Ze hoeven toch niet per se van jezelf te zijn?quote:
Hey Inolviquote:Op maandag 8 december 2014 21:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee hoor.
[..]
Hoi Roy.
Dat is ons niet allemaal gegeven hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
Nudies sturen.
Niet mensen kunnen inpakken met je awesome persoonlijkheid.
Jou toch wel?quote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ons niet allemaal gegeven hoor.
Alsof ik foto's van anderen ga doorsturen?quote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet per se van jezelf te zijn?
Met je interne schoonheid. Goatse.cxquote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
Nudies sturen.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met je interne schoonheid. Goatse.cx
Je moest wel lachen om mijn worstje.quote:Op maandag 8 december 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
Nudies sturen.
Je moet blij zijn dat jij het niet bent. Die knul is zo dik daar pas jij drie keer in met room to spare.quote:
DM's openbaar maken. TR.quote:Op maandag 8 december 2014 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moest wel lachen om mijn worstje.
Zeg je dat nu omdat jofu klein is?quote:Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat jij het niet bent. Die knul is zo dik daar pas jij drie keer in met room to spare.
quote:Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat jij het niet bent. Die knul is zo dik daar pas jij drie keer in met room to spare.
Maar chubby jongetjes zijn zo aandoenlijkquote:Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ohaiquote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar chubby jongetjes zijn zo aandoenlijk
Dat is niet chubby meer..quote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het woord aandoenlijk wordt door mannen meestal niet als positief ervaren.quote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hun probleemquote:Op maandag 8 december 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het woord aandoenlijk wordt door mannen meestal niet als positief ervaren.
koetsjiekoetsjiekoequote:Op maandag 8 december 2014 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is net als Fas voorspelde. Vaak aardig en soms gemeen = klootzak vanbinnen.quote:
Cali noemde me schattig. Ik moest ervan blozen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het woord aandoenlijk wordt door mannen meestal niet als positief ervaren.
Schattig.quote:Op maandag 8 december 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Cali noemde me schattig. Ik moest ervan blozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |