En sterretjes?quote:
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 8 december 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn buikvet is duidelijk zichtbaar. Zo'n bol buikje
Ik zou zeggen: leeftijdsgrens. Net als bij alcohol of sigaretten.quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kutjochies die de postbode bang willen maken met hun kutrotjes
Jij oogt een stuk slanker.quote:
Dat zou in elk geval elk probleem dat ik met vuurwerk heb oplossenquote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: leeftijdsgrens. Net als bij alcohol of sigaretten.
Nou ik zie ook nog genoeg "volwassen" mannen zich misdragen met vuurwerk.quote:Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: leeftijdsgrens. Net als bij alcohol of sigaretten.
quote:
Meningen verschillen daarin he.quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
Vuurwerk hoeft niet afgeschaft te worden. Wat een onzin.
Ja maar een buikje kan dus ook komen doordat je skinny fat bent, daar hoef je helemaal niet chubby voor te zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij oogt een stuk slanker.
Ik geloof dat wij bijna 20 kilo schelen terwijl we elkaar in lengte weinig ontlopen.
Ik vind het raar dat zulke regels er sowieso niet zijn. Het is best gevaarlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou in elk geval elk probleem dat ik met vuurwerk heb oplossen
Als het ook echt bekeurd zou worden als je als minderjarige vuurwerk afsteekt.
Maar er zijn ook volwassen mannen die zich misdragen met alcohol. Moet je dat dan ook volledig afschaffen?quote:Op maandag 8 december 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik zie ook nog genoeg "volwassen" mannen zich misdragen met vuurwerk.
Dus leeftijdsgrens moet dan naar 90 ofzo.
Andere humor vrees ikquote:
Als hondjes en katten daar last van hebben wel.quote:Op maandag 8 december 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat zulke regels er sowieso niet zijn. Het is best gevaarlijk.
[..]
Maar er zijn ook volwassen mannen die zich misdragen met alcohol. Moet je dat dan ook volledig afschaffen?
Laten we het daarop houden.quote:
En wat als het georganiseerd vuurwerk is? Door de gemeente? Op een vaste plek, niet midden in de woonwijk?quote:Op maandag 8 december 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als hondjes en katten daar last van hebben wel.
quote:
Hmm, dat is ook waar.quote:Op maandag 8 december 2014 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar een buikje kan dus ook komen doordat je skinny fat bent, daar hoef je helemaal niet chubby voor te zijn.
Jij vindt dat, en dat is je goed recht. Ik vind het mooi om te zien, die vuurpijlen en dergelijke. En het is een korte periode aan het eind van het jaar. True, die mongolen die het als een 'wapen' gebruiken moeten ze oppakken. Maar door vuurwerk af te schaffen stop je hen echt niet, die vinden wel wat anders.quote:Op maandag 8 december 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meningen verschillen daarin he.
Ik vind het helemaal niks toevoegen en zorgt alleen maar voor een hoop schade en overlast.
Hier bij de waal mogen ze hun gang gaan van me hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Laten we het daarop houden.
[..]
En wat als het georganiseerd vuurwerk is? Door de gemeente? Op een vaste plek, niet midden in de woonwijk?
Verbieden heeft in veel gevallen ook geen enkel nut.quote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hou niet van dingen verbieden.![]()
#liberaaltotindekist
Dan moeten we maar weer lijfstraffen in gaan voeren.quote:Op maandag 8 december 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Verbieden heeft in veel gevallen ook geen enkel nut.
Ik ook niet, maar wanneer er mensen vuurwerk naar me gaan gooien terwijl ik aan het fietsen ben, neig ik toch een beetje in die richtingquote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hou niet van dingen verbieden.![]()
#liberaaltotindekist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |