Duidelijk toch.quote:Op maandag 8 december 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het wel aan Hep gevraagd. Zegt hij bij één shirtje wel: "Wow, hierin komen je tieten wel goed in uit. Deze moet je houden".
Natte man:quote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee zowel pot als nat zijn meestal vrouwen.
Wel eerlijk!quote:Op maandag 8 december 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het wel aan Hep gevraagd. Zegt hij bij één shirtje wel: "Wow, hierin komen je tieten wel goed in uit. Deze moet je houden".
Ik denk dat jij met deze opmerking prima mijn punt voor mij maaktquote:Op maandag 8 december 2014 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik ben lief en heb iets hards.
Dus je punt is?
Dat kan. Daar kan ik je verder niet mee helpen helaas.quote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat werkt niet, daar heb ik ervaring mee
[..]
Thxs for the support, al geloof ik er niet zo in.
Just do it.quote:
Ja, maar mijn buikje was ook wel zichtbaar. Niet dat die niet altijd zichtbaar is, maar soms komt die wat prominenter naar voren. Maar het is wel een shirt met een leuke print. Struggles.quote:
Jij houdt niet van harde dingen?quote:Op maandag 8 december 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met deze opmerking prima mijn punt voor mij maakt
Zo vervelend is dat, objectieve mensen vinden lijkt een onmogelijke opgavequote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
Ik had dit weekend wat kleding gekocht (had niets voor de winter) en ik twijfel nu de hele tijd of het me wel of niet goed staat.
![]()
Houd ik van.quote:
Ik wist wel dat je pot was.quote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beide liefde, maar voor de 1 net iets meer dan voor de ander. Niet echt discriminatie volgens mij.
[..]
[..]
Wij zijn lief en zacht
quote:Op maandag 8 december 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natte man:
[ afbeelding ]
Pol Pot, ook man:
[ afbeelding ]
Moet ik nu nog foto's gaan maken?quote:
Maar dat verwachten ze hier van mij.quote:Op maandag 8 december 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik vind soms de bijpassende opmerkingen wat minder gepast.
Een paar van mijn huisgenoten ook, dus ik hou hem maar zoveel mogelijk uit de woonkamer.quote:Op maandag 8 december 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind ze lief, maar ben allergisch.
Jup.quote:Op maandag 8 december 2014 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo vervelend is dat, objectieve mensen vinden lijkt een onmogelijke opgave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |