quote:
Daar ging mijn colaquote:
Nu word ik ook nieuwsgierig wat je wil zienquote:Op maandag 8 december 2014 21:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben bang om antwoord te geven
quote:
WTF, subliminal messaging in zo'n kinderfilmquote:
Ben jij dat?quote:
Kaneel gezien hebbende kan ik bevestigen dat hij het niet is, gelukkig.quote:
Oh ja ik moet alleen afgaan op nudies zonder gezicht dus.quote:Op maandag 8 december 2014 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kaneel gezien hebbende kan ik bevestigen dat hij het niet is, gelukkig.
quote:
Hoe vol is je inbox al?quote:Op maandag 8 december 2014 21:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh ja ik moet alleen afgaan op nudies zonder gezicht dus.
Vol gespammed door mij.quote:
Gespammed nog welquote:
Valt eigenlijk wel mee hoor.quote:
Hoi Roy.quote:
Ik snap m nietquote:Op maandag 8 december 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte een dubbel grapje met de TT
quote:
Net zoals gister.quote:
Daarom ben ik Sherlock en is Hep Watson.quote:
Je moet die tube toch eens ergens anders neerleggen.quote:
Die kaneel toch...quote:Op maandag 8 december 2014 21:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh ja ik moet alleen afgaan op nudies zonder gezicht dus.
[..]
Ze hoeven toch niet per se van jezelf te zijn?quote:
Hey Inolviquote:Op maandag 8 december 2014 21:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee hoor.
[..]
Hoi Roy.
Dat is ons niet allemaal gegeven hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
Nudies sturen.
Niet mensen kunnen inpakken met je awesome persoonlijkheid.
Jou toch wel?quote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ons niet allemaal gegeven hoor.
Alsof ik foto's van anderen ga doorsturen?quote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet per se van jezelf te zijn?
Met je interne schoonheid. Goatse.cxquote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
Nudies sturen.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met je interne schoonheid. Goatse.cx
Je moest wel lachen om mijn worstje.quote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
Nudies sturen.
Je moet blij zijn dat jij het niet bent. Die knul is zo dik daar pas jij drie keer in met room to spare.quote:
DM's openbaar maken. TR.quote:Op maandag 8 december 2014 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moest wel lachen om mijn worstje.
Zeg je dat nu omdat jofu klein is?quote:Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat jij het niet bent. Die knul is zo dik daar pas jij drie keer in met room to spare.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat jij het niet bent. Die knul is zo dik daar pas jij drie keer in met room to spare.
Maar chubby jongetjes zijn zo aandoenlijkquote:Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ohaiquote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar chubby jongetjes zijn zo aandoenlijk
Dat is niet chubby meer..quote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het woord aandoenlijk wordt door mannen meestal niet als positief ervaren.quote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hun probleemquote:Op maandag 8 december 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het woord aandoenlijk wordt door mannen meestal niet als positief ervaren.
koetsjiekoetsjiekoequote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is net als Fas voorspelde. Vaak aardig en soms gemeen = klootzak vanbinnen.quote:
Cali noemde me schattig. Ik moest ervan blozen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het woord aandoenlijk wordt door mannen meestal niet als positief ervaren.
Schattig.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cali noemde me schattig. Ik moest ervan blozen.
Wanneer je begint te waggelen als je loopt.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de grens van chubby? Wanneer wordt chubby dik?
Kutquote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer je begint te waggelen als je loopt.
Ik weet niet, voor mij moet een man best wel dik zijn voor ik hem dik vind.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de grens van chubby? Wanneer wordt chubby dik?
huehuehuequote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou je schattig willen zijn?quote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapte diss? Ben ik niet schattig dan?
Hoeft niet, ik ken een heel slank meisje met een pinguinloopjequote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind je mij dik?quote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, voor mij moet een man best wel dik zijn voor ik hem dik vind.
Maar bij vrouwen vind ik het veel eerder dik, om de een of andere reden.
Was ook niet serieus.quote:Op maandag 8 december 2014 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik ken een heel slank meisje met een pinguinloopje
Ja, bij vrouwen zie je het eerder. Kutleven.quote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cutelligence bekt lekkerder.quote:Op maandag 8 december 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat dat badass is natuurlijk. Schatteligence
Oké.quote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ego got 200 exp. Ego went to level 2!quote:
Je keek wel creepy op die foto. Beetje rapeface.quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wees eerlijk, arti als 17jarige chickmagnet was wel aandoenlijk op een bepaalde manier
Daar zorgt alcohol soms ook voorquote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Totdat ze zegt dat je penis schattig is. Dat is niet grappig.quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
Ach schattig kan ook best positief zijn.
Als een vrouw in je oor fluistert dat je schattig bent ofzo.
En er achteraan dat ze je mee naar huis wil nemen omdat ze zin heeft bijvoorbeeld.
I knowquote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Je keek wel creepy op die foto. Beetje rapeface.
Dus daar ging het fout...quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Totdat ze zegt dat je penis schattig is. Dat is niet grappig.
Hmm. Ergens wanneer de onderkin niet meer weggaat bij het omhoog kijken, denk ikquote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Wel een duidelijke grens tussen gewoon en chubby?
Lazer op met die regen. Ik ben daarstraks zeiknat geregend.quote:
Sommige zijn wel schattig als ze na de seks weer slap zijn. Soort van extra mini lijken ze dan, omdat ze uit moeten rusten.quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Boeiequote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Lazer op met die regen. Ik ben daarstraks zeiknat geregend.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige zijn wel schattig als ze na de seks weer slap zijn. Soort van extra mini lijken ze dan, omdat ze uit moeten rusten.
Oh, dan ben ik niet chubbyquote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm. Ergens wanneer de onderkin niet meer weggaat bij het omhoog kijken, denk ik
En dat ze begint te lachen als je je broek uit doet.quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
TMI?quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh, dan ben ik niet chubby
Het is ook een enorme inspanning natuurlijk die ze moeten leveren. Weet je hoeveel druk er op staat?quote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige zijn wel schattig als ze na de seks weer slap zijn. Soort van extra mini lijken ze dan, omdat ze uit moeten rusten.
Hehehequote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
en dan met zo'n stemmetje: "Owhh zooo schattuuuuugg"
Is het zo erg?quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat ze begint te lachen als je je broek uit doet.
En zegt dat het niet uitmaakt en dat je haar vibrator dan wel kunt gebruiken op haar.
Ja. Ik ben er zelf bij.quote:Op maandag 8 december 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het is ook een enorme inspanning natuurlijk die ze moeten leveren. Weet je hoeveel druk er op staat?
Ik ook.quote:Op maandag 8 december 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heheheik heb nu m'n eigen pener in gedachten na de seks
Die is schattig? Geen idee meer hoe mijne is na seks.quote:Op maandag 8 december 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heheheik heb nu m'n eigen pener in gedachten na de seks
Is die ook schattig?quote:Op maandag 8 december 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk aan mijn eigen worstje
Oh ik las verkeerd, dat is ongeveer mijn grens voor chubby/dik.quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh, dan ben ik niet chubby
Bij mij? Whut? Ik heb iets gemist geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Maar jij bent geen man toch?quote:Op maandag 8 december 2014 22:19 schreef Californium het volgende:
ik vind niets mis met schattig
Ik vind het ook niet erg als mensen mij schattig noemen…
Oh. Ik dacht dat je het zelf meegemaakt had.quote:Op maandag 8 december 2014 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat dat niet goed is voor het zelfvertrouwen.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij? Whut? Ik heb iets gemist geloof ikHumor is niet jouw ding hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee, maar als ik een man schattig noem is dat niet een belediging!quote:
Hij is dan een beetje verlegen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Die is schattig? Geen idee meer hoe mijne is na seks.
Nee gelukkig nietquote:Op maandag 8 december 2014 22:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je het zelf meegemaakt had.
Ik vind van niet.quote:
Hmm, dan ben ik net chubby, Fair enough.quote:Op maandag 8 december 2014 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik las verkeerd, dat is ongeveer mijn grens voor chubby/dik.
Normaal/chubby is meer wanneer de buik een paar centimeter vooruit is gegaan en vet duidelijk zichtbaar wordt in het gezicht.
Als ik een neger Zwarte Piet noem ook niet, maar toch vatten ze het vaak zo op.quote:Op maandag 8 december 2014 22:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een man schattig noem is dat niet een belediging!
Ik zou jou niet als chubby beschouwen nee.quote:Op maandag 8 december 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
[..]
Hmm, dan ben ik net chubby, Fair enough.
Feer wat doe je nouquote:Op maandag 8 december 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik een neger Zwarte Piet noem ook niet, maar toch vatten ze het vaak zo op.
Je bent niet chubby meer. Omarm je thin privilege.quote:Op maandag 8 december 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
[..]
Hmm, dan ben ik net chubby, Fair enough.
Daar gaat het niet omquote:Op maandag 8 december 2014 22:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een man schattig noem is dat niet een belediging!
Ik kon het niet laten.quote:Op maandag 8 december 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feer wat doe je nou![]()
We zijn net van die hele discussie af.
quote:
Ik ben een beetje hard somsquote:
afschaffenquote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Oké, laten we het over vuurwerk hebben dan.
Mijn buikvet is duidelijk zichtbaar. Zo'n bol buikjequote:Op maandag 8 december 2014 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou jou niet als chubby beschouwen nee.
Nog niet. Bijnaquote:Op maandag 8 december 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent niet chubby meer. Omarm je thin privilege.
Helemaal?quote:
Kutjochies die de postbode bang willen maken met hun kutrotjesquote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Oké, laten we het over vuurwerk hebben dan.
En sterretjes?quote:
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn buikvet is duidelijk zichtbaar. Zo'n bol buikje
Ik zou zeggen: leeftijdsgrens. Net als bij alcohol of sigaretten.quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kutjochies die de postbode bang willen maken met hun kutrotjes
Jij oogt een stuk slanker.quote:
Dat zou in elk geval elk probleem dat ik met vuurwerk heb oplossenquote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: leeftijdsgrens. Net als bij alcohol of sigaretten.
Nou ik zie ook nog genoeg "volwassen" mannen zich misdragen met vuurwerk.quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: leeftijdsgrens. Net als bij alcohol of sigaretten.
quote:
Meningen verschillen daarin he.quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
Vuurwerk hoeft niet afgeschaft te worden. Wat een onzin.
Ja maar een buikje kan dus ook komen doordat je skinny fat bent, daar hoef je helemaal niet chubby voor te zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij oogt een stuk slanker.
Ik geloof dat wij bijna 20 kilo schelen terwijl we elkaar in lengte weinig ontlopen.
Ik vind het raar dat zulke regels er sowieso niet zijn. Het is best gevaarlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou in elk geval elk probleem dat ik met vuurwerk heb oplossen
Als het ook echt bekeurd zou worden als je als minderjarige vuurwerk afsteekt.
Maar er zijn ook volwassen mannen die zich misdragen met alcohol. Moet je dat dan ook volledig afschaffen?quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik zie ook nog genoeg "volwassen" mannen zich misdragen met vuurwerk.
Dus leeftijdsgrens moet dan naar 90 ofzo.
Andere humor vrees ikquote:
Als hondjes en katten daar last van hebben wel.quote:Op maandag 8 december 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat zulke regels er sowieso niet zijn. Het is best gevaarlijk.
[..]
Maar er zijn ook volwassen mannen die zich misdragen met alcohol. Moet je dat dan ook volledig afschaffen?
Laten we het daarop houden.quote:
En wat als het georganiseerd vuurwerk is? Door de gemeente? Op een vaste plek, niet midden in de woonwijk?quote:Op maandag 8 december 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als hondjes en katten daar last van hebben wel.
quote:
Hmm, dat is ook waar.quote:Op maandag 8 december 2014 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar een buikje kan dus ook komen doordat je skinny fat bent, daar hoef je helemaal niet chubby voor te zijn.
Jij vindt dat, en dat is je goed recht. Ik vind het mooi om te zien, die vuurpijlen en dergelijke. En het is een korte periode aan het eind van het jaar. True, die mongolen die het als een 'wapen' gebruiken moeten ze oppakken. Maar door vuurwerk af te schaffen stop je hen echt niet, die vinden wel wat anders.quote:Op maandag 8 december 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meningen verschillen daarin he.
Ik vind het helemaal niks toevoegen en zorgt alleen maar voor een hoop schade en overlast.
Hier bij de waal mogen ze hun gang gaan van me hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Laten we het daarop houden.
[..]
En wat als het georganiseerd vuurwerk is? Door de gemeente? Op een vaste plek, niet midden in de woonwijk?
Verbieden heeft in veel gevallen ook geen enkel nut.quote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hou niet van dingen verbieden.![]()
#liberaaltotindekist
Dan moeten we maar weer lijfstraffen in gaan voeren.quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Verbieden heeft in veel gevallen ook geen enkel nut.
Ik ook niet, maar wanneer er mensen vuurwerk naar me gaan gooien terwijl ik aan het fietsen ben, neig ik toch een beetje in die richtingquote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hou niet van dingen verbieden.![]()
#liberaaltotindekist
Die mag je gewoon doodschoppen en het filmpje plaatsen op Facebook als waarschuwing.quote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wanneer er mensen vuurwerk naar me gaan gooien terwijl ik aan het fietsen ben, neig ik toch een beetje in die richting
Daarom moeten ze die knulletjes aanpakken. Dat doe je niet door vuurwerk te verbieden, want dan vinden ze wel wat anders.quote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wanneer er mensen vuurwerk naar me gaan gooien terwijl ik aan het fietsen ben, neig ik toch een beetje in die richting
Sommige mensen houden daarvanquote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moeten we maar weer lijfstraffen in gaan voeren.
Hier doen ze over het algemeen wel normaal.quote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vandaar die leeftijdsrestrictie. Dat lijkt me in ieder geval wel wat.quote:Op maandag 8 december 2014 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, voor die moeten we dan wat anders verzinnen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sommige mensen houden daarvan
Slaap lekker.quote:
Met alle rotjochies naar een heropvoedingskamp zou ik ook wel akkoord gaan.quote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier doen ze over het algemeen wel normaal.
Dat heeft meer te maken met opvoeding dan met wat anders.
Welterusten boefquote:
Denk je echt dat dat zal helpen? Die krijgen hun vuurwerk dan wel op een andere manier denk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaar die leeftijdsrestrictie. Dat lijkt me in ieder geval wel wat.
Zou geen gek idee zijn. Al twijfel ik over de effectiviteit.quote:Op maandag 8 december 2014 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met alle rotjochies naar een heropvoedingskamp zou ik ook wel akkoord gaan.
preventief ruimen dan maar.quote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou geen gek idee zijn. Al twijfel ik over de effectiviteit.
En dan moet daar ook iets van een school zijn zodat ze niet te ver achter komen.
En alle onaangepasten in een afgesloten ruimte stoppen heeft tot nu toe weinig geholpen
Als er zware boetes op komen zullen ouders misschien twee keer nadenken.quote:Op maandag 8 december 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat zal helpen? Die krijgen hun vuurwerk dan wel op een andere manier denk ik.
Ze leren waarschijnlijk vooral heel goed hoe je drugs in je aars naar binnen kan smokkelen enzoquote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou geen gek idee zijn. Al twijfel ik over de effectiviteit.
En dan moet daar ook iets van een school zijn zodat ze niet te ver achter komen.
En alle onaangepasten in een afgesloten ruimte stoppen heeft tot nu toe weinig geholpen
Meestal zijn die ouders ook van het type 'baldadigheid' om het zo even te stellen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Als er zware boetes op komen zullen ouders misschien twee keer nadenken.
Dit dus, papa die wel mee gaat naar Duitsland of Belgie om ff echt goed spul te halen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meestal zijn die ouders ook van het type 'baldadigheid' om het zo even te stellen.
Alle Marokkanen en PvdA'ers gelijk protesteren.quote:Op maandag 8 december 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
preventief ruimen dan maar.
We hebben toch genoeg mensen.
Dat soort dingen, ja.quote:Op maandag 8 december 2014 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze leren waarschijnlijk vooral heel goed hoe je drugs in je aars naar binnen kan smokkelen enzo
Het maakt helaas niet uit wat we willen, ze zijn nogal onuitroeibaarquote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
Willen jullie meer of minder randdebielen?
Ik wil een normale samenleving waar we ons niet druk maken om futiliteiten maar waar we samenwerken om problemen het hoofd te bieden. Dat wil ik.quote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
Zijn we voor of tegen eugenetica?quote:Op maandag 8 december 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
Ze planten zich sneller voort dan de gemiddelde mens.quote:Op maandag 8 december 2014 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het maakt helaas niet uit wat we willen, ze zijn nogal onuitroeibaar
Wij hebben nog hersenen die we weten te gebruiken.quote:Op maandag 8 december 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
Godver, dat pvv publiek is toch een stuk makkelijker.
Hoewel onuitvoerbaar, zou het een mooi plan zijn om mensen eerst geschikt te achten eer ze kinderen willen. Een examen of zo.quote:Op maandag 8 december 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze planten zich sneller voort dan de gemiddelde mens.
Voor, mijn kinderen moeten natuurlijk slim, mooi en beleefd worden en mogen geen huilbaby's zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn we voor of tegen eugenetica?
Zou je dat ook nog willen als ieder kind zo is?quote:Op maandag 8 december 2014 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor, mijn kinderen moeten natuurlijk slim, mooi en beleefd worden en mogen geen huilbaby's zijn.
Ja, anders is de jouwe als enige een lelijke domme huilbabyquote:Op maandag 8 december 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je dat ook nog willen als ieder kind zo is?
quote:Op maandag 8 december 2014 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, anders is de jouwe als enige een lelijke domme huilbaby
Vast wel, er zijn denk ik wel ouders op de wereld met realiteitsbesef. Niet veel waarschijnlijk, maar toch.quote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ouders hun kinderen wel eens lelijk vinden eigenlijk.
volgens mijn moeder was ik een lelijke baby.quote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heet een 'grappige' baby.quote:Op maandag 8 december 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
volgens mijn moeder was ik een lelijke baby.
Mijn moeder heeft nog regelmatig gezegd dat ik lelijk was / ben tot een jaar of 17 a 18. Daarna was het dik / dun enz enz.quote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn ouders die hun kinderen haten ...quote:Op maandag 8 december 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me raar om te denken over je kind eigenlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vast wel, er zijn denk ik wel ouders op de wereld met realiteitsbesef. Niet veel waarschijnlijk, maar toch.
Gelukkig ben je nu superknap.quote:Op maandag 8 december 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
volgens mijn moeder was ik een lelijke baby.
Pijnlijkquote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog regelmatig gezegd dat ik lelijk was / ben tot een jaar of 17 a 18. Daarna was het dik / dun enz enz.
In before pics van je zusje.quote:Op maandag 8 december 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijkt me raar om te denken over je kind eigenlijk.
Ik kan zo ook niet over mijn zusje denken.
Ach, ik ben het inmiddels gewendquote:
Deprimerend.quote:Op maandag 8 december 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn ouders die hun kinderen haten ...
Volgens mij zie je lelijkheid bij iemand ook niet zo goed als je die persoon altijd al gekend hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me raar om te denken over je kind eigenlijk.
Ik kan zo ook niet over mijn zusje denken.
Zou het ook zo zijn als je trouwt met iemand die niet bepaald aantrekkelijk is?quote:Op maandag 8 december 2014 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij zie je lelijkheid bij iemand ook niet zo goed als je die persoon altijd al gekend hebt.
Maar misschien wel als je er bewust over na gaat denken.
Lullig...Dat slaat ook nergens op.quote:Op maandag 8 december 2014 22:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog regelmatig gezegd dat ik lelijk was / ben tot een jaar of 17 a 18. Daarna was het dik / dun enz enz.
Mijn moeder moet altijd wat te zeuren hebbenquote:
Ik denk het niet. Bij 'lelijke' vrienden zag ik dat op een gegeven moment ook totaal niet meer.quote:Op maandag 8 december 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het ook zo zijn als je trouwt met iemand die niet bepaald aantrekkelijk is?
Dat je na een tijdje niet meer ziet dat die lelijk is?
Nee, bij vrienden is het niet boeiend. Bij vrienden zie ik het ook helemaal niet.quote:Op maandag 8 december 2014 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Bij 'lelijke' vrienden zag ik dat op een gegeven moment ook totaal niet meer.
Eigenlijk vind ik het ook helemaal niet zo boeiend, uiterlijk. Het doet verder niet zoveel behalve bepalen hoe je eerste reactie op iemand gaat zijn.
Ik ook fine. Al kan ik wel redelijk tegen drank normaal gesproken.quote:Op maandag 8 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fine, en ik kan helemaal niet tegen drank.
Bij hoeveel shotjes word je tipsy?quote:Op maandag 8 december 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, bij vrienden is het niet boeiend. Bij vrienden zie ik het ook helemaal niet.
[..]
Ik ook fine. Al kan ik wel redelijk tegen drank normaal gesproken.
Hahaha sterkte!!quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij hoeveel shotjes word je tipsy?
Ik heb beloofd dat ik mee zou gaan naar een shotjesbar vrijdag, ik ben bang
Bij 10 was ik tipsy vorige keer.quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij hoeveel shotjes word je tipsy?
Ik heb beloofd dat ik mee zou gaan naar een shotjesbar vrijdag, ik ben bang
Bitches?quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef Jelia het volgende:
I'm back bitches!
Ik ben verliefd op tailor swift -blank space
Tipsy denk ik.quote:
Neuh, die voelt niks.quote:
Ik prefereer gewoon Royco, of meneer.quote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Jelia het volgende:
[..]
Alternatief is balhaar. Your choice!
Drink jij zo vaak of waren de shotjes lame?quote:Op maandag 8 december 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij 10 was ik tipsy vorige keer.
Hahah, dat wordt feest.
Pas je een beetje op jezelf?
Lijkt mijn vader welquote:Op maandag 8 december 2014 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn moeder moet altijd wat te zeuren hebben
Meneer balhaar danquote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon Royco, of meneer.
Ik ben een stuk voor de 10 al niet meer echt in staat naar huis te fietsenquote:Op maandag 8 december 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij 10 was ik tipsy vorige keer.
Hahah, dat wordt feest.
Pas je een beetje op jezelf?
Hij kan niet tegen alcoholquote:
Ik kom uit een lange lijn van alcoholisten.quote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Jelia het volgende:
[..]
Drink jij zo vaak of waren de shotjes lame?
Ik zou niet eens aangeschoten zijn vermoed ik.quote:
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen alcohol
Ik heb hem een keer wat zien drinken en hij was gelijk van de kaart.
[..]
Ik kom uit een lange lijn van alcoholisten.
Welkom terugquote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef Jelia het volgende:
I'm back bitches!
Ik ben verliefd op tailor swift -blank space
That's one way to put itquote:Op maandag 8 december 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen alcohol
Ik heb hem een keer wat zien drinken en hij was gelijk van de kaart.
[..]
Ik kom uit een lange lijn van alcoholisten.
Haha god save meeeequote:Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Wanneer is er shotjesmeet van deze SC?
Al geweest.quote:Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ligt eraan wat voor shotjes. Ik vind alcohol steeds minder lekker eigenlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, die heb ik gemistquote:Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al geweest.
2e meet bij mij.
Mono was in charge off the shots
Ik heb iig genoeg shotglaasjes voor dit hele subforumquote:Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Volgende keer is prima. Bij jou thuis?quote:Op maandag 8 december 2014 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik drink normaal eigenlijk alleen maar wijn.quote:Op maandag 8 december 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor shotjes. Ik vind alcohol steeds minder lekker eigenlijk.
Doe jij lekker pure ranja attenquote:Op maandag 8 december 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor shotjes. Ik vind alcohol steeds minder lekker eigenlijk.
Nooit meer naar huis!!quote:Op maandag 8 december 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of een keer hier in Leiden in de disco.
Shotje van de dag 1 euro. 50 shotjes bestellen en gaan
Ja, dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 8 december 2014 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik drink normaal eigenlijk alleen maar wijn.
Shotjes zijn zo snel op dat de smaak me eigenlijk niet zoveel uitmaakt, ofzo
Dat is al helemaal ranzig.quote:
Leeg of vol?quote:Op maandag 8 december 2014 23:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb iig genoeg shotglaasjes voor dit hele subforum
Allemaal logeren bij Kaneel?!quote:
Er kunnen 4 mensen wel blijven slapen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leeg of vol?
[..]
Allemaal logeren bij Kaneel?!
Ik vind het prima, iedereen is welkomquote:Op maandag 8 december 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer is prima. Bij jou thuis?
Ook eens bij Roy gedaan. Mono zijn shotjes de hele tijd
En daarnaast ook nog drinken.
Help mij aan het eind van de avond even herinneren wie Kaneel is.quote:Op maandag 8 december 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leeg of vol?
[..]
Allemaal logeren bij Kaneel?!
Dibs.quote:Op maandag 8 december 2014 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er kunnen 4 mensen wel blijven slapen.
Goldstrikequote:Op maandag 8 december 2014 23:20 schreef Jelia het volgende:
Tequila is ook gewoon ranzig vind ik.
Goldstrike ook, maar wel lekker ranzig!
Enige wat ik niet wegkrijg is dropshot en sambuca.
Hier heb je de shotjesbar. Voor ons altijd een goed begin van een slechte avond
Die vind ik juist wel lekker, met dat anijssmaakjequote:Op maandag 8 december 2014 23:20 schreef Jelia het volgende:
Tequila is ook gewoon ranzig vind ik.
Goldstrike ook, maar wel lekker ranzig!
Enige wat ik niet wegkrijg is dropshot en sambuca.
Hier heb je de shotjesbar. Voor ons altijd een goed begin van een slechte avond
Optimist en daarom hoop ik dat je leeg zegt zodat ik er gewoon bier in kan doen,quote:
Dan moet ik wel blijven slapenquote:Op maandag 8 december 2014 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het prima, iedereen is welkom
De woonkamer moet dan wel weer een keer ontdooid worden vrees ik
Het is niet meer goedgekomen sinds ik vorige week iets heb laten aanbranden en de ramen en deuren een hele dag hebben opengestaan
Altijdquote:
Dat staat altijd in de koelkastquote:Op maandag 8 december 2014 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Optimist en daarom hoop ik dat je leeg zegt zodat ik er gewoon bier in kan doen,
veel lekkerder
Hoe doe je zoiets per ongeluk?!quote:Op maandag 8 december 2014 23:22 schreef Jelia het volgende:
Daar heb ik mezelf een keer per ongeluk van coma gezopen dus anijs kan ik niet meer luchten of zien.
17 zijn en na drie teugen er achter komen dat het geen water was in een longdrink.quote:
Dan moet je wel op de bank in de woonkamer slapen, mijn poes is erg harig.quote:Op maandag 8 december 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik wel blijven slapen
En ik ben gewend aan de kou.
[..]
Altijd
Awwquote:Op maandag 8 december 2014 23:23 schreef Jelia het volgende:
[..]
17 zijn en na drie teugen er achter komen dat het geen water was in een longdrink.en ik was al teut.
Komt de poes niet in de woonkamer? Dan is het goedquote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je wel op de bank in de woonkamer slapen, mijn poes is erg harig.
Tijd om naar bed te gaan merk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je wel op de bank in de woonkamer slapen, mijn poes is erg harig.
Iemand dood?quote:
Bijna nooit. Er ligt in elk geval geen haar.quote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt de poes niet in de woonkamer? Dan is het goed
Houd je niet van poesjuhsssss?!?!?!quote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt de poes niet in de woonkamer? Dan is het goed
ja 2 goals van my main man Robin.quote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Koeman net verloren zag ik. Was ook wel verwacht, maar een klein stuntje was wel leuk geweest
Meet?quote:Op maandag 8 december 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even douchen. Als ik terugkom is er een meet gepland?
Het zal eens niet een vrouw zijnquote:Op maandag 8 december 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heeft ze gezegd dan? (aangezien ik begrijp dat het weer een vrouw is)
Bedoel je dat omdat het yats is? Of hoe Roy het zegt?quote:
Dan mag je wel wat bijhalen jaquote:Op maandag 8 december 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb nog 3 kwart krat, maar de avond is nog niet om en er komt een maatje kijken.
Je bent niet alleen in je lonelinessquote:Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat dit niet het goede moment was om Birdy op te zetten.Voel me een beetje lonely.
Komt (uiteindelijk) wel goedquote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Jelia het volgende:
[..]
Och skip die chick ga door met leven!
Dat niet.Het was een prima gesprek,alleen de strekking is duidelijk.quote:
Ja, ik, eventjesquote:
Ze vind me leuk en aardig,we hebben het inderdaad gezellig, maar ze heeft geen vlinders. Nu heeft ze die sowieso maar 1x gehad in haar leven, maar de strekking is duidelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heeft ze gezegd dan? (aangezien ik begrijp dat het weer een vrouw is)
Om hoe hij het zei!quote:Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Bedoel je dat omdat het yats is? Of hoe Roy het zegt?
Awwww. Knuffel?quote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent niet alleen in je loneliness
Ik had een verjaardag bij een ander thuis dus daar had ik geen last vanquote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, weer even 2 kratten er bij.
Zaterdag toch wat meer opgegaan dan ik gedacht had.
*knuffel voor jou*quote:Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat dit niet het goede moment was om Birdy op te zetten.Voel me een beetje lonely.
Dan vind ik het een knappe opmerking voor iemand die hier net komt kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |