Vermom je!quote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ben id homedorp van mn voormalig bff. Ik bid echt dat ik haar niet ga zien.
Jij weet duidelijk niet wat skotten isquote:Op maandag 8 december 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wtf ga jullie mn 2faced woord skotten hey bezem
sommige dingen prima, zaten wel drie fucking random vragen tussen die aan het begin van de minor misschien in totaal vijf minuten besproken warenquote:
Wat is je minor?quote:Op maandag 8 december 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sommige dingen prima, zaten wel drie fucking random vragen tussen die aan het begin van de minor misschien in totaal vijf minuten besproken waren
Deze minor.
Wat zijn dat voor creeps?quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeg ik niet want deze docenten googlen erop los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer Grindr.quote:Op maandag 8 december 2014 20:05 schreef JanPiraat het volgende:
Help mn Tinder is stuk, krijg geen matches :___:
quote:Op maandag 8 december 2014 20:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor creeps?echt geen grap, de docent zo de eerste dag zeggen: jaaa ik heb jullie allemaal opgezocht op internet en kwam leuke dingen tegen over jullie! Zoals x die dit doet en y zich bezig houdt met dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wow.![]()
Beetje eng dit.quote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt geen grap, de docent zo de eerste dag zeggen: jaaa ik heb jullie allemaal opgezocht op internet en kwam leuke dingen tegen over jullie! Zoals x die dit doet en y zich bezig houdt met dat.
Echt wow.
En dan gluren naar je pics op het strand in bikiniquote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt geen grap, de docent zo de eerste dag zeggen: jaaa ik heb jullie allemaal opgezocht op internet en kwam leuke dingen tegen over jullie! Zoals x die dit doet en y zich bezig houdt met dat.
Echt wow.
Dan begrijp ik het wel.quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan gluren naar je pics op het strand in bikini
echt hequote:
het was een vrouw, maar lijkt me plausibel ja. Behalve bij mij aangezien ik nog nooit een bikini aan heb gehad, laat staan foto's ervan.quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan gluren naar je pics op het strand in bikini
Andersom is ook geen genot :c op mn eerste opleiding deden we een docente googlen en kwamen we op halfnaaktfoto's van haar x__x she wasnt prettyquote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt wow.
Wat voor foto's stuurde je naar mij dan? Was jij dat wel?quote:Op maandag 8 december 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt he
[..]
het was een vrouw, maar lijkt me plausibel ja. Behalve bij mij aangezien ik nog nooit een bikini aan heb gehad, laat staan foto's ervan.
quote:Op maandag 8 december 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
het was een vrouw, maar lijkt me plausibel ja.
wat.quote:Op maandag 8 december 2014 20:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Andersom is ook geen genot :c op mn eerste opleiding deden we een docente googlen en kwamen we op halfnaaktfoto's van haar x__x she wasnt pretty
lol droom maar lekker verder vriendquote:Op maandag 8 december 2014 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor foto's stuurde je naar mij dan? Was jij dat wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je geeft me toestemming daarvoor? Nicequote:Op maandag 8 december 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lol droom maar lekker verder vriend
Aahh en wat zijn de mensen die aanwezig zijn nu dan ? Niemandddddd ?! That is another biscuitquote:Op maandag 8 december 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
Waar is iedereen vanavond? Hebben mensen spontaan een leven gekregen ofzo?
Begin niet over koekjes. Ik zit zo vol van de peperkruidnotenquote:Op maandag 8 december 2014 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh en wat zijn de mensen die aanwezig zijn nu dan ? Niemandddddd ?! That is another biscuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |