Hij zei hoi dus ik heb hem neergeschoten uit protection #muricaquote:Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:
inbe4 amerikaanse toestanden
hij zei ''hoi'' dus sexual harassment
Ik heb het hem dus niet duidelijk gemaakt?quote:Op maandag 8 december 2014 17:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, precies, zolang. En dat doet hij dus blijkbaar niet, anders had je dit hele probleem niet..
.
.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 december 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
Even los van het voorbeeld van Borte.
Ik vind sowieso dat heel veel (vooral Turkse) vrouwen zich aanstellen
Same source same bsquote:
Ja, ik weet niet wat ik ga halen daarom juistquote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga ook zo boodschappen doen. Zet je boodschappenlijst hier neer. Heb totaal geen inspiratie
Je stelt je niet aan, hoor. Iedereen heeft misschien andere grenzen idd, maar een hand in iemands zij leggen vind ik zelf duidelijk over de grens. Dat zou hij als oudere Turk ook moeten weten.quote:Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik ben te vriendelijk irl tot ik het heb gehad.
Maar ik vind sowieso dat mensen te snel in mijn zone komen dus soms vraag ik mij af of of ik mij niet gewoon aanstel. Maar goed, iedereen heeft zijn grenzen. Of het nou aanstellerig is of niet. No?
quote:Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik ben te vriendelijk irl tot ik het heb gehad.
Maar ik vind sowieso dat mensen te snel in mijn zone komen dus soms vraag ik mij af of of ik mij niet gewoon aanstel. Maar goed, iedereen heeft zijn grenzen. Of het nou aanstellerig is of niet. No?
Ik vind het opmerkelijk dat jij je afvraagt of je wel of niet aanstelt wanneer iemand duidelijk over jouw grenzen heengaat. Dat snap ik niet zo. Ik bedoel, als je last van iemand hebt - en dat heb je - dan zeg je daar gewoon wat van toch? Vooral als het herhaaldelijk voorkomt... Dat je dan jezelf blijft afvragen of je aanstelt vind ik vreemd, gewoon puur omdat dat niet het punt zou moeten zijn (maar het over grenzen gaan wel).quote:Op maandag 8 december 2014 17:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb het hem dus niet duidelijk gemaakt?En misschien dat hij daarom doorgaat. Ik bleef beleefd doen omdat het een oudere Turkse man is en ik twijfelde of ik mij niet aanstelde.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef Crip het volgende:
Motthaaafuuuuuuk. Ik heb nog maar 1 ep over van BB.
Y HAVE U FORSAKEN ME
Also Chop Suey.
En dit inderdaad!quote:Op maandag 8 december 2014 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat jij je afvraagt of je wel of niet aanstelt wanneer iemand duidelijk over jouw grenzen heengaat. Dat snap ik niet zo. Ik bedoel, als je last van iemand hebt - en dat heb je - dan zeg je daar gewoon wat van toch? Vooral als het herhaaldelijk voorkomt... Dat je dan jezelf blijft afvragen of je aanstelt vind ik vreemd, gewoon puur omdat dat niet het punt zou moeten zijn (maar het over grenzen gaan wel).
Als wij nu allemaal zeiden dat jij je aanstelde, zou je er dan anders naar kijken? Nee toch? Te ver is te ver, klaar.
Ik heb hier niets aanquote:Op maandag 8 december 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
Stylo, iets met spaghetti maar wokachtig met sojasaus enzo.
Ik zat te brainstormenquote:Op maandag 8 december 2014 17:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hier niets aan
Heb de producten nodig (gaarne het merk vermelden).
Had je nou eerder gewokt? Volgens mij had TM/ik iets gezegd over een mix en groenten en zo.quote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga ook zo boodschappen doen. Zet je boodschappenlijst hier neer. Heb totaal geen inspiratie
Oh okequote:
Ja al gegeten toen, maar liet door iemand anders makenquote:Op maandag 8 december 2014 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had je nou eerder gewokt? Volgens mij had TM/ik iets gezegd over een mix en groenten en zo.
quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
Er is een Turkse man op werk die mij best wel irriteert. Elke keer als ik hem zie moet hij een hand geven. En dat is bijna elke dag. Fucking irritant. Ik hou er niet van als mensen mij aanraken. Een keer bij een kennismaking is genoeg, waarom elke dag? En laatst stond ik met mijn rug naar hem toe, komt hij naast mij staan en legt zijn hand in mijn zij. I don't like that maar stel ik mij nou aan of..? Oh en bij een andere Turks meisje ging die over haar rug wrijven enzo.![]()
Hij heeft overigens de bijnaam viespeuk.
Het wordt bestellenquote:Op maandag 8 december 2014 17:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke
je hebt tot 12 uur de tijd, want dan gaan ze dicht
[..]
Ja al gegeten toen, maar liet door iemand anders maken
.
Ik heb hier ijsbergsla met een houdbaarheidsdatum tm 3 december, maar is nooit geopend. Wat denken jullie?
Ze klagen wel, maar doen daarna niks omdat er toch nog een taboe op zit. Moeilijke materiequote:Op maandag 8 december 2014 17:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew, dat elke man als potentieel verkrachter zien.
Dat is een versiertruc, die ik persoonlijk walgelijk vindquote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
Er is een Turkse man op werk die mij best wel irriteert. Elke keer als ik hem zie moet hij een hand geven. En dat is bijna elke dag. Fucking irritant. Ik hou er niet van als mensen mij aanraken. Een keer bij een kennismaking is genoeg, waarom elke dag? En laatst stond ik met mijn rug naar hem toe, komt hij naast mij staan en legt zijn hand in mijn zij. I don't like that maar stel ik mij nou aan of..? Oh en bij een andere Turks meisje ging die over haar rug wrijven enzo.![]()
Hij heeft overigens de bijnaam viespeuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |