Optimist en daarom hoop ik dat je leeg zegt zodat ik er gewoon bier in kan doen,quote:
Dan moet ik wel blijven slapenquote:Op maandag 8 december 2014 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het prima, iedereen is welkom
De woonkamer moet dan wel weer een keer ontdooid worden vrees ik
Het is niet meer goedgekomen sinds ik vorige week iets heb laten aanbranden en de ramen en deuren een hele dag hebben opengestaan
Altijdquote:
Dat staat altijd in de koelkastquote:Op maandag 8 december 2014 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Optimist en daarom hoop ik dat je leeg zegt zodat ik er gewoon bier in kan doen,
veel lekkerder
Hoe doe je zoiets per ongeluk?!quote:Op maandag 8 december 2014 23:22 schreef Jelia het volgende:
Daar heb ik mezelf een keer per ongeluk van coma gezopen dus anijs kan ik niet meer luchten of zien.
17 zijn en na drie teugen er achter komen dat het geen water was in een longdrink.quote:
Dan moet je wel op de bank in de woonkamer slapen, mijn poes is erg harig.quote:Op maandag 8 december 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik wel blijven slapen
En ik ben gewend aan de kou.
[..]
Altijd
Awwquote:Op maandag 8 december 2014 23:23 schreef Jelia het volgende:
[..]
17 zijn en na drie teugen er achter komen dat het geen water was in een longdrink.en ik was al teut.
Komt de poes niet in de woonkamer? Dan is het goedquote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je wel op de bank in de woonkamer slapen, mijn poes is erg harig.
Tijd om naar bed te gaan merk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je wel op de bank in de woonkamer slapen, mijn poes is erg harig.
Iemand dood?quote:
Bijna nooit. Er ligt in elk geval geen haar.quote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt de poes niet in de woonkamer? Dan is het goed
Houd je niet van poesjuhsssss?!?!?!quote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt de poes niet in de woonkamer? Dan is het goed
ja 2 goals van my main man Robin.quote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Koeman net verloren zag ik. Was ook wel verwacht, maar een klein stuntje was wel leuk geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |