quote:
Daar ging mijn colaquote:
Nu word ik ook nieuwsgierig wat je wil zienquote:Op maandag 8 december 2014 21:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben bang om antwoord te geven
quote:
WTF, subliminal messaging in zo'n kinderfilmquote:
Ben jij dat?quote:
Kaneel gezien hebbende kan ik bevestigen dat hij het niet is, gelukkig.quote:
Oh ja ik moet alleen afgaan op nudies zonder gezicht dus.quote:Op maandag 8 december 2014 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kaneel gezien hebbende kan ik bevestigen dat hij het niet is, gelukkig.
quote:
Hoe vol is je inbox al?quote:Op maandag 8 december 2014 21:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh ja ik moet alleen afgaan op nudies zonder gezicht dus.
Vol gespammed door mij.quote:
Gespammed nog welquote:
Valt eigenlijk wel mee hoor.quote:
Hoi Roy.quote:
Ik snap m nietquote:Op maandag 8 december 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte een dubbel grapje met de TT
quote:
Net zoals gister.quote:
Daarom ben ik Sherlock en is Hep Watson.quote:
Je moet die tube toch eens ergens anders neerleggen.quote:
Die kaneel toch...quote:Op maandag 8 december 2014 21:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh ja ik moet alleen afgaan op nudies zonder gezicht dus.
[..]
Ze hoeven toch niet per se van jezelf te zijn?quote:
Hey Inolviquote:Op maandag 8 december 2014 21:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee hoor.
[..]
Hoi Roy.
Dat is ons niet allemaal gegeven hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
Nudies sturen.
Niet mensen kunnen inpakken met je awesome persoonlijkheid.
Jou toch wel?quote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ons niet allemaal gegeven hoor.
Alsof ik foto's van anderen ga doorsturen?quote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet per se van jezelf te zijn?
Met je interne schoonheid. Goatse.cxquote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
Nudies sturen.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met je interne schoonheid. Goatse.cx
Je moest wel lachen om mijn worstje.quote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
Nudies sturen.
Je moet blij zijn dat jij het niet bent. Die knul is zo dik daar pas jij drie keer in met room to spare.quote:
DM's openbaar maken. TR.quote:Op maandag 8 december 2014 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moest wel lachen om mijn worstje.
Zeg je dat nu omdat jofu klein is?quote:Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat jij het niet bent. Die knul is zo dik daar pas jij drie keer in met room to spare.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat jij het niet bent. Die knul is zo dik daar pas jij drie keer in met room to spare.
Maar chubby jongetjes zijn zo aandoenlijkquote:Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ohaiquote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar chubby jongetjes zijn zo aandoenlijk
Dat is niet chubby meer..quote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het woord aandoenlijk wordt door mannen meestal niet als positief ervaren.quote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hun probleemquote:Op maandag 8 december 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het woord aandoenlijk wordt door mannen meestal niet als positief ervaren.
koetsjiekoetsjiekoequote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is net als Fas voorspelde. Vaak aardig en soms gemeen = klootzak vanbinnen.quote:
Cali noemde me schattig. Ik moest ervan blozen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het woord aandoenlijk wordt door mannen meestal niet als positief ervaren.
Schattig.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cali noemde me schattig. Ik moest ervan blozen.
Wanneer je begint te waggelen als je loopt.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de grens van chubby? Wanneer wordt chubby dik?
Kutquote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer je begint te waggelen als je loopt.
Ik weet niet, voor mij moet een man best wel dik zijn voor ik hem dik vind.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de grens van chubby? Wanneer wordt chubby dik?
huehuehuequote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou je schattig willen zijn?quote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapte diss? Ben ik niet schattig dan?
Hoeft niet, ik ken een heel slank meisje met een pinguinloopjequote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind je mij dik?quote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, voor mij moet een man best wel dik zijn voor ik hem dik vind.
Maar bij vrouwen vind ik het veel eerder dik, om de een of andere reden.
Was ook niet serieus.quote:Op maandag 8 december 2014 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik ken een heel slank meisje met een pinguinloopje
Ja, bij vrouwen zie je het eerder. Kutleven.quote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Cutelligence bekt lekkerder.quote:Op maandag 8 december 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat dat badass is natuurlijk. Schatteligence
Oké.quote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ego got 200 exp. Ego went to level 2!quote:
Je keek wel creepy op die foto. Beetje rapeface.quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wees eerlijk, arti als 17jarige chickmagnet was wel aandoenlijk op een bepaalde manier
Daar zorgt alcohol soms ook voorquote:Op maandag 8 december 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Totdat ze zegt dat je penis schattig is. Dat is niet grappig.quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
Ach schattig kan ook best positief zijn.
Als een vrouw in je oor fluistert dat je schattig bent ofzo.
En er achteraan dat ze je mee naar huis wil nemen omdat ze zin heeft bijvoorbeeld.
I knowquote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Je keek wel creepy op die foto. Beetje rapeface.
Dus daar ging het fout...quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Totdat ze zegt dat je penis schattig is. Dat is niet grappig.
Hmm. Ergens wanneer de onderkin niet meer weggaat bij het omhoog kijken, denk ikquote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Wel een duidelijke grens tussen gewoon en chubby?
Lazer op met die regen. Ik ben daarstraks zeiknat geregend.quote:
Sommige zijn wel schattig als ze na de seks weer slap zijn. Soort van extra mini lijken ze dan, omdat ze uit moeten rusten.quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Boeiequote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Lazer op met die regen. Ik ben daarstraks zeiknat geregend.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige zijn wel schattig als ze na de seks weer slap zijn. Soort van extra mini lijken ze dan, omdat ze uit moeten rusten.
Oh, dan ben ik niet chubbyquote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm. Ergens wanneer de onderkin niet meer weggaat bij het omhoog kijken, denk ik
En dat ze begint te lachen als je je broek uit doet.quote:Op maandag 8 december 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
TMI?quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh, dan ben ik niet chubby
Het is ook een enorme inspanning natuurlijk die ze moeten leveren. Weet je hoeveel druk er op staat?quote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige zijn wel schattig als ze na de seks weer slap zijn. Soort van extra mini lijken ze dan, omdat ze uit moeten rusten.
Hehehequote:Op maandag 8 december 2014 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
en dan met zo'n stemmetje: "Owhh zooo schattuuuuugg"
Is het zo erg?quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat ze begint te lachen als je je broek uit doet.
En zegt dat het niet uitmaakt en dat je haar vibrator dan wel kunt gebruiken op haar.
Ja. Ik ben er zelf bij.quote:Op maandag 8 december 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het is ook een enorme inspanning natuurlijk die ze moeten leveren. Weet je hoeveel druk er op staat?
Ik ook.quote:Op maandag 8 december 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heheheik heb nu m'n eigen pener in gedachten na de seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |