Ik wil ook zelf leren draaien. Werd me aangeraden dan met shag te oefenen, maar ben bang dat ik die ga oproken. Aangezien ik wel een ex-roker ben. Sort of. Want blowen is op zich ook roken.quote:Op maandag 8 december 2014 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een dure grap.
Ik draaide ook nooit zelf, tot ik voor mijn studie op veldwerk moest en er pro in werd
Sindsdien heb ik denk ik maar weinig dagen overgeslagen.
Silver haze
Heb ik iets gemist of ... ?quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet meer hoe dat voelt hoor, verliefdheid
quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Hoeveel rookte je? En ook shag of alleen sigaretten?quote:Op maandag 8 december 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook zelf leren draaien. Werd me aangeraden dan met shag te oefenen, maar ben bang dat ik die ga oproken. Aangezien ik wel een ex-roker ben. Sort of. Want blowen is op zich ook roken.
Eng kan ik me herinnerenquote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Jij en Newb zijn uit elkaar?quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen sigaren/sigaretten. Maar als ik echt wil zal shag er ook wel ingaan.quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel rookte je? En ook shag of alleen sigaretten?
jij was toch harstikke in love?quote:Op maandag 8 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Mja, ik denk dat ik wel zoiets gehad heb toen ik 14 was, iemand zo leuk vinden dat ik er naar van werd.quote:
Klopt!quote:Op maandag 8 december 2014 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang je niet weet of zij dat ook is wel ja.
Ah, op die fiets. Echt naar word ik ook niet meer van verliefdheid, maar krijg nog wel warme kriebels en dat soort dingen. Gewoon fijn.quote:Op maandag 8 december 2014 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik wel zoiets gehad heb toen ik 14 was, iemand zo leuk vinden dat ik er naar van werd.
Sindsdien niet meer dat extreme gehad, nu kan ik mensen gewoon heel leuk vinden.
quote:
Kan wel risky zijn dan.quote:Op maandag 8 december 2014 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen sigaren/sigaretten. Maar als ik echt wil zal shag er ook wel ingaan.
Ik denk 10 per dag.
Ja, good luck.quote:Op maandag 8 december 2014 23:59 schreef artelligence het volgende:
Yvie, het duurt te lang. Ik ga het op eigen kracht proberen. (Huehuehue).
Dat zou ik wel weer eens willen (om daarna waarschijnlijk te zeggen dat ik dat nooit meer wil, maar dat zie ik dan wel weer).quote:Op maandag 8 december 2014 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was ik wel hoor, maar niet op de manier van toen ik nog een jong pubertje was
Nee, dat niet eigenlijk. Vandaar dat ik ook niet gestopt ben met blowen. Die twee dingen kon ik nog wel scheiden. En blowen doe ik alleen in het weekend. Een joint delen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan wel risky zijn dan.
Maar als je van joints niet echt de neiging krijgt weer tabak te gaan roken valt het nog wel mee denk ik.
verliefd worden kan ook op latere leeftijd prima hoorquote:Op maandag 8 december 2014 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was ik wel hoor, maar niet op de manier van toen ik nog een jong pubertje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |