SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2014 00:00 schreef Landysh het volgende:
Er waren bij mij in de buurt drie basisscholen op loopafstand. Twee zwarte scholen met een slechte naam en een Christelijke basisschool met kakkers. Mijn ouders zetten mij tussen de kakkers omdat ze dachten dat het beter voor mij zou zijn. Hoorde er nooit bij daar maar ik kan niet zeggen dat ik er een slechte tijd heb gehad. Ik heb het nooit erg gevonden om naar school te gaan zeg maar.
Toen ik op de middelbare kwam was het anders. Wij hadden een hele grote middelbare hier met vwo, havo, vmbo en praktijkonderwijs in een. In totaal bijna 3000 leerlingen volgens mij. En omdat onze school alle niveau's had kwam ik met alle vriendinnen die ik buiten school kende opeens op dezelfde school.
Maar eerste twee jaar ging ik toch vooral om met de Nederlanders in mijn klas. Misschien is het de basisschool geweest maar voelde mij nooit helemaal thuis tussen de Turken in de eerste paar jaar van de middelbare. Ze noemden mij ook gavur enzo.Maar later werden we toch closer en had ik alleen maar Turkse vriendinnen.
quote:Giaour or Gawur or Ghiaour, written gâvur in modern Turkish (Turkish pronunciation: [ɟaˈʋur], /dʒaʊər/, from Persian: گور gaur), is an offensive religious and sometimes ethnic slur used by Muslims in Turkey and the Balkans to describe all who are non-Muslim,
Nee, ongelovige is kafir. Als we religie er echt bij willen betrekken zeggen we kafir. Gavur is meer dan dat.quote:Op maandag 8 december 2014 00:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Google translate: gavur - ongelovige.
Heb je niet zoveel tekst voor nodig.
Geen dankquote:Op maandag 8 december 2014 00:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Google translate: gavur - ongelovige.
Heb je niet zoveel tekst voor nodig.
Zo ben ik ook.quote:Op zondag 7 december 2014 23:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben daar nogal verzichtig in. Ik zie de meeste 'vrienden' eerder als mensen waar ik nu mee omga, en lol mee heb, voor zolang het duurt.
Ben je Turk?quote:Op maandag 8 december 2014 00:05 schreef Reddead het volgende:
hey gavurlar, weten jullie geen goede stageplek voor hbo-rechtenstudenten???
quote:
Ach, laat ook maar. Ik ga niet met Turken ruziemaken over de betekenis van een Turks woord.quote:to describe all who are non-Muslim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je iets verder leest zie je dat er ook 'sometimes ethnic' slur staat. Terwijl kafir puur religieus is.quote:Op maandag 8 december 2014 00:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Ach, laat ook maar. Ik ga niet met Turken ruziemaken over de betekenis van een Turks woord.
Het is duidelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 00:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als je iets verder leest zie je dat er ook 'sometimes ethnic' slur staat. Terwijl kafir puur religieus is.
Ja ik ken die site alquote:Op maandag 8 december 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg plekken:
http://www.turkseadvocaten.nl/
Zeg dat je ook Turk bent.quote:Op maandag 8 december 2014 00:09 schreef Reddead het volgende:
[..]
Ja ik ken die site al
Meeste advocaten zijn erg ver
Ik heb met een paar contact gezocht maar meesten hebben konden me geen stageplek aanbieden
quote:Op maandag 8 december 2014 00:06 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 7 december 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
020. 173 Deuce92
020. 173 mrstylo
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Klik hier voor meer stats
Heb ik ook gedaan - laatste 3 dagen meer dan 30 advocatenkantoren gebeld.quote:Op maandag 8 december 2014 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg dat je ook Turk bent.
Maar nu serieus:
Bel alle advocatenkantoren in jouw streek. Vaak zijn ze zo klein, dat ze hun stageplekken niet op hun site zetten. Gaat je zeker lukken
Heb je naast advocatenkantoren ook grote bedrijven gecontacteerd? Zij hebben ook vaak een afdeling die zich bezig houdt met rechten.quote:Op maandag 8 december 2014 00:14 schreef Reddead het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan - laatste 3 dagen meer dan 30 advocatenkantoren gebeld.
90% had geen stageplek/al bezet 5% nam niet op. 4% wilde niet helpen en 1% houdt niet van turken
ARAGquote:Op maandag 8 december 2014 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je naast advocatenkantoren ook grote bedrijven gecontacteerd? Zij hebben ook vaak een afdeling die zich bezig houdt met rechten.
TM en JFM ook.quote:Op maandag 8 december 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
landysh, crip, ik en che staan er ook in. Diehardsss.
http://www.integrand.nl/stages/quote:
Chicks vinden dat juist goedquote:Op maandag 8 december 2014 00:23 schreef Deuce92 het volgende:
Was indrukwekkender geweest als Stylo niet zo langzaam was.
Neenquote:Op maandag 8 december 2014 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
TM en JFM ook.
Hater
[..]
http://www.integrand.nl/stages/
Hier ook gekeken?
Wat kan dat ding dat zo speciaal is? Ziet er namelijk gewoon uit als een te dure blender, die je niet eens kan afsluiten.quote:Op maandag 8 december 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil bijna dit halen
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Waarom zo goedkoop?quote:Op maandag 8 december 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil bijna dit halen
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Ga eens checken dan. Zitten paar goeie tussen.quote:
Je weet niets man.quote:Op maandag 8 december 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat kan dat ding dat zo speciaal is? Ziet er namelijk gewoon uit als een te dure blender, die je niet eens kan afsluiten.
is iBoodquote:
Neyse (is Turks voor weltrusten)quote:
bende gij een pseudo-turkquote:Op maandag 8 december 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga eens checken dan. Zitten paar goeie tussen.
[..]
Je weet niets man.
[..]
is iBood
[..]
Neyse (is Turks voor weltrusten)
quote:Op maandag 8 december 2014 00:26 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=443340849156979&permPage=1
Zou zij single zijn?
Trusten.quote:Op maandag 8 december 2014 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb toets vandaag
Trusten wens me succes bae
Trusten en veel succes!quote:Op maandag 8 december 2014 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb toets vandaag
Trusten wens me succes bae
evetquote:Op maandag 8 december 2014 00:27 schreef Reddead het volgende:
[..]
bende gij een pseudo-turk![]()
Iyi geceler denilir
Jajaquote:Op maandag 8 december 2014 00:26 schreef Landysh het volgende:
Jammer dat ze geen pastelkleuren hebben. Had anders gekocht.
Jij weet niet, vriendquote:Op maandag 8 december 2014 00:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet als het om één seconde gaat, vriend.
Mijn moeder wilt die van Kenwood, anders had ik het ook gehaaldquote:
Dit:quote:Op maandag 8 december 2014 00:32 schreef Deuce92 het volgende:
begin lkkr breed te worde met all da trainen
wat vinde jullie?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Als je nu gaat douchen stink je in de ochtend toch weer, of niet?quote:Op maandag 8 december 2014 00:33 schreef mrstylo het volgende:
Oke help me. Zal ik nu of morgenochtend douchen?
Nee man. Ik verwissel mijn dekbedovertrek iedere weekquote:Op maandag 8 december 2014 00:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je nu gaat douchen stink je in de ochtend toch weer, of niet?
Dan nog.quote:Op maandag 8 december 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Ik verwissel mijn dekbedovertrek iedere week
Stinken jullie echt zo snel? damn.quote:Op maandag 8 december 2014 00:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je nu gaat douchen stink je in de ochtend toch weer, of niet?
Stinken is misschien overdreven. Maar zoals ik in mijn vorige post zei voel ik me niet fris genoeg.quote:Op maandag 8 december 2014 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Stinken jullie echt zo snel? damn.
Is denk ik cultuurquote:Op maandag 8 december 2014 00:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dan nog.
Ik voel me nooit echt fris als ik 's morgens uit bed kom. Zeker niet fris genoeg om de rest van de dag niet te douchen.
quote:Op maandag 8 december 2014 00:37 schreef Landysh het volgende:
Tenzij je nog een paar uur quality time met jezelf gaat doorbrengen snap ik niet waarom je zou stinken na een nacht slapen.
Als ik niet getraind heb douche ik ook maar een keer hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 00:39 schreef Landysh het volgende:
Mjah misschien omdat ik een vrouw ben. Ik vind een keer per dag wel genoeg.
En wel water gebruiken na iedere toiletbezoek he.
Trusten styloman.
Douchen na elke toiletbezoek.quote:Op maandag 8 december 2014 00:39 schreef Landysh het volgende:
Mjah misschien omdat ik een vrouw ben. Ik vind een keer per dag wel genoeg.
En wel water gebruiken na iedere toiletbezoek he.
Trusten styloman.
lol dacht dut is je ontbijt,quote:Op maandag 8 december 2014 00:53 schreef Deuce92 het volgende:
Vier sneetjes brood met salami, en een reepje speculaascake.
#lekkergenieten.
Nee, ik lig lekker nog in bed.quote:Op maandag 8 december 2014 09:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol dacht dut is je ontbijt,
Vroeger deden ze het met stenen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Taharet heet dat. Daarom buiten liever niet naar het toilet als ik niet echt moet. En anders is een flesje water bij je hebben altijd wel handig natuurlijk.
maar wel zo vroeg wakker, ga slapen dan.quote:Op maandag 8 december 2014 10:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, ik lig lekker nog in bed.
Hhhhhhhhhhhhhhh.
Ik heb geslapen tot 10 uur.quote:Op maandag 8 december 2014 10:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar wel zo vroeg wakker, ga slapen dan.
ok en dat bericht van 8:30 dan Gquote:
Slapen is voor de zwakkerenquote:Op maandag 8 december 2014 10:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar wel zo vroeg wakker, ga slapen dan.
Werd even wakker, zonder wekker. Maar heb toch maar besloten om lekker verder te slapen.quote:Op maandag 8 december 2014 10:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok en dat bericht van 8:30 dan G
Ik heb mn ochtend nietboek vergeten en oplader van mn tablet ook.
O, ik ben best goed in het vertellen van slaapverhaaltjes of slaap verwekkende verhalen, als je dat nodig hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 10:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niks mis mee, ik hou van slapen maar doe het te weinig
Nasty.quote:Op maandag 8 december 2014 09:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Taharet heet dat. Daarom buiten liever niet naar het toilet als ik niet echt moet. En anders is een flesje water bij je hebben altijd wel handig natuurlijk.
ahh doe ik ook altijdquote:Op maandag 8 december 2014 10:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Werd even wakker, zonder wekker. Maar heb toch maar besloten om lekker verder te slapen.
Moet jij je toets nog maken?
Ja is goed. Spreek mn voicemail maar in.quote:Op maandag 8 december 2014 10:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, ik ben best goed in het vertellen van slaapverhaaltjes of slaap verwekkende verhalen, als je dat nodig hebt.
Je kont wassen met zo'n flesje.. al dat water dat overal komt met die bacillen. Douche of vochtig toiletpapier lijkt mij beter.quote:Op maandag 8 december 2014 10:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Water gebruiken na toiletbezoek is nasty?
quote:Op maandag 8 december 2014 10:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kont wassen met zo'n flesje.. al dat water dat overal komt met die bacillen. Douche of vochtig toiletpapier lijkt mij beter.
Ik neem aan dat de meesten ook gewoon toiletpapier natmaken met dat water?quote:Op maandag 8 december 2014 10:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kont wassen met zo'n flesje.. al dat water dat overal komt met die bacillen. Douche of vochtig toiletpapier lijkt mij beter.
Ik neem aan dat ie t gewoon weg wast als laatste stap.quote:Op maandag 8 december 2014 11:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de meesten ook gewoon toiletpapier natmaken met dat water?
Buiten toiletpapier; thuis hebben de meesten wel zo'n taharet ibriği.quote:Op maandag 8 december 2014 10:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wanneer jij je reet wast komt dat water overal. Bah.quote:Op maandag 8 december 2014 11:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Buiten toiletpapier; thuis hebben de meesten wel zo'n taharet ibriği.
En je was natuurlijk je handen met zeep, dus doe niet zo overdreven, alsjeblieft zeg.
wtf?quote:Op maandag 8 december 2014 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wanneer jij je reet wast komt dat water overal. Bah.
Hoe komt dat water precies overal?quote:Op maandag 8 december 2014 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gebruikt, als het goed is, genoeg water om het weg te spoelen. Anders had jij wel gelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pfff, zes uur van tevoren stof doornemen. Is het zo'n belangrijke toets?quote:Op maandag 8 december 2014 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ahh doe ik ook altijd
JA toets om 17:00, maar nu onderweg om samen stof door te nemen met klasgenoot.hoor nu dat er een hva brede internetstoring is.
Douche jij je na elke schijtsessie?quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ga douchen mensen. Of doe vochtig toiletpapier van een of ander merk.
Een niet-sunniquote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ga douchen mensen. Of doe vochtig toiletpapier van een of ander merk.
Ik welquote:Op maandag 8 december 2014 11:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Douche jij je na elke schijtsessie?
Ah. Vanuit de tijd dat er geen stromend water en zo was bedoel je?quote:Op maandag 8 december 2014 11:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt, ik hoef toch niet in details te treden?Het is toch vanzelfsprekend dat je het toilet na je bezoek droog en schoon achterlaat?
Dit is gewoon onderdeel van de islamitische hygiëneregels en opeens zou dit vies moeten zijn? Omgekeerde wereld.
Want regels worden niet geïnterpreteerd vanuit de veranderde context? We gebruiken ook geen misvak meer zoals in die tijd, maar poetsen onze tanden.quote:Op maandag 8 december 2014 11:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. Vanuit de tijd dat er geen stromend water en zo was bedoel je?
Als jij je reet wil wassen met water op de pot: doe je dingquote:Op maandag 8 december 2014 12:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Want regels worden niet geïnterpreteerd vanuit de veranderde context? We gebruiken ook geen misvak meer zoals in die tijd, maar poetsen onze tanden.
En met water (+ toiletpapier, washandje e.d.) is nu eenmaal de schoonste manier van reinigen.
Die er alleen volgens jouw smetvrees bestaat.quote:
Gast. Ga je kont wassen zoals jij wil.quote:Op maandag 8 december 2014 12:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Die er alleen volgens jouw smetvrees bestaat.
http://nos.nl/artikel/2007901-nog-nooit-zo-veel-zelfmoorden.htmlquote:Vorig jaar hebben 1854 inwoners van Nederland zelfmoord gepleegd, blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek. Het zelfmoordcijfer is nog nooit zo hoog geweest. In 2012 maakten 1753 mensen een eind aan hun leven, 101 minder dan vorig jaar.
ja keihard bikkelenquote:Op maandag 8 december 2014 11:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Pfff, zes uur van tevoren stof doornemen. Is het zo'n belangrijke toets?
Succes alvast.
Op.quote:Op maandag 8 december 2014 14:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik lig inmiddels nog steeds in bed. Ik geniet denk ik iets teveel van m'n vrije dag.![]()
Dat is hoe je een vrije dag hoort te spenderen.quote:Op maandag 8 december 2014 14:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik lig inmiddels nog steeds in bed. Ik geniet denk ik iets teveel van m'n vrije dag.![]()
quote:MENSEN SLIKKEN TEGENWOORDIG GLITTERPILLEN OM HUN POEP TE LATEN SPARKELEN
http://ballinnn.com/mense(...)-te-laten-sparkelen/
Kijk, jij weet.quote:Op maandag 8 december 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is hoe je een vrije dag hoort te spenderen.![]()
Vooral niet opstaan.
Elke keer een hand geven vind ik al een beetje raar.quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
Er is een Turkse man op werk die mij best wel irriteert. Elke keer als ik hem zie moet hij een hand geven. En dat is bijna elke dag. Fucking irritant. Ik hou er niet van als mensen mij aanraken. Een keer bij een kennismaking is genoeg, waarom elke dag? En laatst stond ik met mijn rug naar hem toe, komt hij naast mij staan en legt zijn hand in mijn zij. I don't like that maar stel ik mij nou aan of..? Oh en bij een andere Turks meisje ging die over haar rug wrijven enzo.![]()
Hij heeft overigens de bijnaam viespeuk.
quote:Fysiek:
vastpakken, arm om schouder leggen, knijpen;
iemand (proberen te) zoenen;
iemand de doorgang versperren;
aanranding;
verkrachting.
Dat is wel erg ja, maar heb je er ooit iets van gezegd?quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
Er is een Turkse man op werk die mij best wel irriteert. Elke keer als ik hem zie moet hij een hand geven. En dat is bijna elke dag. Fucking irritant. Ik hou er niet van als mensen mij aanraken. Een keer bij een kennismaking is genoeg, waarom elke dag? En laatst stond ik met mijn rug naar hem toe, komt hij naast mij staan en legt zijn hand in mijn zij. I don't like that maar stel ik mij nou aan of..? Oh en bij een andere Turks meisje ging die over haar rug wrijven enzo.![]()
Een keertje herrie trappen zou 't wel moeten stoppen...quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
Echt lekkerniet verwacht. En haar cheesecakes waren ook heerlijk
Mag je ook niet verkrachten?quote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef Deuce92 het volgende:
http://www.arboportaal.nl(...)ele-intimidatie.html
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
Eindelijk stimo gemeetze had ook wat mini cheesecakes voor me meegenomen. Echt lekker
niet verwacht. En haar cheesecakes waren ook heerlijk
quote:
quote:En haar cheesecakes waren ook heerlijk
quote:Op maandag 8 december 2014 16:27 schreef mrstylo het volgende:
Maar had ze mini cheesecakes en een gewone cheesecake?
Aybaquote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
![]()
@zargon: heel anders dan op foto's. Mooier
waarom zeg je het hem gewoon niet? Maar dan face to face en niet waar iedereen erbij is.quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Landysh het volgende:
Oke het ligt dus niet aan ons.
Ik wil geen herrie trappen. Hij woont in hetzelfde dorp, kent mijn vader en heb absoluut geen zin om onderdeel van een roddel te worden al zal niemand mij blamen.
Volgende keer ga ik gewoon met een boog om hem heen lopen. En bitchface.
Je staat samen sterker; de meiden waar hij aan zit zouden allemaal hetzelfde moeten reageren. Zoals ik het lees hebben jullie nooit echt tegen hem gezegd dat hij het niet moet flikken...quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Landysh het volgende:
Ik wil geen herrie trappen. Hij woont in hetzelfde dorp, kent mijn vader en heb absoluut geen zin om onderdeel van een roddel te worden al zal niemand mij blamen.
Waarom zo passief? Je kunt toch best zeggen dat je er niet van gediend bent?quote:Volgende keer ga ik gewoon met een boog om hem heen lopen. En bitchface.
Het is na al die tijd serieuzer geworden tussen jullie en jullie vinden het wel tijd geworden om er wat over kwijt te raken?quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
![]()
@zargon: heel anders dan op foto's. Mooier
Ze heeft al een vriend.quote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is na al die tijd serieuzer geworden tussen jullie en jullie vinden het wel tijd geworden om er wat over kwijt te raken?
Mij ga je niet wijsmaken dat jullie elkaar nu pas voor het eerst hebben gezien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herrie schoppen als advies, omdat ik ervan uitging dat ze er allang wat van had gezegd...quote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar je hoef inderdaad niet meteen herrie te schoppen; gewoon op een gepaste toon aangeven dat je daar niet van gediend bent. Lijkt me sterk dat hij dan nog doorgaat. Ook omdat je zegt dat je ouders hem kennen.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend.
Maar alles kan kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je jezelf wegconcurreren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ehm i don't care? Zolang het handtastelijke maar stopt.quote:Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar hoe kan hij weten dat jouw 'bitchface' te maken heeft met zijn aanraken?
Pls je hebt haar al tienduizend keer gezien.quote:Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
Eindelijk stimo gemeetze had ook wat mini cheesecakes voor me meegenomen. Echt lekker
niet verwacht. En haar cheesecakes waren ook heerlijk
Maar misschien weet hij niet dat hij verkeerd bezig is en kan jij hem daarbij meehelpen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ehm i don't care? Zolang het handtastelijke maar stopt.
Kijk, dat kan mij dus geen bal schelen. Ik hoef hem nergens bij te helpen. Hij moet uit mijn buurt blijven en dan ben ik tevreden. Ik ben hier nog maar een paar weken, can't be bothered.quote:Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar misschien weet hij niet dat hij verkeerd bezig is en kan jij hem daarbij meehelpen.
Hue... Je kan toch wel gewoon zeggen dat hij van je af kan blijven? Nu gaat hij er gewoon mee door omdat hij denkt dat je het prima vindt. Anders had je er wat van gezegd.quote:Op maandag 8 december 2014 16:45 schreef Landysh het volgende:
Omdat het ongemakkelijk als fuck is en het hier om een Turk gaat. Als mijn bitchface en het afstand houden niet werkt zal ik er wat van zeggen.
Waarom kun je dat gewoon niet bij hem aangeven? Hij kan het heus niet ruiken hoor. Hij hoort het uiteraard niet te doen, maar ook jij kan er wat van zeggen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kijk, dat kan mij dus geen bal schelen. Ik hoef hem nergens bij te helpen. Hij moet uit mijn buurt blijven en dan ben ik tevreden. Ik ben hier nog maar een paar weken, can't be bothered.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kijk, dat kan mij dus geen bal schelen. Ik hoef hem nergens bij te helpen. Hij moet uit mijn buurt blijven en dan ben ik tevreden. Ik ben hier nog maar een paar weken, can't be bothered.
Waarom zou hij ermee stoppen?quote:Op maandag 8 december 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ehm i don't care? Zolang het handtastelijke maar stopt.
Lees jij eigenlijk uberhaupt mijn comments wel of heb je een r&p modboekje klaarstaan waar je quotes uit copy past zonder dat het ook maar van toepassing is?quote:Op maandag 8 december 2014 16:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hue... Je kan toch wel gewoon zeggen dat hij van je af kan blijven? Nu gaat hij er gewoon mee door omdat hij denkt dat je het prima vindt. Anders had je er wat van gezegd.
[..]
Waarom kun je dat gewoon niet bij hem aangeven? Hij kan het heus niet ruiken hoor. Hij hoort het uiteraard niet te doen, maar ook jij kan er wat van zeggen.
Het kan je heel wat ballen schelen, je hebt er gewoon last van.
Niet gemaakt.quote:
Okquote:Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Pls je hebt haar al tienduizend keer gezien.
Omdat ik vriendelijk ben?quote:Op maandag 8 december 2014 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou hij ermee stoppen?. Hij vindt het prima, jij staat het toe...
quote:Op maandag 8 december 2014 17:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet gemaakt.
[..]
Ok
Wat tjappen jullie vnv? Zo boodschappen doen maar weer geen inspiratie
Ja, precies, zolang. En dat doet hij dus blijkbaar niet, anders had je dit hele probleem niet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
In mijn comment staat dat zolang hij uit mijn buurt blijft, ik tevreden ben en zijn verdere problemen mij niks kunnen schelen. Waarom zou het mij ballen als ik geen last meer van hem heb?
Ik ga ook zo boodschappen doen. Zet je boodschappenlijst hier neer. Heb totaal geen inspiratiequote:Op maandag 8 december 2014 17:04 schreef Che_ het volgende:
Wat tjappen jullie vnv? Zo boodschappen doen maar weer geen inspiratie
Kom nou, vriendelijk zijn betekent niet dat je een hand op je zij of rug of whatever hoort te krijgen, vooral van een man die heel wat ouder is.quote:
Maar waarom heb je dat niet al veel eerder gedaan en gewacht totdat je er echt gek van werd?quote:Zolang die vriendelijkheid stopt, ik mijn hand niet meer uitsteek naar hem en duidelijk afstand neem kan hij mij moeilijk nog aanraken. En doet hij het wel dan kan hij het krijgen.
Nee, ik ben te vriendelijk irl tot ik het heb gehad.quote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je er nooit wat van gezegd dan? Ook achteruitdeinzen wanneer hij bijvoorbeeld een hand in je zij of op je schouder probeert te leggen, zou een signaal moeten zijn.
Hij zei hoi dus ik heb hem neergeschoten uit protection #muricaquote:Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:
inbe4 amerikaanse toestanden
hij zei ''hoi'' dus sexual harassment
Ik heb het hem dus niet duidelijk gemaakt?quote:Op maandag 8 december 2014 17:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, precies, zolang. En dat doet hij dus blijkbaar niet, anders had je dit hele probleem niet..
.
.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 december 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
Even los van het voorbeeld van Borte.
Ik vind sowieso dat heel veel (vooral Turkse) vrouwen zich aanstellen
Same source same bsquote:
Ja, ik weet niet wat ik ga halen daarom juistquote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga ook zo boodschappen doen. Zet je boodschappenlijst hier neer. Heb totaal geen inspiratie
Je stelt je niet aan, hoor. Iedereen heeft misschien andere grenzen idd, maar een hand in iemands zij leggen vind ik zelf duidelijk over de grens. Dat zou hij als oudere Turk ook moeten weten.quote:Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik ben te vriendelijk irl tot ik het heb gehad.
Maar ik vind sowieso dat mensen te snel in mijn zone komen dus soms vraag ik mij af of of ik mij niet gewoon aanstel. Maar goed, iedereen heeft zijn grenzen. Of het nou aanstellerig is of niet. No?
quote:Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik ben te vriendelijk irl tot ik het heb gehad.
Maar ik vind sowieso dat mensen te snel in mijn zone komen dus soms vraag ik mij af of of ik mij niet gewoon aanstel. Maar goed, iedereen heeft zijn grenzen. Of het nou aanstellerig is of niet. No?
Ik vind het opmerkelijk dat jij je afvraagt of je wel of niet aanstelt wanneer iemand duidelijk over jouw grenzen heengaat. Dat snap ik niet zo. Ik bedoel, als je last van iemand hebt - en dat heb je - dan zeg je daar gewoon wat van toch? Vooral als het herhaaldelijk voorkomt... Dat je dan jezelf blijft afvragen of je aanstelt vind ik vreemd, gewoon puur omdat dat niet het punt zou moeten zijn (maar het over grenzen gaan wel).quote:Op maandag 8 december 2014 17:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb het hem dus niet duidelijk gemaakt?En misschien dat hij daarom doorgaat. Ik bleef beleefd doen omdat het een oudere Turkse man is en ik twijfelde of ik mij niet aanstelde.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef Crip het volgende:
Motthaaafuuuuuuk. Ik heb nog maar 1 ep over van BB.
Y HAVE U FORSAKEN ME
Also Chop Suey.
En dit inderdaad!quote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat jij je afvraagt of je wel of niet aanstelt wanneer iemand duidelijk over jouw grenzen heengaat. Dat snap ik niet zo. Ik bedoel, als je last van iemand hebt - en dat heb je - dan zeg je daar gewoon wat van toch? Vooral als het herhaaldelijk voorkomt... Dat je dan jezelf blijft afvragen of je aanstelt vind ik vreemd, gewoon puur omdat dat niet het punt zou moeten zijn (maar het over grenzen gaan wel).
Als wij nu allemaal zeiden dat jij je aanstelde, zou je er dan anders naar kijken? Nee toch? Te ver is te ver, klaar.
Ik heb hier niets aanquote:Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
Stylo, iets met spaghetti maar wokachtig met sojasaus enzo.
Ik zat te brainstormenquote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hier niets aan
Heb de producten nodig (gaarne het merk vermelden).
Had je nou eerder gewokt? Volgens mij had TM/ik iets gezegd over een mix en groenten en zo.quote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga ook zo boodschappen doen. Zet je boodschappenlijst hier neer. Heb totaal geen inspiratie
Oh okequote:
Ja al gegeten toen, maar liet door iemand anders makenquote:Op maandag 8 december 2014 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had je nou eerder gewokt? Volgens mij had TM/ik iets gezegd over een mix en groenten en zo.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
Het wordt bestellenquote:Op maandag 8 december 2014 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke
je hebt tot 12 uur de tijd, want dan gaan ze dicht
[..]
Ja al gegeten toen, maar liet door iemand anders maken
.
Ik heb hier ijsbergsla met een houdbaarheidsdatum tm 3 december, maar is nooit geopend. Wat denken jullie?
Ze klagen wel, maar doen daarna niks omdat er toch nog een taboe op zit. Moeilijke materiequote:Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew, dat elke man als potentieel verkrachter zien.
Dat is een versiertruc, die ik persoonlijk walgelijk vindquote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
Jij ging toch altijd met je trainingspak(van [insert hier een turksestad]spor of normale?) en zonder make-up naar je werk? Ondanks dat versiert hij jou. Ik zou het wel weten.quote:Op maandag 8 december 2014 17:59 schreef Landysh het volgende:
Hehe ik kan hem prima zelf aan. Het is een opdonder van maybe net 1.50.Hij is echt twee koppen kleiner dan ik. Sla hem zo in elkaar.
Trainingsbroek idd maar heb meestal wel mascara en/of eyeliner op.quote:Op maandag 8 december 2014 18:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij ging toch altijd met je trainingspak(van [insert hier een turksestad]spor of normale?) en zonder make-up naar je werk? Ondanks dat versiert hij jou. Ik zou het wel weten.
Hij gaat voor je innerlijk
He crip deze had ik volgens mij laatst in de winkel gezien was bij h&m als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 8 december 2014 18:22 schreef Crip het volgende:
Borte weet jij toevallig waar ik zo'n top kan krijgen? Bij de h&m hebben ze alleen deze lelijke print.
Ik wil hem graag in het bordeaux, grijs of zwart. In ieder geval een effen kleur.
Ik vind alleen hele lange modellen of hele korte van dit soort tops.
Jij toevallig ergens gezien?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/2FV%200207044%20001%2035%208086.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Nigga, kun je niet lezen?quote:Op maandag 8 december 2014 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
He crip deze had ik volgens mij laatst in de winkel gezien was bij h&m als ik het me goed herinner
Opgelost. Slotje
Moest hier aan denken:quote:Op maandag 8 december 2014 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
He crip deze had ik volgens mij laatst in de winkel gezien was bij h&m als ik het me goed herinner
Opgelost. Slotje
Hoe zou je familie reageren op een mini-verloofde?quote:Op maandag 8 december 2014 17:59 schreef Landysh het volgende:
Hehe ik kan hem prima zelf aan. Het is een opdonder van maybe net 1.50.Hij is echt twee koppen kleiner dan ik. Sla hem zo in elkaar.
Heb je nu twee dagen gedaan over één aflevering?quote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef Crip het volgende:
Motthaaafuuuuuuk. Ik heb nog maar 1 ep over van BB.
Y HAVE U FORSAKEN ME
Also Chop Suey.
Als je dat doet, neem je het dan op? Kunnen we lekker meegenieten.quote:Op maandag 8 december 2014 17:59 schreef Landysh het volgende:
Zo iets?quote:Op maandag 8 december 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je dat doet, neem je het dan op? Kunnen we lekker meegenieten.
Tering, wat een mongolen. Ook niemand die ingrijpt, zoals altijd.quote:Op maandag 8 december 2014 18:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo iets?
http://www.worldstarhipho(...)wshhgYVsjPD5d7Xj5lAU
Ze filmen het lieverquote:Op maandag 8 december 2014 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tering, wat een mongolen. Ook niemand die ingrijpt, zoals altijd.
En nee, dat is bepaald niet wat ik bedoelde.![]()
Ja.quote:Op maandag 8 december 2014 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze filmen het liever
En dit dan?
http://www.worldstarhipho(...)wshh396LPD58k89v2WNg
Maar wie had nou gewonnen?quote:
Het ligt niet aan jou. Yaptigi ayipquote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Landysh het volgende:
Volgende keer ga ik gewoon met een boog om hem heen lopen. En bitchface.
quote:This Woman Is Reckless: Throws Her Baby During Bus Fight In CT For Talking About Her Child
quote:Girl Send's Father To Fight A Boy For Throwing A French Fry.. But Gets Knocked Out By A 17-Year-Old!
quote:Hotel Fight In Columbia, SC: Girls Gettin It Smackn, Clothes Come Off & Start Leakin! (*Warning* Must Be 18rs Or Older To View)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooiste is dat negerts tegenwoordig tijdens vechtpartijen al Wooooorldstarhiphop yo roepen in de VSquote:Op maandag 8 december 2014 19:03 schreef mrstylo het volgende:
Als je op WSHH zit, dan lijkt het alsof je in een hele andere wereld woont:
[..]
[..]
[..]
Ik impliceer dat het twee gezonde, vruchtbare mensen zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef mrstylo het volgende:
Impliceer je nu dat Stimo en/of Che aids hebben?
Echt 2face, Deuce
Wtf ga jullie mn 2faced woord skotten hey bezemquote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef mrstylo het volgende:
Impliceer je nu dat Stimo en/of Che aids hebben?
Echt 2face, Deuce
Vermom je!quote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ben id homedorp van mn voormalig bff. Ik bid echt dat ik haar niet ga zien.
Jij weet duidelijk niet wat skotten isquote:Op maandag 8 december 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wtf ga jullie mn 2faced woord skotten hey bezem
sommige dingen prima, zaten wel drie fucking random vragen tussen die aan het begin van de minor misschien in totaal vijf minuten besproken warenquote:
Wat is je minor?quote:Op maandag 8 december 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sommige dingen prima, zaten wel drie fucking random vragen tussen die aan het begin van de minor misschien in totaal vijf minuten besproken waren
Deze minor.
Wat zijn dat voor creeps?quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeg ik niet want deze docenten googlen erop los.
Probeer Grindr.quote:Op maandag 8 december 2014 20:05 schreef JanPiraat het volgende:
Help mn Tinder is stuk, krijg geen matches :___:
quote:Op maandag 8 december 2014 20:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor creeps?echt geen grap, de docent zo de eerste dag zeggen: jaaa ik heb jullie allemaal opgezocht op internet en kwam leuke dingen tegen over jullie! Zoals x die dit doet en y zich bezig houdt met dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wow.![]()
Beetje eng dit.quote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt geen grap, de docent zo de eerste dag zeggen: jaaa ik heb jullie allemaal opgezocht op internet en kwam leuke dingen tegen over jullie! Zoals x die dit doet en y zich bezig houdt met dat.
Echt wow.
En dan gluren naar je pics op het strand in bikiniquote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt geen grap, de docent zo de eerste dag zeggen: jaaa ik heb jullie allemaal opgezocht op internet en kwam leuke dingen tegen over jullie! Zoals x die dit doet en y zich bezig houdt met dat.
Echt wow.
Dan begrijp ik het wel.quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan gluren naar je pics op het strand in bikini
echt hequote:
het was een vrouw, maar lijkt me plausibel ja. Behalve bij mij aangezien ik nog nooit een bikini aan heb gehad, laat staan foto's ervan.quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan gluren naar je pics op het strand in bikini
Andersom is ook geen genot :c op mn eerste opleiding deden we een docente googlen en kwamen we op halfnaaktfoto's van haar x__x she wasnt prettyquote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt wow.
Wat voor foto's stuurde je naar mij dan? Was jij dat wel?quote:Op maandag 8 december 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt he
[..]
het was een vrouw, maar lijkt me plausibel ja. Behalve bij mij aangezien ik nog nooit een bikini aan heb gehad, laat staan foto's ervan.
quote:Op maandag 8 december 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
het was een vrouw, maar lijkt me plausibel ja.
wat.quote:Op maandag 8 december 2014 20:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Andersom is ook geen genot :c op mn eerste opleiding deden we een docente googlen en kwamen we op halfnaaktfoto's van haar x__x she wasnt pretty
lol droom maar lekker verder vriendquote:Op maandag 8 december 2014 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor foto's stuurde je naar mij dan? Was jij dat wel?
Je geeft me toestemming daarvoor? Nicequote:Op maandag 8 december 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lol droom maar lekker verder vriend
Aahh en wat zijn de mensen die aanwezig zijn nu dan ? Niemandddddd ?! That is another biscuitquote:Op maandag 8 december 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
Waar is iedereen vanavond? Hebben mensen spontaan een leven gekregen ofzo?
Begin niet over koekjes. Ik zit zo vol van de peperkruidnotenquote:Op maandag 8 december 2014 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh en wat zijn de mensen die aanwezig zijn nu dan ? Niemandddddd ?! That is another biscuit
quote:Op maandag 8 december 2014 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker een grote kom met pepernoten.in volendam noemen we ze moppiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut. Ben jij familie van Jan Smit?quote:Op maandag 8 december 2014 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in volendam noemen we ze moppies
He gets a Cookie of his own doughquote:Op maandag 8 december 2014 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh en wat zijn de mensen die aanwezig zijn nu dan ? Niemandddddd ?! That is another biscuit
Zargon who?quote:Op maandag 8 december 2014 20:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mij vals beschuldigen.
TR gezet. zarGon lost dit wel op.
misschien.quote:Op maandag 8 december 2014 20:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kut. Ben jij familie van Jan Smit?
zagrosquote:
wattesquote:Op maandag 8 december 2014 21:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weet je ook nooit, als Volendammer. Haha ja tog.
Waar hedde gij 't over?quote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wattes
Tis volledaier voor jou xo
Dit begrijp ik nietquote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wattes
deze man weet.quote:Op maandag 8 december 2014 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet
Jas reporting
kiek deze boetelenjer denquote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wattes
Nee, alleen hun eigendommen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je nog interessante mensen meegenomen?
Haha, stuur door, dan kan ik voor je bevestigenquote:Op maandag 8 december 2014 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor foto's stuurde je naar mij dan? Was jij dat wel?
mathemaat plsquote:Op maandag 8 december 2014 21:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha, stuur door, dan kan ik voor je bevestigen
Oké, omdat jij het bentquote:
Die heb jij ook niet. Ik wilde gewoon MrStylo pesten.quote:Op maandag 8 december 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm denk je dat ik bikinifoto's heb
Check je DMquote:Op maandag 8 december 2014 21:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
okok dan is het goedquote:Op maandag 8 december 2014 21:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Die heb jij ook niet. Ik wilde gewoon MrStylo pesten.
Heb je KB.rar niet eens?quote:Op maandag 8 december 2014 21:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Tsss, ik heb die niet nodig.quote:
Die ene bikinifoto in Iran was wel gewaagd.quote:
Ik kreeg 3 DM's van jou. Wat doe je stoer hier. 2face dit datquote:Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een viespeuken hier.
Maak je geen zorgen, Kb... ik hoef écht geen bikinifoto's van jou te zien.
Moet er niet aan denken! Bah!
Ik schaam me ervoor. Wat nam jij?quote:
hommoquote:Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een viespeuken hier.
.rars mogen niet besproken worden wejooo stahpquote:
thx lief van jequote:Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een viespeuken hier.
En wat als ze cup D heeft?quote:Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een viespeuken hier.
Ik had kip.quote:Op maandag 8 december 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 DM's van jou. Wat doe je stoer hier. 2face dit dat
[..]
Ik schaam me ervoor. Wat nam jij?
Ik heb geen reden om aan te nemen dat het zo is.quote:
Echt hè, zo respectloos.quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef mrstylo het volgende:
Jammer dat jullie in het openbaar over haar tetten praten.
echt he, alsof ik überhaupt een voorgevel heb, wrm denl je dat ik borstvergroting overweegquote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef mrstylo het volgende:
Jammer dat jullie in het openbaar over haar tetten praten.
Ik snap wel dat je geïnteresseerd bent naar haar kanjers, maar doe het respectvolquote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè, zo respectloos.
Laten we het over iets anders hebben.
Borstvergrotingquote:Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt he, alsof ik überhaupt een voorgevel heb, wrm denl je dat ik borstvergroting overweeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |