Jij weet duidelijk niet wat skotten isquote:Op maandag 8 december 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wtf ga jullie mn 2faced woord skotten hey bezem
sommige dingen prima, zaten wel drie fucking random vragen tussen die aan het begin van de minor misschien in totaal vijf minuten besproken warenquote:
Wat is je minor?quote:Op maandag 8 december 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sommige dingen prima, zaten wel drie fucking random vragen tussen die aan het begin van de minor misschien in totaal vijf minuten besproken waren
Deze minor.
Wat zijn dat voor creeps?quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeg ik niet want deze docenten googlen erop los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer Grindr.quote:Op maandag 8 december 2014 20:05 schreef JanPiraat het volgende:
Help mn Tinder is stuk, krijg geen matches :___:
quote:Op maandag 8 december 2014 20:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor creeps?echt geen grap, de docent zo de eerste dag zeggen: jaaa ik heb jullie allemaal opgezocht op internet en kwam leuke dingen tegen over jullie! Zoals x die dit doet en y zich bezig houdt met dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wow.![]()
Beetje eng dit.quote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt geen grap, de docent zo de eerste dag zeggen: jaaa ik heb jullie allemaal opgezocht op internet en kwam leuke dingen tegen over jullie! Zoals x die dit doet en y zich bezig houdt met dat.
Echt wow.
En dan gluren naar je pics op het strand in bikiniquote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt geen grap, de docent zo de eerste dag zeggen: jaaa ik heb jullie allemaal opgezocht op internet en kwam leuke dingen tegen over jullie! Zoals x die dit doet en y zich bezig houdt met dat.
Echt wow.
Dan begrijp ik het wel.quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan gluren naar je pics op het strand in bikini
echt hequote:
het was een vrouw, maar lijkt me plausibel ja. Behalve bij mij aangezien ik nog nooit een bikini aan heb gehad, laat staan foto's ervan.quote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan gluren naar je pics op het strand in bikini
Andersom is ook geen genot :c op mn eerste opleiding deden we een docente googlen en kwamen we op halfnaaktfoto's van haar x__x she wasnt prettyquote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt wow.
Wat voor foto's stuurde je naar mij dan? Was jij dat wel?quote:Op maandag 8 december 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt he
[..]
het was een vrouw, maar lijkt me plausibel ja. Behalve bij mij aangezien ik nog nooit een bikini aan heb gehad, laat staan foto's ervan.
quote:Op maandag 8 december 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
het was een vrouw, maar lijkt me plausibel ja.
wat.quote:Op maandag 8 december 2014 20:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Andersom is ook geen genot :c op mn eerste opleiding deden we een docente googlen en kwamen we op halfnaaktfoto's van haar x__x she wasnt pretty
lol droom maar lekker verder vriendquote:Op maandag 8 december 2014 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor foto's stuurde je naar mij dan? Was jij dat wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je geeft me toestemming daarvoor? Nicequote:Op maandag 8 december 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lol droom maar lekker verder vriend
Aahh en wat zijn de mensen die aanwezig zijn nu dan ? Niemandddddd ?! That is another biscuitquote:Op maandag 8 december 2014 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
Waar is iedereen vanavond? Hebben mensen spontaan een leven gekregen ofzo?
Begin niet over koekjes. Ik zit zo vol van de peperkruidnotenquote:Op maandag 8 december 2014 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh en wat zijn de mensen die aanwezig zijn nu dan ? Niemandddddd ?! That is another biscuit
quote:Op maandag 8 december 2014 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
Lekker een grote kom met pepernoten.in volendam noemen we ze moppiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut. Ben jij familie van Jan Smit?quote:Op maandag 8 december 2014 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in volendam noemen we ze moppies
He gets a Cookie of his own doughquote:Op maandag 8 december 2014 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh en wat zijn de mensen die aanwezig zijn nu dan ? Niemandddddd ?! That is another biscuit
Zargon who?quote:Op maandag 8 december 2014 20:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mij vals beschuldigen.
TR gezet. zarGon lost dit wel op.
misschien.quote:Op maandag 8 december 2014 20:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kut. Ben jij familie van Jan Smit?
zagrosquote:
wattesquote:Op maandag 8 december 2014 21:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weet je ook nooit, als Volendammer. Haha ja tog.
Waar hedde gij 't over?quote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wattes
Tis volledaier voor jou xo
Dit begrijp ik nietquote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wattes
deze man weet.quote:Op maandag 8 december 2014 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet
Jas reporting
kiek deze boetelenjer denquote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wattes
Nee, alleen hun eigendommen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je nog interessante mensen meegenomen?
Haha, stuur door, dan kan ik voor je bevestigenquote:Op maandag 8 december 2014 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor foto's stuurde je naar mij dan? Was jij dat wel?
mathemaat plsquote:Op maandag 8 december 2014 21:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha, stuur door, dan kan ik voor je bevestigen
Oké, omdat jij het bentquote:
Die heb jij ook niet. Ik wilde gewoon MrStylo pesten.quote:Op maandag 8 december 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm denk je dat ik bikinifoto's heb
Check je DMquote:Op maandag 8 december 2014 21:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
okok dan is het goedquote:Op maandag 8 december 2014 21:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Die heb jij ook niet. Ik wilde gewoon MrStylo pesten.
Heb je KB.rar niet eens?quote:Op maandag 8 december 2014 21:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Tsss, ik heb die niet nodig.quote:
Die ene bikinifoto in Iran was wel gewaagd.quote:
Ik kreeg 3 DM's van jou. Wat doe je stoer hier. 2face dit datquote:Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een viespeuken hier.
Maak je geen zorgen, Kb... ik hoef écht geen bikinifoto's van jou te zien.
Moet er niet aan denken! Bah!
Ik schaam me ervoor. Wat nam jij?quote:
hommoquote:Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een viespeuken hier.
.rars mogen niet besproken worden wejooo stahpquote:
thx lief van jequote:Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een viespeuken hier.
En wat als ze cup D heeft?quote:Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een viespeuken hier.
Ik had kip.quote:Op maandag 8 december 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 DM's van jou. Wat doe je stoer hier. 2face dit dat
[..]
Ik schaam me ervoor. Wat nam jij?
Ik heb geen reden om aan te nemen dat het zo is.quote:
Echt hè, zo respectloos.quote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef mrstylo het volgende:
Jammer dat jullie in het openbaar over haar tetten praten.
echt he, alsof ik überhaupt een voorgevel heb, wrm denl je dat ik borstvergroting overweegquote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef mrstylo het volgende:
Jammer dat jullie in het openbaar over haar tetten praten.
Ik snap wel dat je geïnteresseerd bent naar haar kanjers, maar doe het respectvolquote:Op maandag 8 december 2014 21:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè, zo respectloos.
Laten we het over iets anders hebben.
Borstvergrotingquote:Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt he, alsof ik überhaupt een voorgevel heb, wrm denl je dat ik borstvergroting overweeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |