Ja. Voelt ergens zo hypocriet van mezelf dan. Ik kan er nooit zo goed mee omgaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De roze bril is af, he?
Ineens zie je alle fouten, alle oneffenheden, alle domme dingen die hij zegt.
Daar was niet iedereen het mee eens in het begin.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Gaaf trouwens dat deze sc na een lang, stil, kwijnend bestaan weer zo druk is
Owwwww dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was niet iedereen het mee eens in het begin.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was niet iedereen het mee eens in het begin.
Tja,als vrouw heb je het wat dat betreft makkelijker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:12 schreef Jelia het volgende:
[..]
Niet zo haperen. Gewoon doortastend zijn en niet afwachtend opstellen.
Nu komen alle vrouwen dat weer ontkennen hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
Tja,als vrouw heb je het wat dat betreft makkelijker.
Dat is bullshit hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
Je kent ons!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu komen alle vrouwen dat weer ontkennen hoor
Makkelijker om IEMAND te vinden, maar misschien des te moeilijker om de JUISTE persoon te vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
AMEN!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Makkelijker om IEMAND te vinden, maar misschien des te moeilijker om de JUISTE persoon te vinden.
Je hebt me anders nog steeds niet uitgevraagdquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat is bullshit hoor.
Toon vaak genoeg initiatief
Dat geldt voor foksters wellicht, maar voor de meeste vrouwen helaas niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat is bullshit hoor.
Toon vaak genoeg initiatief
De juiste vinden is voor mannen net zo lastig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Makkelijker om IEMAND te vinden, maar misschien des te moeilijker om de JUISTE persoon te vinden.
Komt door die lelijke auto's die je postquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt me anders nog steeds niet uitgevraagd
dat zie je van jezelf toch nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:18 schreef Fera het volgende:
Ik niet overigens, ik ben op de één of andere manier vrij aantrekkelijk. Schijnt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Yay sinterklaasviering was leuk.Waarom zag ik er ook al weer tegenop.
Dus je valt op de auto en niet op de man?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:19 schreef Jelia het volgende:
[..]
Komt door die lelijke auto's die je post
Nee, klopt. Het is me serieus een raadsel waarom ik het altijd voor elkaar krijg (zonder arrogant te zijn). But then again, soms ga ik er ook wel weer te snel in mee en had ik beter gas terug kunnen nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |