abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147379570
Er waren bij mij in de buurt drie basisscholen op loopafstand. Twee zwarte scholen met een slechte naam en een Christelijke basisschool met kakkers. Mijn ouders zetten mij tussen de kakkers omdat ze dachten dat het beter voor mij zou zijn. Hoorde er nooit bij daar maar ik kan niet zeggen dat ik een slechte tijd heb gehad. Ik heb het nooit erg gevonden om naar school te gaan zeg maar.

Toen ik op de middelbare kwam was het anders. Wij hadden een hele grote middelbare hier met vwo, havo, vmbo en praktijkonderwijs in een. In totaal bijna 3000 leerlingen volgens mij. En omdat onze school alle niveau's had kwam ik met alle vriendinnen die ik buiten school kende opeens op dezelfde school.

Maar eerste twee jaar ging ik toch vooral om met de Nederlanders in mijn klas. Misschien is het de basisschool geweest maar voelde mij nooit helemaal thuis tussen de Turken in de eerste paar jaar van de middelbare. Ze noemden mij ook gavur enzo. :') Maar later werden we toch closer en had ik alleen maar Turkse vriendinnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')