abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147394830
Niet normaal, nee. Als Turk zou hij al helemaal moeten weten dat dit onder Turken ongepast is, zou je denken (natuurlijk ook onder Nederlanders). Een hand geven is nog tot daaraan toe, maar als je elkaar iedere dag op de werkvloer ziet, begrijp ik ook niet waarom je steeds een hand zou geven. Ik krijg ook steeds een hand van Turkse collega's bijvoorbeeld, uiteraard is dit iets onder mannen, maar dat is omdat ik meestal maar 1 of 2 dagen in de week werk.

Maar je hoef inderdaad niet meteen herrie te schoppen; gewoon op een gepaste toon aangeven dat je daar niet van gediend bent. Lijkt me sterk dat hij dan nog doorgaat. Ook omdat je zegt dat je ouders hem kennen.
  maandag 8 december 2014 @ 16:42:58 #152
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147394840
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 16:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is na al die tijd serieuzer geworden tussen jullie en jullie vinden het wel tijd geworden om er wat over kwijt te raken?

Mij ga je niet wijsmaken dat jullie elkaar nu pas voor het eerst hebben gezien. :').
Ze heeft al een vriend.

Maar alles kan kapot

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147394889
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar je hoef inderdaad niet meteen herrie te schoppen; gewoon op een gepaste toon aangeven dat je daar niet van gediend bent. Lijkt me sterk dat hij dan nog doorgaat. Ook omdat je zegt dat je ouders hem kennen.
Herrie schoppen als advies, omdat ik ervan uitging dat ze er allang wat van had gezegd...
pi_147394903
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:42 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ze heeft al een vriend.

Maar alles kan kapot

SPOILER
SPOILER
Ga je jezelf wegconcurreren? :').
pi_147394931
Omdat het ongemakkelijk als fuck is en het hier om een Turk gaat. Als mijn bitchface en het afstand houden niet werkt zal ik er wat van zeggen.
pi_147395018
Maar hoe kan hij weten dat jouw 'bitchface' te maken heeft met zijn aanraken?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_147395028
Stimo en che foto van jullie samen.
pi_147395057
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef mrstylo het volgende:
Maar hoe kan hij weten dat jouw 'bitchface' te maken heeft met zijn aanraken?
Ehm i don't care? Zolang het handtastelijke maar stopt.
pi_147395121
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
Eindelijk stimo gemeet *O* ze had ook wat mini cheesecakes voor me meegenomen. Echt lekker :9 niet verwacht. En haar cheesecakes waren ook heerlijk
Pls je hebt haar al tienduizend keer gezien.
pi_147395144
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:

[..]

Maar misschien weet hij niet dat hij verkeerd bezig is en kan jij hem daarbij meehelpen.
pi_147395238
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar misschien weet hij niet dat hij verkeerd bezig is en kan jij hem daarbij meehelpen.
Kijk, dat kan mij dus geen bal schelen. Ik hoef hem nergens bij te helpen. Hij moet uit mijn buurt blijven en dan ben ik tevreden. Ik ben hier nog maar een paar weken, can't be bothered.
pi_147395328
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:45 schreef Landysh het volgende:
Omdat het ongemakkelijk als fuck is en het hier om een Turk gaat. Als mijn bitchface en het afstand houden niet werkt zal ik er wat van zeggen.
Hue... Je kan toch wel gewoon zeggen dat hij van je af kan blijven? Nu gaat hij er gewoon mee door omdat hij denkt dat je het prima vindt. Anders had je er wat van gezegd.
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:

[..]

Kijk, dat kan mij dus geen bal schelen. Ik hoef hem nergens bij te helpen. Hij moet uit mijn buurt blijven en dan ben ik tevreden. Ik ben hier nog maar een paar weken, can't be bothered.
Waarom kun je dat gewoon niet bij hem aangeven? Hij kan het heus niet ruiken hoor. Hij hoort het uiteraard niet te doen, maar ook jij kan er wat van zeggen.

Het kan je heel wat ballen schelen, je hebt er gewoon last van.
pi_147395330
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Dat kan ook

.

Lekkere nummer O+
https://soundcloud.com/louisthechild/bodygold
pi_147395393
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:48 schreef Landysh het volgende:

[..]

Waarom zou hij ermee stoppen? :D. Hij vindt het prima, jij staat het toe...
pi_147395399
Heb je er nooit wat van gezegd dan? Ook achteruitdeinzen wanneer hij bijvoorbeeld een hand in je zij of op je schouder probeert te leggen, zou een signaal moeten zijn.
pi_147395611
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hue... Je kan toch wel gewoon zeggen dat hij van je af kan blijven? Nu gaat hij er gewoon mee door omdat hij denkt dat je het prima vindt. Anders had je er wat van gezegd.

[..]

Waarom kun je dat gewoon niet bij hem aangeven? Hij kan het heus niet ruiken hoor. Hij hoort het uiteraard niet te doen, maar ook jij kan er wat van zeggen.

Het kan je heel wat ballen schelen, je hebt er gewoon last van.
Lees jij eigenlijk uberhaupt mijn comments wel of heb je een r&p modboekje klaarstaan waar je quotes uit copy past zonder dat het ook maar van toepassing is?

In mijn comment staat dat zolang hij uit mijn buurt blijft, ik tevreden ben en zijn verdere problemen mij niks kunnen schelen. Waarom zou het mij ballen als ik geen last meer van hem heb? :')
  maandag 8 december 2014 @ 17:04:24 #167
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147395663
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:47 schreef Landysh het volgende:
Stimo en che foto van jullie samen.
Niet gemaakt.

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:49 schreef Crip het volgende:

[..]

Pls je hebt haar al tienduizend keer gezien.
Ok :')

Wat tjappen jullie vnv? Zo boodschappen doen maar weer geen inspiratie
pi_147395693
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom zou hij ermee stoppen? :D. Hij vindt het prima, jij staat het toe...
Omdat ik vriendelijk ben? :? Zolang die vriendelijkheid stopt, ik mijn hand niet meer uitsteek naar hem en duidelijk afstand neem kan hij mij moeilijk nog aanraken. En doet hij het wel dan kan hij het krijgen.
pi_147395733
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 17:04 schreef Che_ het volgende:

[..]

Niet gemaakt.

[..]

Ok :')

;)
pi_147395736
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 17:03 schreef Landysh het volgende:

[..]

In mijn comment staat dat zolang hij uit mijn buurt blijft, ik tevreden ben en zijn verdere problemen mij niks kunnen schelen. Waarom zou het mij ballen als ik geen last meer van hem heb? :')
Ja, precies, zolang. En dat doet hij dus blijkbaar niet, anders had je dit hele probleem niet.

:?. :?. :?.
pi_147395779
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 17:04 schreef Che_ het volgende:
Ik ga ook zo boodschappen doen. Zet je boodschappenlijst hier neer. Heb totaal geen inspiratie
pi_147395782
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 17:05 schreef Landysh het volgende:

[..]

Omdat ik vriendelijk ben? :?
Kom nou, vriendelijk zijn betekent niet dat je een hand op je zij of rug of whatever hoort te krijgen, vooral van een man die heel wat ouder is.

quote:
Zolang die vriendelijkheid stopt, ik mijn hand niet meer uitsteek naar hem en duidelijk afstand neem kan hij mij moeilijk nog aanraken. En doet hij het wel dan kan hij het krijgen.
Maar waarom heb je dat niet al veel eerder gedaan en gewacht totdat je er echt gek van werd?

En wat ga je dan doen, als hij toch te ver gaat?
pi_147395794
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je er nooit wat van gezegd dan? Ook achteruitdeinzen wanneer hij bijvoorbeeld een hand in je zij of op je schouder probeert te leggen, zou een signaal moeten zijn.
Nee, ik ben te vriendelijk irl tot ik het heb gehad.

Maar ik vind sowieso dat mensen te snel in mijn zone komen dus soms vraag ik mij af of of ik mij niet gewoon aanstel. Maar goed, iedereen heeft zijn grenzen. Of het nou aanstellerig is of niet. No?
pi_147395803
inbe4 amerikaanse toestanden

hij zei ''hoi'' dus sexual harassment

:')
pi_147395806
zarGon zie laatste comment naar TM.
pi_147395845
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:
inbe4 amerikaanse toestanden

hij zei ''hoi'' dus sexual harassment

:')
Hij zei hoi dus ik heb hem neergeschoten uit protection #murica
pi_147395855
Ik kan niet tegen mensen die te dichtbij komen staan wanneer ze tegen je praten. En wanneer je stap naar achteren doet, doen ze dat ook. :r
pi_147395870
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, precies, zolang. En dat doet hij dus blijkbaar niet, anders had je dit hele probleem niet.

:?. :?. :?.
Ik heb het hem dus niet duidelijk gemaakt? :? En misschien dat hij daarom doorgaat. Ik bleef beleefd doen omdat het een oudere Turkse man is en ik twijfelde of ik mij niet aanstelde.
pi_147395895
Even los van het voorbeeld van Borte.

Ik vind sowieso dat heel veel (vooral Turkse) vrouwen zich aanstellen :')
pi_147395967
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
Even los van het voorbeeld van Borte.

Ik vind sowieso dat heel veel (vooral Turkse) vrouwen zich aanstellen :')
Hoe bedoel je?
  maandag 8 december 2014 @ 17:15:20 #181
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147395978
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:06 schreef Crip het volgende:

[..]

;)
Same source same bs ;)

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik ga ook zo boodschappen doen. Zet je boodschappenlijst hier neer. Heb totaal geen inspiratie
Ja, ik weet niet wat ik ga halen daarom juist :D. Vaak krijg ik zin in een bepaald gerecht en zoek wat recepten op en YT video's en maak dan een lijstje met wat ik ga halen.
pi_147396004
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Landysh het volgende:

[..]

Maar ik vind sowieso dat mensen te snel in mijn zone komen dus soms vraag ik mij af of of ik mij niet gewoon aanstel. Maar goed, iedereen heeft zijn grenzen. Of het nou aanstellerig is of niet. No?
Je stelt je niet aan, hoor. Iedereen heeft misschien andere grenzen idd, maar een hand in iemands zij leggen vind ik zelf duidelijk over de grens. Dat zou hij als oudere Turk ook moeten weten.

Ontwijken, zoals je zelf zegt, of anders zoiets zeggen als ''[Naam] abi/amca, lütfen yanlis anlama, ama bana dokunulmasindan (veya bana fazla yaklasilmasindan) hoslanmiyorum'' is in mijn ogen nog steeds vriendelijk, maar ook serieus zodat hij weet dat je er niet van gediend bent.
pi_147396006
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Landysh het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 17:10 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ik heb het hem dus niet duidelijk gemaakt? :? En misschien dat hij daarom doorgaat. Ik bleef beleefd doen omdat het een oudere Turkse man is en ik twijfelde of ik mij niet aanstelde.
Ik vind het opmerkelijk dat jij je afvraagt of je wel of niet aanstelt wanneer iemand duidelijk over jouw grenzen heengaat. Dat snap ik niet zo. Ik bedoel, als je last van iemand hebt - en dat heb je - dan zeg je daar gewoon wat van toch? Vooral als het herhaaldelijk voorkomt... Dat je dan jezelf blijft afvragen of je aanstelt vind ik vreemd, gewoon puur omdat dat niet het punt zou moeten zijn (maar het over grenzen gaan wel).

Als wij nu allemaal zeiden dat jij je aanstelde, zou je er dan anders naar kijken? Nee toch? Te ver is te ver, klaar.
pi_147396024
Motthaaafuuuuuuk. Ik heb nog maar 1 ep over van BB.

Y HAVE U FORSAKEN ME

Also Chop Suey.
pi_147396082
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef Crip het volgende:
Motthaaafuuuuuuk. Ik heb nog maar 1 ep over van BB.

Y HAVE U FORSAKEN ME

Also Chop Suey.
pi_147396140
quote:
Yaaaas.
  maandag 8 december 2014 @ 17:24:04 #187
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147396244
Stylo, iets met spaghetti maar wokachtig met sojasaus enzo.
pi_147396275
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het opmerkelijk dat jij je afvraagt of je wel of niet aanstelt wanneer iemand duidelijk over jouw grenzen heengaat. Dat snap ik niet zo. Ik bedoel, als je last van iemand hebt - en dat heb je - dan zeg je daar gewoon wat van toch? Vooral als het herhaaldelijk voorkomt... Dat je dan jezelf blijft afvragen of je aanstelt vind ik vreemd, gewoon puur omdat dat niet het punt zou moeten zijn (maar het over grenzen gaan wel).

Als wij nu allemaal zeiden dat jij je aanstelde, zou je er dan anders naar kijken? Nee toch? Te ver is te ver, klaar.
En dit inderdaad!
pi_147396282
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
Stylo, iets met spaghetti maar wokachtig met sojasaus enzo.
Ik heb hier niets aan :{
Heb de producten nodig (gaarne het merk vermelden).
  maandag 8 december 2014 @ 17:29:07 #190
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147396410
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik heb hier niets aan :{
Heb de producten nodig (gaarne het merk vermelden).
Ik zat te brainstormen _O-
pi_147396415
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Had je nou eerder gewokt? Volgens mij had TM/ik iets gezegd over een mix en groenten en zo.
pi_147396462
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:14 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Gew, dat elke man als potentieel verkrachter zien.
pi_147396505
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2014 17:29 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik zat te brainstormen _O-
Oh oke :D
je hebt tot 12 uur de tijd, want dan gaan ze dicht :P
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Had je nou eerder gewokt? Volgens mij had TM/ik iets gezegd over een mix en groenten en zo.
Ja al gegeten toen, maar liet door iemand anders maken :@

.

Ik heb hier ijsbergsla met een houdbaarheidsdatum tm 3 december, maar is nooit geopend. Wat denken jullie?
pi_147396570
zarGon, ik heb alleen maar last van mensen. :')
  maandag 8 december 2014 @ 17:36:41 #195
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147396654
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
Er is een Turkse man op werk die mij best wel irriteert. Elke keer als ik hem zie moet hij een hand geven. En dat is bijna elke dag. Fucking irritant. Ik hou er niet van als mensen mij aanraken. Een keer bij een kennismaking is genoeg, waarom elke dag? En laatst stond ik met mijn rug naar hem toe, komt hij naast mij staan en legt zijn hand in mijn zij. I don't like that maar stel ik mij nou aan of..? Oh en bij een andere Turks meisje ging die over haar rug wrijven enzo. :')

Hij heeft overigens de bijnaam viespeuk.

_O- hij wil gewoon zijn yarag in je, thats all.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_147396710
^Piç herif.
  maandag 8 december 2014 @ 17:41:11 #197
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147396814
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:32 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Oh oke :D
je hebt tot 12 uur de tijd, want dan gaan ze dicht :P

[..]

Ja al gegeten toen, maar liet door iemand anders maken :@

.

Ik heb hier ijsbergsla met een houdbaarheidsdatum tm 3 december, maar is nooit geopend. Wat denken jullie?
Het wordt bestellen
pi_147396983
https://www.facebook.com/video.php?v=761547637250616&permPage=1

Echt briljante reclame dit. Hun marketingteam _O_
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Weissman het volgende:

[..]

Gew, dat elke man als potentieel verkrachter zien.
Ze klagen wel, maar doen daarna niks omdat er toch nog een taboe op zit. Moeilijke materie

[ Bericht 23% gewijzigd door mrstylo op 08-12-2014 17:53:38 ]
pi_147397211
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
Er is een Turkse man op werk die mij best wel irriteert. Elke keer als ik hem zie moet hij een hand geven. En dat is bijna elke dag. Fucking irritant. Ik hou er niet van als mensen mij aanraken. Een keer bij een kennismaking is genoeg, waarom elke dag? En laatst stond ik met mijn rug naar hem toe, komt hij naast mij staan en legt zijn hand in mijn zij. I don't like that maar stel ik mij nou aan of..? Oh en bij een andere Turks meisje ging die over haar rug wrijven enzo. :')

Hij heeft overigens de bijnaam viespeuk.
Dat is een versiertruc, die ik persoonlijk walgelijk vind :r

Je moet gewoon tegen hem zeggen dat hij moet ophouden, of dat je anders je broers (wij (8> ) op hem afstuurt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_147397347
Hehe ik kan hem prima zelf aan. Het is een opdonder van maybe net 1.50. :') Hij is echt twee koppen kleiner dan ik. Sla hem zo in elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')