Oké.quote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, voor mij moet een man best wel dik zijn voor ik hem dik vind.
Maar bij vrouwen vind ik het veel eerder dik, om de een of andere reden.
Ego got 200 exp. Ego went to level 2!quote:
Je keek wel creepy op die foto. Beetje rapeface.quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wees eerlijk, arti als 17jarige chickmagnet was wel aandoenlijk op een bepaalde manier
Daar zorgt alcohol soms ook voorquote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer je begint te waggelen als je loopt.
Totdat ze zegt dat je penis schattig is. Dat is niet grappig.quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
Ach schattig kan ook best positief zijn.
Als een vrouw in je oor fluistert dat je schattig bent ofzo.
En er achteraan dat ze je mee naar huis wil nemen omdat ze zin heeft bijvoorbeeld.
I knowquote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Je keek wel creepy op die foto. Beetje rapeface.
Dus daar ging het fout...quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Totdat ze zegt dat je penis schattig is. Dat is niet grappig.
Hmm. Ergens wanneer de onderkin niet meer weggaat bij het omhoog kijken, denk ikquote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Wel een duidelijke grens tussen gewoon en chubby?
Lazer op met die regen. Ik ben daarstraks zeiknat geregend.quote:
Sommige zijn wel schattig als ze na de seks weer slap zijn. Soort van extra mini lijken ze dan, omdat ze uit moeten rusten.quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Boeiequote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Lazer op met die regen. Ik ben daarstraks zeiknat geregend.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige zijn wel schattig als ze na de seks weer slap zijn. Soort van extra mini lijken ze dan, omdat ze uit moeten rusten.
Oh, dan ben ik niet chubbyquote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm. Ergens wanneer de onderkin niet meer weggaat bij het omhoog kijken, denk ik
En dat ze begint te lachen als je je broek uit doet.quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
TMI?quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh, dan ben ik niet chubby
Het is ook een enorme inspanning natuurlijk die ze moeten leveren. Weet je hoeveel druk er op staat?quote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige zijn wel schattig als ze na de seks weer slap zijn. Soort van extra mini lijken ze dan, omdat ze uit moeten rusten.
Hehehequote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
en dan met zo'n stemmetje: "Owhh zooo schattuuuuugg"
Is het zo erg?quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat ze begint te lachen als je je broek uit doet.
En zegt dat het niet uitmaakt en dat je haar vibrator dan wel kunt gebruiken op haar.
Ja. Ik ben er zelf bij.quote:Op maandag 8 december 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het is ook een enorme inspanning natuurlijk die ze moeten leveren. Weet je hoeveel druk er op staat?
Ik ook.quote:Op maandag 8 december 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heheheik heb nu m'n eigen pener in gedachten na de seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |