Nee, bij vrienden is het niet boeiend. Bij vrienden zie ik het ook helemaal niet.quote:Op maandag 8 december 2014 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Bij 'lelijke' vrienden zag ik dat op een gegeven moment ook totaal niet meer.
Eigenlijk vind ik het ook helemaal niet zo boeiend, uiterlijk. Het doet verder niet zoveel behalve bepalen hoe je eerste reactie op iemand gaat zijn.
Ik ook fine. Al kan ik wel redelijk tegen drank normaal gesproken.quote:Op maandag 8 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fine, en ik kan helemaal niet tegen drank.
Bij hoeveel shotjes word je tipsy?quote:Op maandag 8 december 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, bij vrienden is het niet boeiend. Bij vrienden zie ik het ook helemaal niet.
[..]
Ik ook fine. Al kan ik wel redelijk tegen drank normaal gesproken.
Hahaha sterkte!!quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij hoeveel shotjes word je tipsy?
Ik heb beloofd dat ik mee zou gaan naar een shotjesbar vrijdag, ik ben bang
Bij 10 was ik tipsy vorige keer.quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij hoeveel shotjes word je tipsy?
Ik heb beloofd dat ik mee zou gaan naar een shotjesbar vrijdag, ik ben bang
Bitches?quote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef Jelia het volgende:
I'm back bitches!
Ik ben verliefd op tailor swift -blank space
Tipsy denk ik.quote:
Neuh, die voelt niks.quote:
Ik prefereer gewoon Royco, of meneer.quote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Jelia het volgende:
[..]
Alternatief is balhaar. Your choice!
Drink jij zo vaak of waren de shotjes lame?quote:Op maandag 8 december 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij 10 was ik tipsy vorige keer.
Hahah, dat wordt feest.
Pas je een beetje op jezelf?
Lijkt mijn vader welquote:Op maandag 8 december 2014 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn moeder moet altijd wat te zeuren hebben
Meneer balhaar danquote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon Royco, of meneer.
Ik ben een stuk voor de 10 al niet meer echt in staat naar huis te fietsenquote:Op maandag 8 december 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij 10 was ik tipsy vorige keer.
Hahah, dat wordt feest.
Pas je een beetje op jezelf?
Hij kan niet tegen alcoholquote:
Ik kom uit een lange lijn van alcoholisten.quote:Op maandag 8 december 2014 23:12 schreef Jelia het volgende:
[..]
Drink jij zo vaak of waren de shotjes lame?
Ik zou niet eens aangeschoten zijn vermoed ik.quote:
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen alcohol
Ik heb hem een keer wat zien drinken en hij was gelijk van de kaart.
[..]
Ik kom uit een lange lijn van alcoholisten.
Welkom terugquote:Op maandag 8 december 2014 23:09 schreef Jelia het volgende:
I'm back bitches!
Ik ben verliefd op tailor swift -blank space
That's one way to put itquote:Op maandag 8 december 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen alcohol
Ik heb hem een keer wat zien drinken en hij was gelijk van de kaart.
[..]
Ik kom uit een lange lijn van alcoholisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |