Pfff, zes uur van tevoren stof doornemen. Is het zo'n belangrijke toets?quote:Op maandag 8 december 2014 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ahh doe ik ook altijd
JA toets om 17:00, maar nu onderweg om samen stof door te nemen met klasgenoot.hoor nu dat er een hva brede internetstoring is.
Douche jij je na elke schijtsessie?quote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ga douchen mensen. Of doe vochtig toiletpapier van een of ander merk.
Een niet-sunniquote:Op maandag 8 december 2014 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ga douchen mensen. Of doe vochtig toiletpapier van een of ander merk.
Ik welquote:Op maandag 8 december 2014 11:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Douche jij je na elke schijtsessie?
Ah. Vanuit de tijd dat er geen stromend water en zo was bedoel je?quote:Op maandag 8 december 2014 11:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt, ik hoef toch niet in details te treden?Het is toch vanzelfsprekend dat je het toilet na je bezoek droog en schoon achterlaat?
Dit is gewoon onderdeel van de islamitische hygiëneregels en opeens zou dit vies moeten zijn? Omgekeerde wereld.
Want regels worden niet geïnterpreteerd vanuit de veranderde context? We gebruiken ook geen misvak meer zoals in die tijd, maar poetsen onze tanden.quote:Op maandag 8 december 2014 11:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. Vanuit de tijd dat er geen stromend water en zo was bedoel je?
Als jij je reet wil wassen met water op de pot: doe je dingquote:Op maandag 8 december 2014 12:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Want regels worden niet geïnterpreteerd vanuit de veranderde context? We gebruiken ook geen misvak meer zoals in die tijd, maar poetsen onze tanden.
En met water (+ toiletpapier, washandje e.d.) is nu eenmaal de schoonste manier van reinigen.
Die er alleen volgens jouw smetvrees bestaat.quote:
Gast. Ga je kont wassen zoals jij wil.quote:Op maandag 8 december 2014 12:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Die er alleen volgens jouw smetvrees bestaat.
http://nos.nl/artikel/2007901-nog-nooit-zo-veel-zelfmoorden.htmlquote:Vorig jaar hebben 1854 inwoners van Nederland zelfmoord gepleegd, blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek. Het zelfmoordcijfer is nog nooit zo hoog geweest. In 2012 maakten 1753 mensen een eind aan hun leven, 101 minder dan vorig jaar.
ja keihard bikkelenquote:Op maandag 8 december 2014 11:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Pfff, zes uur van tevoren stof doornemen. Is het zo'n belangrijke toets?
Succes alvast.
Op.quote:Op maandag 8 december 2014 14:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik lig inmiddels nog steeds in bed. Ik geniet denk ik iets teveel van m'n vrije dag.![]()
Dat is hoe je een vrije dag hoort te spenderen.quote:Op maandag 8 december 2014 14:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik lig inmiddels nog steeds in bed. Ik geniet denk ik iets teveel van m'n vrije dag.![]()
quote:MENSEN SLIKKEN TEGENWOORDIG GLITTERPILLEN OM HUN POEP TE LATEN SPARKELEN
http://ballinnn.com/mense(...)-te-laten-sparkelen/
Kijk, jij weet.quote:Op maandag 8 december 2014 15:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is hoe je een vrije dag hoort te spenderen.![]()
Vooral niet opstaan.
Elke keer een hand geven vind ik al een beetje raar.quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
Er is een Turkse man op werk die mij best wel irriteert. Elke keer als ik hem zie moet hij een hand geven. En dat is bijna elke dag. Fucking irritant. Ik hou er niet van als mensen mij aanraken. Een keer bij een kennismaking is genoeg, waarom elke dag? En laatst stond ik met mijn rug naar hem toe, komt hij naast mij staan en legt zijn hand in mijn zij. I don't like that maar stel ik mij nou aan of..? Oh en bij een andere Turks meisje ging die over haar rug wrijven enzo.![]()
Hij heeft overigens de bijnaam viespeuk.
quote:Fysiek:
vastpakken, arm om schouder leggen, knijpen;
iemand (proberen te) zoenen;
iemand de doorgang versperren;
aanranding;
verkrachting.
Dat is wel erg ja, maar heb je er ooit iets van gezegd?quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
Er is een Turkse man op werk die mij best wel irriteert. Elke keer als ik hem zie moet hij een hand geven. En dat is bijna elke dag. Fucking irritant. Ik hou er niet van als mensen mij aanraken. Een keer bij een kennismaking is genoeg, waarom elke dag? En laatst stond ik met mijn rug naar hem toe, komt hij naast mij staan en legt zijn hand in mijn zij. I don't like that maar stel ik mij nou aan of..? Oh en bij een andere Turks meisje ging die over haar rug wrijven enzo.![]()
Een keertje herrie trappen zou 't wel moeten stoppen...quote:Op maandag 8 december 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
Echt lekkerniet verwacht. En haar cheesecakes waren ook heerlijk
Mag je ook niet verkrachten?quote:Op maandag 8 december 2014 16:18 schreef Deuce92 het volgende:
http://www.arboportaal.nl(...)ele-intimidatie.html
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 16:26 schreef Che_ het volgende:
Eindelijk stimo gemeetze had ook wat mini cheesecakes voor me meegenomen. Echt lekker
niet verwacht. En haar cheesecakes waren ook heerlijk
quote:
quote:En haar cheesecakes waren ook heerlijk
quote:Op maandag 8 december 2014 16:27 schreef mrstylo het volgende:
Maar had ze mini cheesecakes en een gewone cheesecake?
Aybaquote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
![]()
@zargon: heel anders dan op foto's. Mooier
waarom zeg je het hem gewoon niet? Maar dan face to face en niet waar iedereen erbij is.quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Landysh het volgende:
Oke het ligt dus niet aan ons.
Ik wil geen herrie trappen. Hij woont in hetzelfde dorp, kent mijn vader en heb absoluut geen zin om onderdeel van een roddel te worden al zal niemand mij blamen.
Volgende keer ga ik gewoon met een boog om hem heen lopen. En bitchface.
Je staat samen sterker; de meiden waar hij aan zit zouden allemaal hetzelfde moeten reageren. Zoals ik het lees hebben jullie nooit echt tegen hem gezegd dat hij het niet moet flikken...quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Landysh het volgende:
Oke het ligt dus niet aan ons.
Ik wil geen herrie trappen. Hij woont in hetzelfde dorp, kent mijn vader en heb absoluut geen zin om onderdeel van een roddel te worden al zal niemand mij blamen.
Waarom zo passief? Je kunt toch best zeggen dat je er niet van gediend bent?quote:Volgende keer ga ik gewoon met een boog om hem heen lopen. En bitchface.
Het is na al die tijd serieuzer geworden tussen jullie en jullie vinden het wel tijd geworden om er wat over kwijt te raken?quote:Op maandag 8 december 2014 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
![]()
@zargon: heel anders dan op foto's. Mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |