Iemand dood?quote:
Bijna nooit. Er ligt in elk geval geen haar.quote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt de poes niet in de woonkamer? Dan is het goed
Houd je niet van poesjuhsssss?!?!?!quote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt de poes niet in de woonkamer? Dan is het goed
ja 2 goals van my main man Robin.quote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Koeman net verloren zag ik. Was ook wel verwacht, maar een klein stuntje was wel leuk geweest
Meet?quote:Op maandag 8 december 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even douchen. Als ik terugkom is er een meet gepland?
Het zal eens niet een vrouw zijnquote:Op maandag 8 december 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heeft ze gezegd dan? (aangezien ik begrijp dat het weer een vrouw is)
Bedoel je dat omdat het yats is? Of hoe Roy het zegt?quote:
Dan mag je wel wat bijhalen jaquote:Op maandag 8 december 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb nog 3 kwart krat, maar de avond is nog niet om en er komt een maatje kijken.
Je bent niet alleen in je lonelinessquote:Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat dit niet het goede moment was om Birdy op te zetten.Voel me een beetje lonely.
Komt (uiteindelijk) wel goedquote:Op maandag 8 december 2014 23:24 schreef Jelia het volgende:
[..]
Och skip die chick ga door met leven!
Dat niet.Het was een prima gesprek,alleen de strekking is duidelijk.quote:
Ja, ik, eventjesquote:
Ze vind me leuk en aardig,we hebben het inderdaad gezellig, maar ze heeft geen vlinders. Nu heeft ze die sowieso maar 1x gehad in haar leven, maar de strekking is duidelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heeft ze gezegd dan? (aangezien ik begrijp dat het weer een vrouw is)
Om hoe hij het zei!quote:Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Bedoel je dat omdat het yats is? Of hoe Roy het zegt?
Awwww. Knuffel?quote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent niet alleen in je loneliness
Ik had een verjaardag bij een ander thuis dus daar had ik geen last vanquote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, weer even 2 kratten er bij.
Zaterdag toch wat meer opgegaan dan ik gedacht had.
*knuffel voor jou*quote:Op maandag 8 december 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat dit niet het goede moment was om Birdy op te zetten.Voel me een beetje lonely.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |