Als je nu gaat douchen stink je in de ochtend toch weer, of niet?quote:Op maandag 8 december 2014 00:33 schreef mrstylo het volgende:
Oke help me. Zal ik nu of morgenochtend douchen?
Nee man. Ik verwissel mijn dekbedovertrek iedere weekquote:Op maandag 8 december 2014 00:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je nu gaat douchen stink je in de ochtend toch weer, of niet?
Dan nog.quote:Op maandag 8 december 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man. Ik verwissel mijn dekbedovertrek iedere week
Stinken jullie echt zo snel? damn.quote:Op maandag 8 december 2014 00:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je nu gaat douchen stink je in de ochtend toch weer, of niet?
Stinken is misschien overdreven. Maar zoals ik in mijn vorige post zei voel ik me niet fris genoeg.quote:Op maandag 8 december 2014 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Stinken jullie echt zo snel? damn.
Is denk ik cultuurquote:Op maandag 8 december 2014 00:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dan nog.
Ik voel me nooit echt fris als ik 's morgens uit bed kom. Zeker niet fris genoeg om de rest van de dag niet te douchen.
quote:Op maandag 8 december 2014 00:37 schreef Landysh het volgende:
Tenzij je nog een paar uur quality time met jezelf gaat doorbrengen snap ik niet waarom je zou stinken na een nacht slapen.
Als ik niet getraind heb douche ik ook maar een keer hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 00:39 schreef Landysh het volgende:
Mjah misschien omdat ik een vrouw ben. Ik vind een keer per dag wel genoeg.
En wel water gebruiken na iedere toiletbezoek he.
Trusten styloman.
Douchen na elke toiletbezoek.quote:Op maandag 8 december 2014 00:39 schreef Landysh het volgende:
Mjah misschien omdat ik een vrouw ben. Ik vind een keer per dag wel genoeg.
En wel water gebruiken na iedere toiletbezoek he.
Trusten styloman.
lol dacht dut is je ontbijt,quote:Op maandag 8 december 2014 00:53 schreef Deuce92 het volgende:
Vier sneetjes brood met salami, en een reepje speculaascake.
#lekkergenieten.
Nee, ik lig lekker nog in bed.quote:Op maandag 8 december 2014 09:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol dacht dut is je ontbijt,
Vroeger deden ze het met stenen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Taharet heet dat. Daarom buiten liever niet naar het toilet als ik niet echt moet. En anders is een flesje water bij je hebben altijd wel handig natuurlijk.
maar wel zo vroeg wakker, ga slapen dan.quote:Op maandag 8 december 2014 10:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, ik lig lekker nog in bed.
Hhhhhhhhhhhhhhh.
Ik heb geslapen tot 10 uur.quote:Op maandag 8 december 2014 10:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar wel zo vroeg wakker, ga slapen dan.
ok en dat bericht van 8:30 dan Gquote:
Slapen is voor de zwakkerenquote:Op maandag 8 december 2014 10:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar wel zo vroeg wakker, ga slapen dan.
Werd even wakker, zonder wekker. Maar heb toch maar besloten om lekker verder te slapen.quote:Op maandag 8 december 2014 10:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok en dat bericht van 8:30 dan G
Ik heb mn ochtend nietboek vergeten en oplader van mn tablet ook.
O, ik ben best goed in het vertellen van slaapverhaaltjes of slaap verwekkende verhalen, als je dat nodig hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 10:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niks mis mee, ik hou van slapen maar doe het te weinig
Nasty.quote:Op maandag 8 december 2014 09:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Taharet heet dat. Daarom buiten liever niet naar het toilet als ik niet echt moet. En anders is een flesje water bij je hebben altijd wel handig natuurlijk.
ahh doe ik ook altijdquote:Op maandag 8 december 2014 10:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Werd even wakker, zonder wekker. Maar heb toch maar besloten om lekker verder te slapen.
Moet jij je toets nog maken?
Ja is goed. Spreek mn voicemail maar in.quote:Op maandag 8 december 2014 10:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, ik ben best goed in het vertellen van slaapverhaaltjes of slaap verwekkende verhalen, als je dat nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |