Ze heeft al een vriend.quote:Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is na al die tijd serieuzer geworden tussen jullie en jullie vinden het wel tijd geworden om er wat over kwijt te raken?
Mij ga je niet wijsmaken dat jullie elkaar nu pas voor het eerst hebben gezien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herrie schoppen als advies, omdat ik ervan uitging dat ze er allang wat van had gezegd...quote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar je hoef inderdaad niet meteen herrie te schoppen; gewoon op een gepaste toon aangeven dat je daar niet van gediend bent. Lijkt me sterk dat hij dan nog doorgaat. Ook omdat je zegt dat je ouders hem kennen.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend.
Maar alles kan kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je jezelf wegconcurreren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ehm i don't care? Zolang het handtastelijke maar stopt.quote:Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar hoe kan hij weten dat jouw 'bitchface' te maken heeft met zijn aanraken?
Pls je hebt haar al tienduizend keer gezien.quote:Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
Eindelijk stimo gemeetze had ook wat mini cheesecakes voor me meegenomen. Echt lekker
niet verwacht. En haar cheesecakes waren ook heerlijk
Maar misschien weet hij niet dat hij verkeerd bezig is en kan jij hem daarbij meehelpen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ehm i don't care? Zolang het handtastelijke maar stopt.
Kijk, dat kan mij dus geen bal schelen. Ik hoef hem nergens bij te helpen. Hij moet uit mijn buurt blijven en dan ben ik tevreden. Ik ben hier nog maar een paar weken, can't be bothered.quote:Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar misschien weet hij niet dat hij verkeerd bezig is en kan jij hem daarbij meehelpen.
Hue... Je kan toch wel gewoon zeggen dat hij van je af kan blijven? Nu gaat hij er gewoon mee door omdat hij denkt dat je het prima vindt. Anders had je er wat van gezegd.quote:Op maandag 8 december 2014 16:45 schreef Landysh het volgende:
Omdat het ongemakkelijk als fuck is en het hier om een Turk gaat. Als mijn bitchface en het afstand houden niet werkt zal ik er wat van zeggen.
Waarom kun je dat gewoon niet bij hem aangeven? Hij kan het heus niet ruiken hoor. Hij hoort het uiteraard niet te doen, maar ook jij kan er wat van zeggen.quote:Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kijk, dat kan mij dus geen bal schelen. Ik hoef hem nergens bij te helpen. Hij moet uit mijn buurt blijven en dan ben ik tevreden. Ik ben hier nog maar een paar weken, can't be bothered.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kijk, dat kan mij dus geen bal schelen. Ik hoef hem nergens bij te helpen. Hij moet uit mijn buurt blijven en dan ben ik tevreden. Ik ben hier nog maar een paar weken, can't be bothered.
Waarom zou hij ermee stoppen?quote:Op maandag 8 december 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ehm i don't care? Zolang het handtastelijke maar stopt.
Lees jij eigenlijk uberhaupt mijn comments wel of heb je een r&p modboekje klaarstaan waar je quotes uit copy past zonder dat het ook maar van toepassing is?quote:Op maandag 8 december 2014 16:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hue... Je kan toch wel gewoon zeggen dat hij van je af kan blijven? Nu gaat hij er gewoon mee door omdat hij denkt dat je het prima vindt. Anders had je er wat van gezegd.
[..]
Waarom kun je dat gewoon niet bij hem aangeven? Hij kan het heus niet ruiken hoor. Hij hoort het uiteraard niet te doen, maar ook jij kan er wat van zeggen.
Het kan je heel wat ballen schelen, je hebt er gewoon last van.
Niet gemaakt.quote:
Okquote:Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Pls je hebt haar al tienduizend keer gezien.
Omdat ik vriendelijk ben?quote:Op maandag 8 december 2014 16:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou hij ermee stoppen?. Hij vindt het prima, jij staat het toe...
quote:Op maandag 8 december 2014 17:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet gemaakt.
[..]
Ok
Wat tjappen jullie vnv? Zo boodschappen doen maar weer geen inspiratie
Ja, precies, zolang. En dat doet hij dus blijkbaar niet, anders had je dit hele probleem niet.quote:Op maandag 8 december 2014 17:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
In mijn comment staat dat zolang hij uit mijn buurt blijft, ik tevreden ben en zijn verdere problemen mij niks kunnen schelen. Waarom zou het mij ballen als ik geen last meer van hem heb?
Ik ga ook zo boodschappen doen. Zet je boodschappenlijst hier neer. Heb totaal geen inspiratiequote:Op maandag 8 december 2014 17:04 schreef Che_ het volgende:
Wat tjappen jullie vnv? Zo boodschappen doen maar weer geen inspiratie
Kom nou, vriendelijk zijn betekent niet dat je een hand op je zij of rug of whatever hoort te krijgen, vooral van een man die heel wat ouder is.quote:
Maar waarom heb je dat niet al veel eerder gedaan en gewacht totdat je er echt gek van werd?quote:Zolang die vriendelijkheid stopt, ik mijn hand niet meer uitsteek naar hem en duidelijk afstand neem kan hij mij moeilijk nog aanraken. En doet hij het wel dan kan hij het krijgen.
Nee, ik ben te vriendelijk irl tot ik het heb gehad.quote:Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je er nooit wat van gezegd dan? Ook achteruitdeinzen wanneer hij bijvoorbeeld een hand in je zij of op je schouder probeert te leggen, zou een signaal moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |