quote:Op maandag 8 december 2014 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker een grote kom met pepernoten.in volendam noemen we ze moppiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut. Ben jij familie van Jan Smit?quote:Op maandag 8 december 2014 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in volendam noemen we ze moppies
He gets a Cookie of his own doughquote:Op maandag 8 december 2014 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh en wat zijn de mensen die aanwezig zijn nu dan ? Niemandddddd ?! That is another biscuit
Zargon who?quote:Op maandag 8 december 2014 20:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mij vals beschuldigen.
TR gezet. zarGon lost dit wel op.
misschien.quote:Op maandag 8 december 2014 20:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kut. Ben jij familie van Jan Smit?
zagrosquote:
wattesquote:Op maandag 8 december 2014 21:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weet je ook nooit, als Volendammer. Haha ja tog.
Waar hedde gij 't over?quote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wattes
Tis volledaier voor jou xo
Dit begrijp ik nietquote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wattes
deze man weet.quote:Op maandag 8 december 2014 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet
Jas reporting
kiek deze boetelenjer denquote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wattes
Nee, alleen hun eigendommen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je nog interessante mensen meegenomen?
Haha, stuur door, dan kan ik voor je bevestigenquote:Op maandag 8 december 2014 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor foto's stuurde je naar mij dan? Was jij dat wel?
mathemaat plsquote:Op maandag 8 december 2014 21:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha, stuur door, dan kan ik voor je bevestigen
Oké, omdat jij het bentquote:
Die heb jij ook niet. Ik wilde gewoon MrStylo pesten.quote:Op maandag 8 december 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm denk je dat ik bikinifoto's heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |