.quote:Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef rival het volgende:
[..]
en wat wordt de volgende gewaagde stap?
Je hebt toch een elektrische deken?quote:
Ik ben een man he, vrouwenwinkels interesseren mij helemaal niks.quote:Op maandag 8 december 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat toch bekend als zo'n huismoeder-met-kort-pittig-kapsel-winkel?
[..]
Ja, dat inderdaad. Ik heb juist wel een wat grotere maat, dus ze hebben wel altijd iets in mijn maat. Alleen vind ik te stijl vaak te truttig.
Pas in de middagquote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weiger ik principieel. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik vind het dan te saai en standaard omdat zo'n pop het al aan heeft.
[..]
Die moet morgen gewoon weer werken.
[..]
Ik koop wel eens shirts van de mannenafdeling. Omdat er geen vrouwelijke variant van is.
[..]
Waarom stoppen? Minderen geen optie?
Had ik in mijn oude huis. Heb ze teruggegeven aan mijn nichtje.quote:Op maandag 8 december 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt toch een elektrische deken?
Ik heb Bogie voor als het echt koud is.
Kan je nog wel van een bepaalde reputatie afweten.quote:Op maandag 8 december 2014 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een man he, vrouwenwinkels interesseren mij helemaal niks.
Ja, dat is wel een dure grap.quote:Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het altijd wel bij één houden. Maar ik draai dan ook niet zelf en koop van die dure voorgedraaide. Dus mijn portemonnee houdt me tegen.
Misschien de eerste dates toch te afwachtend?quote:Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dank je, ooit komt t vast goed, al is daten duidelijk niet mijn ding. Als in, alle vrouwen vinden me leuk en gezellig, maar net niet leuk genoeg blijkbaar. Het is niet anders, ik ben gewoon net als Belgie, leuk maar net niet de plek waar je wil zijn.
In theorie zou dat kunnen ja.quote:Op maandag 8 december 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan je nog wel van een bepaalde reputatie afweten.
Extra deken op bed? Lagen hebben is vaak de truc.quote:Op maandag 8 december 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik in mijn oude huis. Heb ze teruggegeven aan mijn nichtje.
quote:Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dank je, ooit komt t vast goed, al is daten duidelijk niet mijn ding. Als in, alle vrouwen vinden me leuk en gezellig, maar net niet leuk genoeg blijkbaar. Het is niet anders, ik ben gewoon net als Belgie, leuk maar net niet de plek waar je wil zijn.
Waar de baron de koning isquote:Op maandag 8 december 2014 23:52 schreef Jelia het volgende:
Yats ik ken je niet, maar dit klinkt wel als typisch type friendzone.
Ik denk dat we dat misschien wel kunnen weglaten.quote:Op maandag 8 december 2014 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien de eerste dates toch te afwachtend?
Ik heb laptopje op schoot nu. Knieën zijn al warmquote:Op maandag 8 december 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Extra deken op bed? Lagen hebben is vaak de truc.
Nee, daar lag het niet aan. Ze word gewoon niet snel verliefd (1x in haar leven tot nu toe) en mist dus de kriebels.quote:Op maandag 8 december 2014 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien de eerste dates toch te afwachtend?
Nou vooruit, als jij dat denkt dan ga ik daar in mee.quote:Op maandag 8 december 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat misschien wel kunnen weglaten.
Maak je wel een move? Plaag je haar wel een beetje? Want als je alleen gezellig doet kom je er niet he!quote:Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit, als jij dat denkt dan ga ik daar in mee.
Ik heb het dit jaar ook een paar keer mogen aanhorenquote:Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil ook zelf leren draaien. Werd me aangeraden dan met shag te oefenen, maar ben bang dat ik die ga oproken. Aangezien ik wel een ex-roker ben. Sort of. Want blowen is op zich ook roken.quote:Op maandag 8 december 2014 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een dure grap.
Ik draaide ook nooit zelf, tot ik voor mijn studie op veldwerk moest en er pro in werd
Sindsdien heb ik denk ik maar weinig dagen overgeslagen.
Silver haze
Heb ik iets gemist of ... ?quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet meer hoe dat voelt hoor, verliefdheid
quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Hoeveel rookte je? En ook shag of alleen sigaretten?quote:Op maandag 8 december 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook zelf leren draaien. Werd me aangeraden dan met shag te oefenen, maar ben bang dat ik die ga oproken. Aangezien ik wel een ex-roker ben. Sort of. Want blowen is op zich ook roken.
Eng kan ik me herinnerenquote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Jij en Newb zijn uit elkaar?quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen sigaren/sigaretten. Maar als ik echt wil zal shag er ook wel ingaan.quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel rookte je? En ook shag of alleen sigaretten?
jij was toch harstikke in love?quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Mja, ik denk dat ik wel zoiets gehad heb toen ik 14 was, iemand zo leuk vinden dat ik er naar van werd.quote:
Klopt!quote:Op maandag 8 december 2014 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je niet weet of zij dat ook is wel ja.
Ah, op die fiets. Echt naar word ik ook niet meer van verliefdheid, maar krijg nog wel warme kriebels en dat soort dingen. Gewoon fijn.quote:Op maandag 8 december 2014 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik wel zoiets gehad heb toen ik 14 was, iemand zo leuk vinden dat ik er naar van werd.
Sindsdien niet meer dat extreme gehad, nu kan ik mensen gewoon heel leuk vinden.
quote:
Kan wel risky zijn dan.quote:Op maandag 8 december 2014 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen sigaren/sigaretten. Maar als ik echt wil zal shag er ook wel ingaan.
Ik denk 10 per dag.
Ja, good luck.quote:Op maandag 8 december 2014 23:59 schreef artelligence het volgende:
Yvie, het duurt te lang. Ik ga het op eigen kracht proberen. (Huehuehue).
Dat zou ik wel weer eens willen (om daarna waarschijnlijk te zeggen dat ik dat nooit meer wil, maar dat zie ik dan wel weer).quote:Op maandag 8 december 2014 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was ik wel hoor, maar niet op de manier van toen ik nog een jong pubertje was
Nee, dat niet eigenlijk. Vandaar dat ik ook niet gestopt ben met blowen. Die twee dingen kon ik nog wel scheiden. En blowen doe ik alleen in het weekend. Een joint delen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan wel risky zijn dan.
Maar als je van joints niet echt de neiging krijgt weer tabak te gaan roken valt het nog wel mee denk ik.
verliefd worden kan ook op latere leeftijd prima hoorquote:Op maandag 8 december 2014 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was ik wel hoor, maar niet op de manier van toen ik nog een jong pubertje was
Ik door de jaren heen best wel vaak, Mja meestal eenrichtingsverkeerquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:01 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik maar 1 keer echt verliefd ben geweest.
Ja, ik tease genoeg. Alleen die move wil nog weleens achterwege blijven als ik de kans laag inschat dat de vrouw dat wilquote:Op maandag 8 december 2014 23:55 schreef rival het volgende:
[..]
Maak je wel een move? Plaag je haar wel een beetje? Want als je alleen gezellig doet kom je er niet he!
Tenzij je zo mooi als ik ben natuurlijk
Dit is de vierde keer dat ik het dit jaar hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 23:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar ook een paar keer mogen aanhoren![]()
"Ik wil nog wel eens als vrienden afspreken, maar niet meer dan dat."
Achteraf ook beter om dat redelijk snel te horen. Maar op het moment niet leuk. Beter dat je het nu weet, yats.
dat kan erger, iemand op Facebook terugvinden waar je 20 jaar terug verliefd op was.. Damn dat hadden goede herinneringen moeten blijvenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie de jongen waarop ik op mijn 14e verliefd was nog wel regelmatig, kan me er totaal niets meer bij voorstellen
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeilijk te zeggen achteraf.
Op het moment heb ik wel iets van: Ja, ik ben verliefd op die persoon.
Later denk je: Was dat echte verliefdheid? Het voelde anders dan deze keer.
Ben je wel zelfverzekerd? Ook in je houding?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik tease genoeg. Alleen die move wil nog weleens achterwege blijven als ik de kans laag inschat dat de vrouw dat wil
[..]
Dit is de vierde keer dat ik het dit jaar hoor.
In kan het niet echt bij weekenden houden helaas. En een gedeelde voorgedraaide joint word ik ook niet echt meer stoned vanquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat niet eigenlijk. Vandaar dat ik ook niet gestopt ben met blowen. Die twee dingen kon ik nog wel scheiden. En blowen doe ik alleen in het weekend. Een joint delen.
Jij liever dan ik. Gelukkig had ik dat met deze date (nog) niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou ik wel weer eens willen (om daarna waarschijnlijk te zeggen dat ik dat nooit meer wil, maar dat zie ik dan wel weer).
Ja kijk maar uit. Voor je het weet ben je een verkrachter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik tease genoeg. Alleen die move wil nog weleens achterwege blijven als ik de kans laag inschat dat de vrouw dat wil
[..]
Dit is de vierde keer dat ik het dit jaar hoor.
Dat dus...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik door de jaren heen best wel vaak, Mja meestal eenrichtingsverkeer
Hehehe.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of: Verliefd? Op hem? Hahahahaha, silly girl.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In kan het niet echt bij weekenden houden helaas. En een gedeelde voorgedraaide joint word ik ook niet echt meer stoned van
Het verbaast me vooral dat ik hem jaren niet gezien had maar hij een soort mannelijke kloon van me lijkt te zijn, ook een piratenmetal luisterende stoner met een Lord of the Rings obsessiequote:Op dinsdag 9 december 2014 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat kan erger, iemand op Facebook terugvinden waar je 20 jaar terug verliefd op was.. Damn dat hadden goede herinneringen moeten blijven
Ja, tot het moment waarop de move eventueel kan. Ik mis signalen en hints vaak.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:05 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ben je wel zelfverzekerd? Ook in je houding?
Maanden na einde relatie/verliefdheid. Dan snap ik ineens niet meer waarom ik verliefd kon worden op die persoon. Lijkt dan zo ... onwerkelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Dat is bij mij meestal pas nadat ik de afwijzing binnen heb.
dat ken ik, en dan later horen via via dat ze zo verliefd op me wasquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, tot het moment waarop de move eventueel kan. Ik mis signalen en hints vaak.
Voilà, problem found. Now fix itquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, tot het moment waarop de move eventueel kan. Ik mis signalen en hints vaak.
De roze bril is af, he?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maanden na einde relatie/verliefdheid. Dan snap ik ineens niet meer waarom ik verliefd kon worden op die persoon. Lijkt dan zo ... onwerkelijk.
Right...Want zo ben ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja kijk maar uit. Voor je het weet ben je een verkrachter.
Kun jij ze me uitleggen?quote:
Ja. Voelt ergens zo hypocriet van mezelf dan. Ik kan er nooit zo goed mee omgaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De roze bril is af, he?
Ineens zie je alle fouten, alle oneffenheden, alle domme dingen die hij zegt.
Daar was niet iedereen het mee eens in het begin.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Gaaf trouwens dat deze sc na een lang, stil, kwijnend bestaan weer zo druk is
Owwwww dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was niet iedereen het mee eens in het begin.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was niet iedereen het mee eens in het begin.
Tja,als vrouw heb je het wat dat betreft makkelijker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:12 schreef Jelia het volgende:
[..]
Niet zo haperen. Gewoon doortastend zijn en niet afwachtend opstellen.
Nu komen alle vrouwen dat weer ontkennen hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
Tja,als vrouw heb je het wat dat betreft makkelijker.
Dat is bullshit hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
Je kent ons!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu komen alle vrouwen dat weer ontkennen hoor
Makkelijker om IEMAND te vinden, maar misschien des te moeilijker om de JUISTE persoon te vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
AMEN!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Makkelijker om IEMAND te vinden, maar misschien des te moeilijker om de JUISTE persoon te vinden.
Je hebt me anders nog steeds niet uitgevraagdquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat is bullshit hoor.
Toon vaak genoeg initiatief
Dat geldt voor foksters wellicht, maar voor de meeste vrouwen helaas niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat is bullshit hoor.
Toon vaak genoeg initiatief
De juiste vinden is voor mannen net zo lastig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Makkelijker om IEMAND te vinden, maar misschien des te moeilijker om de JUISTE persoon te vinden.
Komt door die lelijke auto's die je postquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt me anders nog steeds niet uitgevraagd
dat zie je van jezelf toch nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:18 schreef Fera het volgende:
Ik niet overigens, ik ben op de één of andere manier vrij aantrekkelijk. Schijnt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Yay sinterklaasviering was leuk.Waarom zag ik er ook al weer tegenop.
Dus je valt op de auto en niet op de man?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:19 schreef Jelia het volgende:
[..]
Komt door die lelijke auto's die je post
Nee, klopt. Het is me serieus een raadsel waarom ik het altijd voor elkaar krijg (zonder arrogant te zijn). But then again, soms ga ik er ook wel weer te snel in mee en had ik beter gas terug kunnen nemen.quote:
Ligt misschien aan het type vrouw waar je op valt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat geldt voor foksters wellicht, maar voor de meeste vrouwen helaas niet.
[..]
De juiste vinden is voor mannen net zo lastig.
Jellyquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
He shit, gaat het hier nu ook al over verliefdheid. Hou eens op met jaloers maken.Mijn verliefdheidshormoon is kapot.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
He shit, gaat het hier nu ook al over verliefdheid. Hou eens op met jaloers maken.Mijn verliefdheidshormoon is kapot.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu komen alle vrouwen dat weer ontkennen hoor
Je klinkt als Rhubarbquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ligt misschien aan het type vrouw waar je op valt.
Mijn vriendinnen zijn net zo nl.
Ik zou zeggen, stel ze eens aan me voor. Op 2 dates na heb ik dit jaar alleen maar vrouwen gedate die vrij onduidelijk waren. Toevallig waren dat beide fokstersquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ligt misschien aan het type vrouw waar je op valt.
Mijn vriendinnen zijn net zo nl.
Wil best m'n wishlist plaatsen maar geloof niet dat er fokkers zijn die daar aan voldoenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je valt op de auto en niet op de man?
Punten die er op staan waar ik niet aan voldoe zijn dan ook compleet overbodig in een man.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:21 schreef Jelia het volgende:
[..]
Wil best m'n wishlist plaatsen maar geloof niet dat er fokkers zijn die daar aan voldoen
Ben bang dat jij niet aan hun ideaalbeeld voldoet. Sorryquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stel ze eens aan me voor. Op 2 dates na heb ik dit jaar alleen maar vrouwen gedate die vrij onduidelijk waren. Toevallig waren dat beide foksters
Haar, voetbalinzicht...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Punten die er op staan waar ik niet aan voldoe zijn dan ook compleet overbodig in een man.
Story of my life...Serieus...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:22 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ben bang dat jij niet aan hun ideaalbeeld voldoet. Sorry
Als je date het wel zou zien zitten, denk je dat het dan iets geworden was? Want voor zover ik weet, waren er geen kriebels van beide kanten toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stel ze eens aan me voor. Op 2 dates na heb ik dit jaar alleen maar vrouwen gedate die vrij onduidelijk waren. Toevallig waren dat beide foksters
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Story of my life...Serieus...
Wat voor man zoeken ze wel niet? Ze zijn toch niet het prototype golddigger?
Het is jullie van harte gegund.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij gaan kampioen worden Kaneel.
Ik voel het
Ik krijg sowieso nooit snel kriebels. Al was dit wel het type vrouw waar ik op val.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je date het wel zou zien zitten, denk je dat het dan iets geworden was? Want voor zover ik weet, waren er geen kriebels van beide kanten toch?
Als dat zo is hoef je er ook niet over in te zitten.
Een stoere knappe sportieve zelfverzekerde man met humor en een goede babbel die tegengas kan geven. Liefst met 20cm en een goede baan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Story of my life...Serieus...
Wat voor man zoeken ze wel niet? Ze zijn toch niet het prototype golddigger?
sommige vrouwen hebben 'het' gewoonquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het is me serieus een raadsel waarom ik het altijd voor elkaar krijg (zonder arrogant te zijn). But then again, soms ga ik er ook wel weer te snel in mee en had ik beter gas terug kunnen nemen.
Zoiets.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een stoere knappe sportieve zelfverzekerde man met humor en een goede babbel die tegengas kan geven. Liefst met 20cm en een goede baan.
Tja je moet jezelf zijn uiteraard, maar dat 'jezelf' moet wel even gedefinieerd worden natuurlijkquote:
Die goede baan is tegenwoordig nog weleens een probleem.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een stoere knappe sportieve zelfverzekerde man met humor en een goede babbel die tegengas kan geven. Liefst met 20cm en een goede baan.
Wauw Fax!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet te doen zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee of ik het zo zou omschrijven.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige vrouwen hebben 'het' gewoon
Waarom zou je zonodig over iemand heen willen lopen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:26 schreef Jelia het volgende:
Vooral tegengas ja. Al die slampampers waar je overheen loopt
Oh oke, dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso nooit snel kriebels. Al was dit wel het type vrouw waar ik op val.
Dat heb ik nu nooit, en de meeste mannen die interesse in me hebben getoond vond ik maar rare snuiters.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het is me serieus een raadsel waarom ik het altijd voor elkaar krijg (zonder arrogant te zijn). But then again, soms ga ik er ook wel weer te snel in mee en had ik beter gas terug kunnen nemen.
Soms gaat dat vanzelf. Dan bieden ze zich aan als deurmat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou je zonodig over iemand heen willen lopen?
als ze zeuren moet je ze op hun plek zetten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te willen, dat gaat gewoon vanzelf.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Als'quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:28 schreef perro. het volgende:
[..]
als ze zeuren moet je ze op hun plek zetten.
dat kan je het beste aan voorgaande veroveringen vragenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee of ik het zo zou omschrijven.
Niet. Dat wil je juist niet. Ik iig niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien kun je dan iets beter rationaliseren dan ik. Hoewel er geen gevallen zijn waar ik echt spijt van heb. Misschien spijt dat ik te snel ben gegaan, maar niet spijt van de verliefdheid zelf. Als ik echt ga nadenken kan ik van elke persoon wel bedenken waarom ze mijn interesse trokken. Ook al weet ik dat het complete plaatje nooit zou werken, dat ene 'iets' wat ze hadden zie ik nog steeds.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik nu nooit, en de meeste mannen die interesse in me hebben getoond vond ik maar rare snuiters.
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te willen, dat gaat gewoon vanzelf.
Ik denk niet dat die daar een zinnig antwoord op kunnen geven. Zeker omdat hun gevoelens voor mij ook alweer verleden tijd zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat kan je het beste aan voorgaande veroveringen vragen
Er zit ook een mute knop op hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef perro. het volgende:
[..]
tja. wanneer ze de hele dag door zeuren moet je er al niet aan beginnen natuurlijk.
Genoeg rampgevallen met een relatie hoor. Mannelijk en vrouwelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef Jelia het volgende:
[..]
Niet. Dat wil je juist niet. Ik iig niet.
En Yats, als je onzeker over jezelf bent dan begrijp ik dat je geen chick kan regelen. Ga dan eerst aan jezelf werken zou ik zeggen
karakter veranderen is moeilijk, onnatuurlijk gedrag wordt ook niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef Jelia het volgende:
[..]
En Yats, als je onzeker over jezelf bent dan begrijp ik dat je geen chick kan regelen. Ga dan eerst aan jezelf werken zou ik zeggen
Die relaties verlopen meestal ook niet zo soepel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Genoeg rampgevallen met een relatie hoor. Mannelijk en vrouwelijk.
Oh, iedereen heeft ook wel iets leuks hoor, maar dat vind ik gewoon niet genoeg om iemand ook als leuk te bestempelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kun je dan iets beter rationaliseren dan ik. Hoewel er geen gevallen zijn waar ik echt spijt van heb. Misschien spijt dat ik te snel ben gegaan, maar niet spijt van de verliefdheid zelf. Als ik echt ga nadenken kan ik van elke persoon wel bedenken waarom ze mijn interesse trokken. Ook al weet ik dat het complete plaatje nooit zou werken, dat ene 'iets' wat ze hadden zie ik nog steeds.En dat is bij elke man weer anders.
quote:
noem het wat je wil, maar veranderen is makkelijker gezegd dan gedaanquote:
Je mist alleen dat zelfverzekerde nogquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij mij is dat dus in het verleden wel genoeg geweest om me te kunnen charmeren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, iedereen heeft ook wel iets leuks hoor, maar dat vind ik gewoon niet genoeg om iemand ook als leuk te bestempelen.
Je hebt het zelf in de hand.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
noem het wat je wil, maar veranderen is makkelijker gezegd dan gedaan
Beetje jammer alleen dat hij dat zelf niet gelooft.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:33 schreef rival het volgende:
[..]
Je mist alleen dat zelfverzekerde nog
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:33 schreef rival het volgende:
[..]
Je mist alleen dat zelfverzekerde nog
Dat het niet makkelijk is om aan te werken is wéér wat anders.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
noem het wat je wil, maar veranderen is makkelijker gezegd dan gedaan
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Beetje een dooddoener ook, zo'n uitspraak.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat het niet makkelijk is om aan te werken is wéér wat anders.
Lijkt me voor zich spreken dat je eerst gelukkig moet zijn met jezelf voor het wil werken met een ander.
Toevallig vandaag nog besproken hier.
Dan heb je een positieve houding tegenover mensen die je niet kent.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is dat dus in het verleden wel genoeg geweest om me te kunnen charmeren.En in sommige gevallen bleek dat het enige te zijn wat leuk aan ze was, maar vaak genoeg bleek er nog veel meer achter te zitten waardoor die persoon nog leuker bleek te zijn dan ik dacht.
Gek genoeg de personen waar ik het minste van verwachtte (klinkt ergens zo cru), daar ben ik het meest door verrast. Op een positieve manier.
Makkelijk gezegd...Sorry. Alsof ik dat niet al tijden doe. En soms heb ik die 'fuck it instelling' wel en gebeurd er iets.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef Jelia het volgende:
[..]
Gelukkig zijn met jezelf is wel een beetje een vaag begrip.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Jelia het volgende:
[..]
Lijkt me voor zich spreken dat je eerst gelukkig moet zijn met jezelf voor het wil werken met een ander.
Dat is al vaker besproken, en zeker niet perse waar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Jelia het volgende:
[..]
Wat voor mannen tref jij?quote:
Hmmm dan ben ik een uitzonderingquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Jelia het volgende:
[..]
Zou je dat daaruit kunnen concluderen? Ik heb er nooit echt zo over nagedacht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb je een positieve houding tegenover mensen die je niet kent.
Houden zo
Misschien een dooddoener, maar wel waar. Denk ik althans.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Beetje een dooddoener ook, zo'n uitspraak.
Idem. Genoeg niet zelfverzekerde mensen die wel een relatie hebben of geregeld iemand versieren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Beetje een dooddoener ook, zo'n uitspraak.
Samen ongelukkig zijn is nog altijd beter dan alleen. Zoiets. Of het dan stand houdt is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Jelia het volgende:
[..]
Misschien een dooddoener, maar wel waar. Denk ik althans.
Jij wou zeggen dat als je ongelukkig bent met jezelf je wel gelukkig kan zijn met/ een ander gelukkig kan maken?
Eens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat hij dat zelf niet gelooft.
Je bent bereid om mensen beter te leren kennen en ze de kans te geven een positieve indruk bij jou te maken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou je dat daaruit kunnen concluderen? Ik heb er nooit echt zo over nagedacht.
Ja. Ik ken mensen die anderen gelukkig maken en zichzelf daarbij wegcijferen. Ik zeg niet dat het goed is, maar het is wel mogelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Jelia het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat als je ongelukkig bent met jezelf je wel gelukkig kan zijn met/ een ander gelukkig kan maken?
Ik ben ook niet zelfverzekerd, maar wel gelukkig in een relatie. Maar ik ben dan over het algemeen genomen ook niet ongelukkig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:39 schreef yats het volgende:
[..]
Idem. Genoeg niet zelfverzekerde mensen die wel een relatie hebben of geregeld iemand versieren.
Je gelukkig voelen wel...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent bereid om mensen beter te leren kennen en ze de kans te geven een positieve indruk bij jou te maken.
Dan zie je toch het goede in mensen, ik vind dat wel een mooie positieve instelling.
Slaap lekker en knuffelse!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:40 schreef Royco1 het volgende:
Ja mensen ik vind het hartstikke gezellig om over de liefde te lullen enzo maar ik ga toch mijn kussen maar eens knuffelen.
dat kan zekerquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat dus. Dat heb ik zelf ook ooit een keer bij een ex gehad. Daar werd ik niet gelukkig van en daarom heb ik het toen uiteindelijk met pijn in mijn hart na een jaar uit gemaakt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik ken mensen die anderen gelukkig maken en zichzelf daarbij wegcijferen. Ik zeg niet dat het goed is, maar het is wel mogelijk.
Hoeveel staan er op het Roy*e lijst voor zaterdag?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thanks Yv, maar ik zal nog wat knuffels bewaren voor jou
Ja natuurlijk..quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Zelf echt ongelukkig zijn is wel echt iets slopends voor je relatie
Ik vertrouw mezelf wel, ik vertrouw vrouwen niet meer zo.quote:
Alsof alle psychologen dezelfde consensus hebben...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:40 schreef Jelia het volgende:
nou dan zullen al die andere mensen (psychologen etc) wel poep praten.
Ja, dat is zeker waar. Maar bijvoorbeeld mijn moeder is goed in mensen gelukkig maken en het zelf niet zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Zelf echt ongelukkig zijn is wel echt iets slopends voor je relatie
Maar als je pas tijdens de relatie ongelukkig wordt, kun je er ook weinig aan doen.quote:
Idem bij mijn vader.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar. Maar bijvoorbeeld mijn moeder is goed in mensen gelukkig maken en het zelf niet zijn.
Zegt wie? Nogmaals, ik vind dat zo'n afgezaagde uitspraak. Er zal vast wel iets van wijsheid in zitten, maar het hoeft niet per se voor iedereen waar te zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:44 schreef Jelia het volgende:
Als je niet van jezelf houdt kan je ook niet van een ander houden. Of dat van een ander verwachten..
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als je pas tijdens de relatie ongelukkig wordt, kun je er ook weinig aan doen.
En dan hou je nog steeds van een ander, maar niet meer van jezelf
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:40 schreef Royco1 het volgende:
Ja mensen ik vind het hartstikke gezellig om over de liefde te lullen enzo maar ik ga toch mijn kussen maar eens knuffelen.
Sorry, maar dat is echt bullshit. Je kunt prima van een ader houden, zelfs als je zelf ongelukkig bent. Alleen zal die ander dat merken en is de kans kleiner dat het wederzijds is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:44 schreef Jelia het volgende:
Als je niet van jezelf houdt kan je ook niet van een ander houden. Of dat van een ander verwachten..
Onzin. Relaties zijn een andere kwestie, maar houden van een ander persoon kan altijd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:44 schreef Jelia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |