Dit klinkt heel erg bekend helaas. Boeide mij toen ook echt niet wat ik aan had. Nu iets meer, maar nog zeer weinig eigenlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet er altijd goed op letten dat ik iets koop wat vrouwelijk is. Vroeger liep ik er te mannelijk bij.
Wel een goede tip. Hoewel ik vaak winkel in drukke ketens waar het goedkoop is. Dan heeft niemand echt tijd om te helpen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet zo'n meisje in de winkel matchende spullen voor je laten zoeken, als het een beetje rustig is hoef je zelf niet eens door de winkel te lopen maar komt ze gewoon dingen langsbrengen bij het pashokje
Hahaha wat dan?quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me een beetje een junkie.
Ik vind het al een paar maanden het verkeerde moment om te stoppen met blowen
Haha Miss Etam.quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een goede tip. Hoewel ik vaak winkel in drukke ketens waar het goedkoop is. Dan heeft niemand echt tijd om te helpen.
Al was ik laatst wel in de Miss Etam (ja, lach maar mensen) en toen was er een erg lief vrouwtje dat een prachtige broek voor me heeft gevonden.
En ik heb altijd moeite met broeken vinden die goed passen en leuk staan. En de broek was ook nog eens afgeprijsd, dus ik nam er gelijk twee.
Strak in je trainingspak?quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg bekend helaas. Boeide mij toen ook echt niet wat ik aan had. Nu iets meer, maar nog zeer weinig eigenlijk.
Misschien kunnen we elkaar KO slaan? Alleen eer ik daar ben dan is het weer een uur laterquote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef artelligence het volgende:
Ik kan niet slapen.
Dus ga ik maar fok!ken. Ook niet verstandig, wekker gaat over 6 uurtjes. Wie komt me KO slaan?
Oh en deze voor yats:
Maar wat niet is, kan nog komen. Tenzij je er geen zin meer in hebt natuurlijk.
Lekker butchquote:Op maandag 8 december 2014 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet er altijd goed op letten dat ik iets koop wat vrouwelijk is. Vroeger liep ik er te mannelijk bij.
Ze hebben daar leuke spullen, je moet er alleen zo goed zoeken tussen alle veel te kleurige oudewijvenkleren. Ook hebben ze maar weinig kleinere maten vaak, dus ik koop bij hun bijna alleen online.quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een goede tip. Hoewel ik vaak winkel in drukke ketens waar het goedkoop is. Dan heeft niemand echt tijd om te helpen.
Al was ik laatst wel in de Miss Etam (ja, lach maar mensen) en toen was er een erg lief vrouwtje dat een prachtige broek voor me heeft gevonden.
En ik heb altijd moeite met broeken vinden die goed passen en leuk staan. En de broek was ook nog eens afgeprijsd, dus ik nam er gelijk twee.
Dat weiger ik principieel. Ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik vind het dan te saai en standaard omdat zo'n pop het al aan heeft.quote:Op maandag 8 december 2014 23:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik koop rustig de gehele 'paspop' als ze die leuk aangekleed hebben...
Is nog mijn maat ook dus ik kan dat letterlijk kopen
Die moet morgen gewoon weer werken.quote:
Ik koop wel eens shirts van de mannenafdeling. Omdat er geen vrouwelijke variant van is.quote:Op maandag 8 december 2014 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom stoppen? Minderen geen optie?quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me een beetje een junkie.
Ik vind het al een paar maanden het verkeerde moment om te stoppen met blowen
Dan vind ik dat ik mijn slaap hard nodig heb vanwege een drukke week, of dat ik het verdiend heb omdat ik zo hard gewerkt hebquote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Jelia het volgende:
[..]
Hahaha wat dan?
Krijg ik nu ook wel zin an!
*stapt in de auto*quote:Op maandag 8 december 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei net al, ik heb geen goede spiegel hier. Ik kan geen foto's maken waar ik helemaal op sta. En ik heb nu niemand hier die foto's van mij kan maken.
Mjeh, dat is weer een uur later inderdaad. Wel goed idee overigens. Gewoon keihard met de hoofden tegen elkaar beuken en bij elkaar KO in de armen vallen en slapen.quote:Op maandag 8 december 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kunnen we elkaar KO slaan? Alleen eer ik daar ben dan is het weer een uur later
En nu zijn het cocktailjurkjes?quote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, nee dat niet (gelukkig). Gewoon veel simpele shirtjes zonder echt pasvorm ofzo.
Zolang je niet wilt stoppen gaat het ook niet lukken, dus steek er nog maar eentje opquote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ik mijn slaap hard nodig heb vanwege een drukke week, of dat ik het verdiend heb omdat ik zo hard gewerkt heb
Dus ik steek er nog maar eentje op
Hahaha you go!quote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ik mijn slaap hard nodig heb vanwege een drukke week, of dat ik het verdiend heb omdat ik zo hard gewerkt heb
Dus ik steek er nog maar eentje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |