noem het wat je wil, maar veranderen is makkelijker gezegd dan gedaanquote:
Je mist alleen dat zelfverzekerde nogquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een stoere knappe sportieve zelfverzekerde man met humor en een goede babbel die tegengas kan geven. Liefst met 20cm en een goede baan.
Bij mij is dat dus in het verleden wel genoeg geweest om me te kunnen charmeren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, iedereen heeft ook wel iets leuks hoor, maar dat vind ik gewoon niet genoeg om iemand ook als leuk te bestempelen.
Je hebt het zelf in de hand.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
noem het wat je wil, maar veranderen is makkelijker gezegd dan gedaan
Beetje jammer alleen dat hij dat zelf niet gelooft.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:33 schreef rival het volgende:
[..]
Je mist alleen dat zelfverzekerde nog
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:33 schreef rival het volgende:
[..]
Je mist alleen dat zelfverzekerde nog
Dat het niet makkelijk is om aan te werken is wéér wat anders.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
noem het wat je wil, maar veranderen is makkelijker gezegd dan gedaan
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Beetje een dooddoener ook, zo'n uitspraak.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dat het niet makkelijk is om aan te werken is wéér wat anders.
Lijkt me voor zich spreken dat je eerst gelukkig moet zijn met jezelf voor het wil werken met een ander.
Toevallig vandaag nog besproken hier.
Dan heb je een positieve houding tegenover mensen die je niet kent.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is dat dus in het verleden wel genoeg geweest om me te kunnen charmeren.En in sommige gevallen bleek dat het enige te zijn wat leuk aan ze was, maar vaak genoeg bleek er nog veel meer achter te zitten waardoor die persoon nog leuker bleek te zijn dan ik dacht.
Gek genoeg de personen waar ik het minste van verwachtte (klinkt ergens zo cru), daar ben ik het meest door verrast. Op een positieve manier.
Makkelijk gezegd...Sorry. Alsof ik dat niet al tijden doe. En soms heb ik die 'fuck it instelling' wel en gebeurd er iets.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:29 schreef Jelia het volgende:
[..]
Niet. Dat wil je juist niet. Ik iig niet.
En Yats, als je onzeker over jezelf bent dan begrijp ik dat je geen chick kan regelen. Ga dan eerst aan jezelf werken zou ik zeggen
Gelukkig zijn met jezelf is wel een beetje een vaag begrip.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Jelia het volgende:
[..]
Lijkt me voor zich spreken dat je eerst gelukkig moet zijn met jezelf voor het wil werken met een ander.
Dat is al vaker besproken, en zeker niet perse waar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Jelia het volgende:
[..]
Wat voor mannen tref jij?quote:
Hmmm dan ben ik een uitzonderingquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Jelia het volgende:
[..]
Zou je dat daaruit kunnen concluderen? Ik heb er nooit echt zo over nagedacht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb je een positieve houding tegenover mensen die je niet kent.
Houden zo
Misschien een dooddoener, maar wel waar. Denk ik althans.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Beetje een dooddoener ook, zo'n uitspraak.
Idem. Genoeg niet zelfverzekerde mensen die wel een relatie hebben of geregeld iemand versieren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Beetje een dooddoener ook, zo'n uitspraak.
Samen ongelukkig zijn is nog altijd beter dan alleen. Zoiets. Of het dan stand houdt is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Jelia het volgende:
[..]
Misschien een dooddoener, maar wel waar. Denk ik althans.
Jij wou zeggen dat als je ongelukkig bent met jezelf je wel gelukkig kan zijn met/ een ander gelukkig kan maken?
Eens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat hij dat zelf niet gelooft.
Je bent bereid om mensen beter te leren kennen en ze de kans te geven een positieve indruk bij jou te maken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou je dat daaruit kunnen concluderen? Ik heb er nooit echt zo over nagedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |