Ik door de jaren heen best wel vaak, Mja meestal eenrichtingsverkeerquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:01 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik maar 1 keer echt verliefd ben geweest.
Ja, ik tease genoeg. Alleen die move wil nog weleens achterwege blijven als ik de kans laag inschat dat de vrouw dat wilquote:Op maandag 8 december 2014 23:55 schreef rival het volgende:
[..]
Maak je wel een move? Plaag je haar wel een beetje? Want als je alleen gezellig doet kom je er niet he!
Tenzij je zo mooi als ik ben natuurlijk
Dit is de vierde keer dat ik het dit jaar hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 23:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar ook een paar keer mogen aanhoren![]()
"Ik wil nog wel eens als vrienden afspreken, maar niet meer dan dat."
Achteraf ook beter om dat redelijk snel te horen. Maar op het moment niet leuk. Beter dat je het nu weet, yats.
dat kan erger, iemand op Facebook terugvinden waar je 20 jaar terug verliefd op was.. Damn dat hadden goede herinneringen moeten blijvenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie de jongen waarop ik op mijn 14e verliefd was nog wel regelmatig, kan me er totaal niets meer bij voorstellen
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeilijk te zeggen achteraf.
Op het moment heb ik wel iets van: Ja, ik ben verliefd op die persoon.
Later denk je: Was dat echte verliefdheid? Het voelde anders dan deze keer.
Ben je wel zelfverzekerd? Ook in je houding?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik tease genoeg. Alleen die move wil nog weleens achterwege blijven als ik de kans laag inschat dat de vrouw dat wil
[..]
Dit is de vierde keer dat ik het dit jaar hoor.
In kan het niet echt bij weekenden houden helaas. En een gedeelde voorgedraaide joint word ik ook niet echt meer stoned vanquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat niet eigenlijk. Vandaar dat ik ook niet gestopt ben met blowen. Die twee dingen kon ik nog wel scheiden. En blowen doe ik alleen in het weekend. Een joint delen.
Jij liever dan ik. Gelukkig had ik dat met deze date (nog) niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou ik wel weer eens willen (om daarna waarschijnlijk te zeggen dat ik dat nooit meer wil, maar dat zie ik dan wel weer).
Ja kijk maar uit. Voor je het weet ben je een verkrachter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik tease genoeg. Alleen die move wil nog weleens achterwege blijven als ik de kans laag inschat dat de vrouw dat wil
[..]
Dit is de vierde keer dat ik het dit jaar hoor.
Dat dus...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik door de jaren heen best wel vaak, Mja meestal eenrichtingsverkeer
Hehehe.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of: Verliefd? Op hem? Hahahahaha, silly girl.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In kan het niet echt bij weekenden houden helaas. En een gedeelde voorgedraaide joint word ik ook niet echt meer stoned van
Het verbaast me vooral dat ik hem jaren niet gezien had maar hij een soort mannelijke kloon van me lijkt te zijn, ook een piratenmetal luisterende stoner met een Lord of the Rings obsessiequote:Op dinsdag 9 december 2014 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat kan erger, iemand op Facebook terugvinden waar je 20 jaar terug verliefd op was.. Damn dat hadden goede herinneringen moeten blijven
Ja, tot het moment waarop de move eventueel kan. Ik mis signalen en hints vaak.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:05 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ben je wel zelfverzekerd? Ook in je houding?
Maanden na einde relatie/verliefdheid. Dan snap ik ineens niet meer waarom ik verliefd kon worden op die persoon. Lijkt dan zo ... onwerkelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Dat is bij mij meestal pas nadat ik de afwijzing binnen heb.
dat ken ik, en dan later horen via via dat ze zo verliefd op me wasquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, tot het moment waarop de move eventueel kan. Ik mis signalen en hints vaak.
Voilà, problem found. Now fix itquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, tot het moment waarop de move eventueel kan. Ik mis signalen en hints vaak.
De roze bril is af, he?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maanden na einde relatie/verliefdheid. Dan snap ik ineens niet meer waarom ik verliefd kon worden op die persoon. Lijkt dan zo ... onwerkelijk.
Right...Want zo ben ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja kijk maar uit. Voor je het weet ben je een verkrachter.
Kun jij ze me uitleggen?quote:
Ja. Voelt ergens zo hypocriet van mezelf dan. Ik kan er nooit zo goed mee omgaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De roze bril is af, he?
Ineens zie je alle fouten, alle oneffenheden, alle domme dingen die hij zegt.
Daar was niet iedereen het mee eens in het begin.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Gaaf trouwens dat deze sc na een lang, stil, kwijnend bestaan weer zo druk is
Owwwww dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was niet iedereen het mee eens in het begin.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar was niet iedereen het mee eens in het begin.
Tja,als vrouw heb je het wat dat betreft makkelijker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:12 schreef Jelia het volgende:
[..]
Niet zo haperen. Gewoon doortastend zijn en niet afwachtend opstellen.
Nu komen alle vrouwen dat weer ontkennen hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
Tja,als vrouw heb je het wat dat betreft makkelijker.
Dat is bullshit hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
Je kent ons!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu komen alle vrouwen dat weer ontkennen hoor
Makkelijker om IEMAND te vinden, maar misschien des te moeilijker om de JUISTE persoon te vinden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
AMEN!quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Makkelijker om IEMAND te vinden, maar misschien des te moeilijker om de JUISTE persoon te vinden.
Je hebt me anders nog steeds niet uitgevraagdquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat is bullshit hoor.
Toon vaak genoeg initiatief
Dat geldt voor foksters wellicht, maar voor de meeste vrouwen helaas niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat is bullshit hoor.
Toon vaak genoeg initiatief
De juiste vinden is voor mannen net zo lastig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Makkelijker om IEMAND te vinden, maar misschien des te moeilijker om de JUISTE persoon te vinden.
Komt door die lelijke auto's die je postquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt me anders nog steeds niet uitgevraagd
dat zie je van jezelf toch nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:18 schreef Fera het volgende:
Ik niet overigens, ik ben op de één of andere manier vrij aantrekkelijk. Schijnt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Yay sinterklaasviering was leuk.Waarom zag ik er ook al weer tegenop.
Dus je valt op de auto en niet op de man?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:19 schreef Jelia het volgende:
[..]
Komt door die lelijke auto's die je post
Nee, klopt. Het is me serieus een raadsel waarom ik het altijd voor elkaar krijg (zonder arrogant te zijn). But then again, soms ga ik er ook wel weer te snel in mee en had ik beter gas terug kunnen nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |